Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tåpelige mennesker:

 

"Siden jeg ble syk på ferie vil jeg bare hjem. Drit i ferien. Det er bedre å være hjemme når man er syk."

 

Så bare fordi man er syk vil man hjem? Wtf.

 

 

Annet som irriterer: folk som finner noe jeg selger på finn.no, på tilbud på en nettside og spør om jeg går ned under den tilbudsprisen. Hva faen tror du da? Jeg selger noe til 2000,-, det er på tilbud til 1000,- nå og du skal ha det til 500? Har du en jævla hjerne? Såklart går jeg 75% ned i pris fordi en butikk har den på tilbud i tre dager ... Jævla nek.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Som om det er noe bedre når det er en bitter, full, eldre norsk mann som blir hissig og høylydt når han drikker, men det får nå bare folk tåle da for han er seg sjæl 100% av tiden med rødmix 3 i lomma og de rasistiske holdningene sitter løst, kan ikke ha no selvinnsikt når alle dessa muslimene invaderer vettu, er en altfor perfekt unnskyldning. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som om det er noe bedre når det er en bitter, full, eldre norsk mann som blir hissig og høylydt når han drikker, men det får nå bare folk tåle da for han er seg sjæl 100% av tiden med rødmix 3 i lomma og de rasistiske holdningene sitter løst, kan ikke ha no selvinnsikt når alle dessa muslimene invaderer vettu, er en altfor perfekt unnskyldning. 

 

 

Dette er jo 0.1% av nordmenn på bussen. Men 100% av utlendinger roper i telefonen 24/7.

Det er fordi bare nordmenn som lærer om begrepet "innestemme". Samt at vi har en ekstrem angst for å forstyrre andre i offentligheten.

Dette er faktisk den ultimate måten å leve på, alle burdere integreres til å bli innadvent stille nordmann som ingen legger merke til.

Først da kan man sove på buss.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...