Dubious Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Mistet smakssansen, på grunn av forkjølelse Slipper ihvertfall å legge på meg for nå er det ingen vits i å spise Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Jeg kan spise litt for deg. Akkurat ferdig med den tredje lunsjen og skal snart finne et sted for å innta den fjerde. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 (endret) Mistet smakssansen, på grunn av forkjølelse Slipper ihvertfall å legge på meg for nå er det ingen vits i å spise Ja hvis det er så enkelt, kan du ta patent på verdens enkleste slankekur: Sette en klype på nesen hver gang man kjenner behov for å spise. Endret 20. oktober 2017 av Delvis Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Funker faktisk å ikke innta flere kalorier enn man forbrenner. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 steder i trondheim der de isteden for busslommer lager utstikkere slik at det går bare en bil i bredden. Fy faen skulle hatt nakkeskudd de personene som sitter å planlegger dette faenskapet. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Mange plasser i Trondheim de har fjernet busslommen sånn at bussen nå stopper i veien så det er nær umulig å kjøre forbi bussen Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 (endret) nettopp, ikke bare kan du ikke kjøre forbi bussen, men når det ikke er busser der så blir det kø fordi det går bare 1 bil om gangen. utrolig. Endret 20. oktober 2017 av Tåkefyrste Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Ikke akkurat det samme, da det går an å passere, om det ikke kommer biler i mot Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Frisyren til Søreide. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Introen til Marvel på nyere filmer, som er forholdsvis lang Starter når en putter in platen, før menyen, og spiller igjen etter menyen, når en trykker på "spill film" Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 De vil at vi skal resirkulere, men det er ingen standard for å merke produkter med hvordan de skal resirkuleres Potetgull poser er plast, men julePAPIR skal i restavfallet I Japan er alt merket med hvor det skal kastes Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Hvordan vet du det, om du ikke har fått informasjonen fra noe sted? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Hvordan vet du det, om du ikke har fått informasjonen fra noe sted? Angående potetgullposene så står det på Maarud sine Julepapiret har jeg fått fra min mor, hver eneste jul.. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Alt papir skal i rest. Kun papp skal i pappavfallet. Eller papiravfall som noen kaller det. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Alt papir skal i rest. Kun papp skal i pappavfallet. Eller papiravfall som noen kaller det.Nei. 4 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Alt papir skal i rest. Kun papp skal i pappavfallet. Eller papiravfall som noen kaller det.Nei. Slik opereres det på deponiet her. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Alt papir skal i rest. Kun papp skal i pappavfallet. Eller papiravfall som noen kaller det. Gavepapir og papp og papir med matrester/annet på skal I restavfallet her i Bergen i alle fall. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Er det plastikk og/eller olje på/i papiret, så er det restavfall. Vi får reklame om det vært år fra Glør. Gavepapir er et komposittprodukt, det samme er matpapir. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Å gå ute blant folk i butikker/kjøpesenter når man har en 3 ganger så rask gange en de andre som går rundt. 1 Lenke til kommentar
m20k Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 (endret) Blir irritert over hvor lite nettvett enkelte har. Jeg legger merke til at spesielt folk på mellom 40 og 60 kommenterer de utroligste ting. De kommenterer f.eks utseendet til en kjendis, og skriver f.eks at de ser ut som ditten og datten. Er de uenige med noen i kommentarfeltet, skriver de ofte "idiot", "tufs" osv. Dette med fullt navn, bilde og med info om hvor de jobber. Forundrer meg ikke om de er venner med kolleger og sjefer på Facebook. De fleste av dem er vel venner med familiemedlemmer også vil jeg tro. Jeg tenker mitt om enkelte mennesker jeg også, men jeg holder dette for meg selv. Jeg jobber i en butikk med flere kunder daglig, er venn med kolleger, sjefer, og tenker på konsekvenser av å kommentere dritt. Rart at det er flest voksne som ikke forstår nettvett. Endret 21. oktober 2017 av m20k 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå