Chocolate-Monster Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Jeg irriterer meg faktisk over at jeg aldri lærte meg skrive ordentlig på PC og bruker "en finger på tastaturet om gangen" teknikken. Føler det går så himla tregt..... Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Etter fire år som gjest på Habbo Hotell ble jeg en racer på tastaturet Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Jeg fikk min første PC når jeg var 16 i VG1. Xp haha før det var det bare mobil og konsollgaming. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Kjøpte min første gaming PC på barneskolen. Husker det var mye lys i den så viste den til vennene mine som synes det var sykt at den hadde lys. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Samme her Jokerjævel. Smood, hva het du der? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 (endret) :Raymond: Navnet mitt er ikke Raymond irl engang .... men synes det var stilig ... Dog var jeg ganske rik innpå der. Endret 23. oktober 2017 av Lami Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 At det er mye mus i år. Gikk akkurat enda en i fellen i skapet under vasken på kjøkkenet. Lenke til kommentar
Du veit ikkje ka du snakka om Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Folk som fuckings bruker mobil når de kjører bil, spesielt de som gjør det i 110 km/t på E6. Er du så avhengig av Snapchat at du ikke klarer å kjøre i en time uten å sjekke, da har du faen meg et problem. 4 Lenke til kommentar
m20k Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 (endret) Folk som trykker hardt på tastaturet når de skriver slik at man hører hvert eneste tastetrykk flere meter unna. Endret 23. oktober 2017 av m20k Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 :Raymond: Navnet mitt er ikke Raymond irl engang .... men synes det var stilig ... Dog var jeg ganske rik innpå der. Haha, husker det navnet tror jeg hadde to brukere. yoie-! og LeQuini var en vaskeekte kjeltring innpå der Lenke til kommentar
m20k Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Folk som fuckings bruker mobil når de kjører bil, spesielt de som gjør det i 110 km/t på E6. Er du så avhengig av Snapchat at du ikke klarer å kjøre i en time uten å sjekke, da har du faen meg et problem. Har ei på Snapchat som sender snaps når hun kjører bil. Jeg skrev rett ut: "Ikke bruk Snapchat når du kjører bil! Du kan miste konsentrasjonen og havne i en ulykke!" Det eneste hun skrev tilbake var: "Pfft har ikke skjedd meg ennå, jeg har da full kontroll :P" Jeg er sikker på at de som har havnet i en ulykke pga. mobilbruk tenkte akkurat det samme før ulykken. 2 Lenke til kommentar
Du veit ikkje ka du snakka om Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Folk som fuckings bruker mobil når de kjører bil, spesielt de som gjør det i 110 km/t på E6. Er du så avhengig av Snapchat at du ikke klarer å kjøre i en time uten å sjekke, da har du faen meg et problem. Har ei på Snapchat som sender snaps når hun kjører bil. Jeg skrev rett ut: "Ikke bruk Snapchat når du kjører bil! Du kan miste konsentrasjonen og havne i en ulykke!" Det eneste hun skrev tilbake var: "Pfft har ikke skjedd meg ennå, jeg har da full kontroll :P" Jeg er sikker på at de som har havnet i en ulykke pga. mobilbruk tenkte akkurat det samme før ulykken. Det skulle vært høyere bøter for slikt. Det er ikke annet enn ren dumhet. Noen folk ser ut til å innbille seg at de er uovervinnelige, at ulykker ikke kan ramme dem, for de har full kontroll hele tiden. Dødsulykker er noe fjernt som bare finnes på nyhetene. Jaja, den siste idioten er ikke født enda. Det er få ting som provoserer så mye som akkurat det; folk som er villige til å gamble med sitt eget og andres liv fordi de har en primitiv trang til å sjekke sosiale medier 24/7. 2 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 (endret) En tidligere kollega påsto at han kjørte bedre med mobilen i hånda. Han konsentrerte seg vist mer om kjøringa da Det var morsomt den gangen jeg var vitne fra passasjersetet at han fikk bot for telefonbruk Endret 23. oktober 2017 av Jokerjævel Lenke til kommentar
...... Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 At det er så lett å klikke feil på dette forumet på mobil. Trykker på en tråd men ender på en annen. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 (endret) Det er så cringy å lese produktbeskrivelser hvor man har kapitalisert midt i ordet for at det skal virke fancy. Så nettopp en annonse om varmepumper hvor fargene man kunne velge mellom var PerleHvit, SafirSort eller RubinRød. Ser jo så mye bedre og seriøst ut om det bare hadde stått Perlehvit, safirsort og rubinrød >_< Endret 24. oktober 2017 av TMB Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Begrepet "hen". Jeg irriterer meg mer over at det norske språk er så knyttet til kjønn. Liker heller ikke ordet "hen", men bruker det i mangel på noe bedre. Han/hun, Ham/henne, h*n, ser ikke like rent og pent ut i skriftlig form. 2 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Jeg synes h*n ser mye bedre ut... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Vanskeligere å formidle muntlig da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå