Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bybanen blir vel operert av Fjord1 den, på oppdrag av Skyss. :tease: Men kan ikke helt skjønne hvorfor systemet som Tide bruker på sine busser skulle være noe anderledes enn Fjord1 sitt system på Bybanen. Det er jo trossalt Skyss som skal ta seg av betalingssystemer og slik, og da er det vel bare et minus for dem om de kjører ulike systemer.

Lenke til kommentar

Hater hun ene jeg bor med. Dum som et brød!

Var helt forskrekket her om dagen da det hadde kommet utvekster på potetene hennes.. det viste seg å være røtter, noe hun aldri hadde sett før.

Og alle vennene hennes er like forbanna dumme. Bimboer og retards, selvfølgelig er de alle på BI.

Lenke til kommentar

Bybanen blir vel operert av Fjord1 den, på oppdrag av Skyss. :tease: Men kan ikke helt skjønne hvorfor systemet som Tide bruker på sine busser skulle være noe anderledes enn Fjord1 sitt system på Bybanen. Det er jo trossalt Skyss som skal ta seg av betalingssystemer og slik, og da er det vel bare et minus for dem om de kjører ulike systemer.

My point. Jeg sa forøvrig aldri noe om hvem som opererer bybanen.

Lenke til kommentar

Pappa som ikke har greid å betale en dritt for meg og mine to søsken de siste 8 årene.

Nå som russetiden nærmer seg hadde det vært greit med penger, samtidig som det blir tur til Hamar i påsken. Prøver å skaffe meg jobb, men ikke faen om han skal gi meg noe økonomisk støtte.

Burde saksøkt ræven av han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...