Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Ads på nettsider som kommer etter jeg har vært inn på booking.com. Det kommer jo bare de samme tingene jeg har sett på. Selv om jeg har booket også. Lite intelligent. Hvorfor ikke vise meg ting jeg kunne tenkt meg å ha med på reise? Forslag: Lag ads som faktisk gjør livet mitt enklere.

Endret av Edgelord
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faen må kjøpe meg bil igjen snart, er sånn trøtte dystre mennesker i busskurene om morran nå. Føler de suger livskraften ut av meg. Jeg trakk nesten på smilebåndet til noe greier på telefonen. Følte at de skua på meg. NO FUN ALLOWED

Folk i busskur lider av lett paranoia. Dersom noen ler tror de vedkommende ler av dem.
Lenke til kommentar

Når B-kjendiser dør og folk bare "aah den serien så jeg litt av for noen år sida, burde skrive en post på facebook. ÅNEEEI HAN ER DØD :( : ( : ( : ("

Du er ikke trist. Du lyver. Slutt

Når en eller annen gammel fyr som ikke har vært relevant siden 60-tallet og du må være minst like gammel for å ha hørt om dør og folk bare "aah nå har en legende gått bort, han var den største og beste :("

Lenke til kommentar

Det kommer jo bare de samme tingene jeg har sett på.

Haha, irriterer meg så sykt over dette selv. Var inne på en nettbutikk for briller for et år siden men kjøpte briller i butikk noen dager senere. Får fortsatt den samme reklamen for brillenettbutikken overalt men nå er det jo ikke relevant lenger.

Eller reklame generelt. Ser aldri på vanlig TV og har ikke gjort det på snart 10 år, men nå er jeg på besøk hos foreldrene for en periode og de ser mye på TV2. Er helt sykt hvor lange reklamepausene er blitt! Oppmot 10 min to ganger i timen! At folk gidder!

Lenke til kommentar

Må ta meg selv i nakken og få fingeren ut med crushet. Faen altså. Har snakket med hu på skolen en del. Tenkte å spørre om snapchaten hennes men jeg feiga ut. Finner liksom ikke anledningen til å spørre om det.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Har fucket opp døgnrytmen noe forferdelig i det siste. Sene kvelder, sene morgener. Tok kaka i dag når jeg la meg mellom 19-20 og var litt trøtt og sov med drømmer. Så våknet jeg og følte det fortsatt var veldig tidlig, typ 4-5-6. Så på klokka. 2320. Noe så surrealistisk. Hva nå? Blir vel å underholde meg fram til 2-3 tida igjen og kan glemme noe skole i morgen. :hm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...