Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som fuckings bruker mobil når de kjører bil, spesielt de som gjør det i 110 km/t på E6. Er du så avhengig av Snapchat at du ikke klarer å kjøre i en time uten å sjekke, da har du faen meg et problem.

Har ei på Snapchat som sender snaps når hun kjører bil. Jeg skrev rett ut: "Ikke bruk Snapchat når du kjører bil! Du kan miste konsentrasjonen og havne i en ulykke!"

Det eneste hun skrev tilbake var: "Pfft har ikke skjedd meg ennå, jeg har da full kontroll :P"

Jeg er sikker på at de som har havnet i en ulykke pga. mobilbruk tenkte akkurat det samme før ulykken. 

• Liker 2
Lenke til kommentar

Folk som fuckings bruker mobil når de kjører bil, spesielt de som gjør det i 110 km/t på E6. Er du så avhengig av Snapchat at du ikke klarer å kjøre i en time uten å sjekke, da har du faen meg et problem.

Har ei på Snapchat som sender snaps når hun kjører bil. Jeg skrev rett ut: "Ikke bruk Snapchat når du kjører bil! Du kan miste konsentrasjonen og havne i en ulykke!"

Det eneste hun skrev tilbake var: "Pfft har ikke skjedd meg ennå, jeg har da full kontroll :P"

Jeg er sikker på at de som har havnet i en ulykke pga. mobilbruk tenkte akkurat det samme før ulykken. 

Det skulle vært høyere bøter for slikt. Det er ikke annet enn ren dumhet.

Noen folk ser ut til å innbille seg at de er uovervinnelige, at ulykker ikke kan ramme dem, for de har full kontroll hele tiden. Dødsulykker er noe fjernt som bare finnes på nyhetene.

Jaja, den siste idioten er ikke født enda. Det er få ting som provoserer så mye som akkurat det; folk som er villige til å gamble med sitt eget og andres liv fordi de har en primitiv trang til å sjekke sosiale medier 24/7.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er så cringy å lese produktbeskrivelser hvor man har kapitalisert midt i ordet for at det skal virke fancy. Så nettopp en annonse om varmepumper hvor fargene man kunne velge mellom var PerleHvit, SafirSort eller RubinRød.

Ser jo så mye bedre og seriøst ut om det bare hadde stått Perlehvit, safirsort og rubinrød >_<

Endret av TMB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...