Sexylubb1 Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 Irriterende at det ikke er pant? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 Gmail blåste plutselig opp compact layout, slik at den nå er nærmere cozy. Det at man ikke lenger har kontroll over varene man kjøper/bruker, men tvert imot har blitt varen selv, er utrolig irriterende, og også skremmende. Nå endret de det tilbake igjen. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 Jesu Fader Ja det kan du godt si... Legger til folk som skal være vrange med vilje til ting som er irriterende. 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 Lillehammer* Nei. 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 (endret) Tåpelige mennesker: "Siden jeg ble syk på ferie vil jeg bare hjem. Drit i ferien. Det er bedre å være hjemme når man er syk." Så bare fordi man er syk vil man hjem? Wtf. Annet som irriterer: folk som finner noe jeg selger på finn.no, på tilbud på en nettside og spør om jeg går ned under den tilbudsprisen. Hva faen tror du da? Jeg selger noe til 2000,-, det er på tilbud til 1000,- nå og du skal ha det til 500? Har du en jævla hjerne? Såklart går jeg 75% ned i pris fordi en butikk har den på tilbud i tre dager ... Jævla nek. Endret 22. oktober 2017 av Lami Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 Høres ut som at du ikke er så god på å sette markedskorrekt pris. 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 (endret) Visste det svaret kom. Men den prisen jeg satt der er bare et eksempel. Det er ikke så stor sum. Endret 22. oktober 2017 av Lami Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 Måtte jo nesten det, men jeg skal nå si meg enig at man møter på mye rart på finn. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 Boligannonser som har "video", men det er bare de samme bildene som i annonsen, med diverse bevegelseseffekter. Vis meg en video hvor dere fysisk går igjennom leiligheten. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 Nettsider som bruker Flash Utdatert teknologi Lenke til kommentar
...... Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Våre nye landsmenn som gauler høyt i telefonen i timesvis på nattbussen på et gutteralt språk. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Som om det er noe bedre når det er en bitter, full, eldre norsk mann som blir hissig og høylydt når han drikker, men det får nå bare folk tåle da for han er seg sjæl 100% av tiden med rødmix 3 i lomma og de rasistiske holdningene sitter løst, kan ikke ha no selvinnsikt når alle dessa muslimene invaderer vettu, er en altfor perfekt unnskyldning. 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Irriterer meg over slike også, slapp av. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Som om det er noe bedre når det er en bitter, full, eldre norsk mann som blir hissig og høylydt når han drikker, men det får nå bare folk tåle da for han er seg sjæl 100% av tiden med rødmix 3 i lomma og de rasistiske holdningene sitter løst, kan ikke ha no selvinnsikt når alle dessa muslimene invaderer vettu, er en altfor perfekt unnskyldning. Dette er jo 0.1% av nordmenn på bussen. Men 100% av utlendinger roper i telefonen 24/7. Det er fordi bare nordmenn som lærer om begrepet "innestemme". Samt at vi har en ekstrem angst for å forstyrre andre i offentligheten. Dette er faktisk den ultimate måten å leve på, alle burdere integreres til å bli innadvent stille nordmann som ingen legger merke til. Først da kan man sove på buss. 5 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Ja enig. Men også barn. Foreldre sier ikke noe til barn som skriker og støyer alle steder. På butikker og såntDet er en dårlig oppdragelseskikk som er blitt en trend. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Happy Death Day høres ut som en drittfilm for folk med dårlig smak. (Like mye dritt som The Purge var, og samme folk står bak...) Synd at sånt går på kino. Tiltrekker folk til et "kult" plot og rævkjører hele driten. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Dårlige skrekkfilmer Dårlige filmer kan være kos da, men da må de være eksepsjonelt dårlige. Fateful findings av Neil Breen feks er helt konge! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Kjøpte et gjennomsiktig deksel til telefonen på eBay. Glatt som en nybarbert vagina. Ubrukelig. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 At jeg aldri klarer å lære meg hvordan man staver "nauseous", og må google det hver eneste gang. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Det er enkelte sånne Engelske ord. Jeg har samme problemet med "unfortunately" . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå