cowboy bob Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Kjøp premium da. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Gi han 100kr, da. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Ja. Gi meg 100 kr, da. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Informasjonen jeg har gitt til deg når du har vært ute av hjemmet og ringt meg er verdt over 100 i bussbiletter. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Jeg har busskort, hit med penga. Dessuten tjener jeg opp de pengene igjen når jeg raner busser med smørkniver og sånt. Endret 12. januar 2011 av Pokey Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 lol fire spotifyreklamer på rad. Du får selge seksuelle tjenester. Det er den eneste utveien slik jeg ser det. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Irriterer meg at Tide har lagt in 2-bruksperre på Skyss automatene. Jeg må ta mer en to busser for å komme meg på skolen og hjem igjen. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Er vel strengt talt Skyss og ikke Tide som står bak det? Tide kjører bare bussrutene på oppdrag av Skyss, det andre tar vel Skyss seg av. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Jævla treige youtube. tok 47.4 sekund å laste TI sekund 360p video. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Kl 22:30 og videre. (Når det er skole dagen etter) Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Er vel strengt talt Skyss og ikke Tide som står bak det? Tide kjører bare bussrutene på oppdrag av Skyss, det andre tar vel Skyss seg av. Nei, bybanen bruker skyss og det funker helt fint. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Bybanen blir vel operert av Fjord1 den, på oppdrag av Skyss. Men kan ikke helt skjønne hvorfor systemet som Tide bruker på sine busser skulle være noe anderledes enn Fjord1 sitt system på Bybanen. Det er jo trossalt Skyss som skal ta seg av betalingssystemer og slik, og da er det vel bare et minus for dem om de kjører ulike systemer. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Ugghh..er så drittlei skolen. 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Reklamen for 7red.com, der de på norsk, men med kraftig amerikansk aksent, maser om gambling. Seriøst, jeg kunne funnet en skuespiller med bedre norskkunnskaper på det lokale flyktningmottaket! Skal du først spille inn en reklame, kan du skaffe noen som kan språket. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Hater hun ene jeg bor med. Dum som et brød! Var helt forskrekket her om dagen da det hadde kommet utvekster på potetene hennes.. det viste seg å være røtter, noe hun aldri hadde sett før. Og alle vennene hennes er like forbanna dumme. Bimboer og retards, selvfølgelig er de alle på BI. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Bybanen blir vel operert av Fjord1 den, på oppdrag av Skyss. Men kan ikke helt skjønne hvorfor systemet som Tide bruker på sine busser skulle være noe anderledes enn Fjord1 sitt system på Bybanen. Det er jo trossalt Skyss som skal ta seg av betalingssystemer og slik, og da er det vel bare et minus for dem om de kjører ulike systemer. My point. Jeg sa forøvrig aldri noe om hvem som opererer bybanen. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Pappa som ikke har greid å betale en dritt for meg og mine to søsken de siste 8 årene. Nå som russetiden nærmer seg hadde det vært greit med penger, samtidig som det blir tur til Hamar i påsken. Prøver å skaffe meg jobb, men ikke faen om han skal gi meg noe økonomisk støtte. Burde saksøkt ræven av han. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 [23:38:17] <UFC_> I'm going to fucking kill you and you're family [23:38:25] <UFC_> picture your mom's face [23:38:36] <UFC_> now picture her reaction as I'm slitting her throat Dette irriterer. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Hva faen? Random internet tough guy eller stein seriøs fyr? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Rett på gramatikken, da blir han garantert surere. Og si u mad. Hvor kom det fra btw? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå