Kjøleskap Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Å kalle barn eller ungdom for "kids", eller enda verre, "kidden" når det er entall. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Og folk som hører på musikk høyt på mobilen på banen. T-BANE TUR FRA HELVETTE PÅ GANG HER!!Det er typisk alltid ungdom innvandrere eller andre generasjon.. er det ikke? Virker som de skal brife med mobilen og spiller enten Jallamusikk eller døv hiphop.. Aldri norske kids som gjør det.. Litt rart... Stemmer det. I dag var det pakistansk techno, men fyren som spilte det var alene og han virket som han var i 20-årene. Byttet sanger etter 15 sek så fikk aldri hørt en hel sang heller. Forbanna irriterende! Har også opplevd det med etniske norske kids, men da var det 13 år gamle gutter på vei hjem fra Tryvann som trodde T-banen var en slags after-ski-bar. Men det går også ann å si ifra om det er irriterende i lengden da? Den norske kulturen burde bli litt flinkere til å ikke holde alt inni seg til det koker over Sier aldri ifra, vil ikke ha bråk. Men jeg lider. Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Det der er et problem jeg OFTE har opplevd på bussen i Trondheim, men 8/10 ganger er det norske barn/ungdom som gjør det. Helt jævlig med folk som spiller musikk høyt på mobilen. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Det der er et problem jeg OFTE har opplevd på bussen i Trondheim, men 8/10 ganger er det norske barn/ungdom som gjør det. Helt jævlig med folk som spiller musikk høyt på mobilen. Det er jo fordi du bor i Trondheim... Trøndere er litt sånn breiale.. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Bruker man offentlig transport så må man jo ha støydempende hodetelefoner/øreplugger, noe annet blir umulig. Jeg hadde formstøpte ørepropper som dempet rundt 25-30 dB den tiden jeg reiste kollektivt, hørte ikke en gang at en barnehage kom på T-banen, dette med et volum som ikke gjør deg døv eller som er hørbart for noen rundt deg. Lenke til kommentar
...... Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 Musikk eller podcast er nesten obligatorisk på offentlig transport, men noen ganger er det digg å bare sitte der uten å høre på noe også. Og da er det digg å slippe andre sin musikk på full guffe. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. oktober 2017 Del Skrevet 27. oktober 2017 ~1 år til Sesong 3 av Stranger Things og ja, er ferdig med S2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Rekkefølgen på mailtråder i Apple sin mailboks. Det er jo en helt vilkårlig rekkefølge. Absolutt helt umulig å bruke 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 ~1 år til Sesong 3 av Stranger Things og ja, er ferdig med S2 Lol hurra for de som har mye fritid.. Gleder meg til å se første episode.. Håper å få sett den ikveld om kona orker etter jobb. Fikk sett ferdig en hel epsiode Crown på mobilen igår delt på iforigår og idag... Skulle helst sett den i stuekinon, men kona liker ikke Crown.... Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 tja, hele S2 er bare på 7 timer, fin fredagskveld det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Da kan du ikke å nyte serier. Å binge ferdig en etterlengtet oppfølgingssesong dagen den kommer ut er jo bare teit. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Da kan du ikke å nyte serier. Å binge ferdig en etterlengtet oppfølgingssesong dagen den kommer ut er jo bare teit. Enormt mange fans gjør det da det er stor sjanse for spoilers Nøyt hele serien jeg, så S1 på Onsdag og S2 på Fredag og kunne fint ha sett S3 på Søndag.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Da kan du ikke å nyte serier. Å binge ferdig en etterlengtet oppfølgingssesong dagen den kommer ut er jo bare teit. Om jeg ikke har andre planer er det konge å ha en god serie å binge. Ser ikke helt hvorfor det skal være teitere enn å spre det utover? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 folk som klager på spoilere, dager etter at serien ble sluppet Lenke til kommentar
...... Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Binge vs å dele det opp er en smaksak. Jeg klarer maks 2 episoder av en serie før jeg må ha pause. Dama kan se en sesong på en dag hvis hun har fri. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Jeg irriterer meg over at jeg har angst for ting jeg poster som ikke kan være interessant. En gang postet jeg en tråd i et hififorum om mobiler og musikk. Gikk en halv dag uten svar, og gikk så langt at jeg spurte mod om å slette tråden... Tråden har nå blitt populær og veldig lang... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Gleder meg til å se første episode.. Håper å få sett den ikveld om kona orker etter jobb. Fikk sett ferdig en hel epsiode Crown på mobilen igår delt på iforigår og idag... Skulle helst sett den i stuekinon, men kona liker ikke Crown.... Ser serie på telefonen fordi kona ikke liker den? Altså.. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 At å ha CAPS LOCK på ikke er det samme som å holde nede shift. Så hvis man vil skrive ERR_OK, så må man likevel tenke over å trykke på shift på strategiske steder. Hvem fant opp dette? Det gjør knappen 95% ubrukelig for meg. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 Caps Lock er den minst nyttige tasten av dem alle. Kan ikke se for meg at noen skriver så mange capital letters på rad at det trengs en egen tast. Lenke til kommentar
Hekk-Tor Skrevet 29. oktober 2017 Del Skrevet 29. oktober 2017 Den unge usikre jenta bak kassa på kiwi spurte med et smil og vennlig tonefall kunden foran meg om han vil ha kvittering, han gadd ikke svare engang. Følte seg vel jævlig viktig der han sto med den støgge dressen sin å trodde han var for fin til å svare kassadamen. Helvetes drittfyr. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå