Smirnoff Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 At mobilleverandøren min har fått dårligere og mer ustabil dekning etter et oppkjøp (noen vet vel sikkert hva det er snakk om) og nå sitter jeg her og bytter mellom 3G og 4G som et forbanna metronominstrument med spasmer. Ja, med mindre jeg faller helt ut av mobilnettet da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Fuck! Åpna nettopp vaskemaskina etter 2 timer på 60 grader, og sammen med dyne- og putetrekk, lå også den ene ulltøffelen min. Ikke str. 43 lenger, for å si det mildt. >< Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 (endret) Hvis du har damestørrelse på tøflene er du ikke ordentlig mann. Endret 15. oktober 2017 av BadCat Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Fuck! Åpna nettopp vaskemaskina etter 2 timer på 60 grader, og sammen med dyne- og putetrekk, lå også den ene ulltøffelen min. Ikke str. 43 lenger, for å si det mildt. >< Jeg fikk til samme med en dyr ullgenser her i hus. Etter den episoden fikk jeg bruksforbud på vaskemaskin og tørketrommel fra fruen. Har ikke satt på en klesvask siden (win win) 4 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Fuck! Åpna nettopp vaskemaskina etter 2 timer på 60 grader, og sammen med dyne- og putetrekk, lå også den ene ulltøffelen min. Ikke str. 43 lenger, for å si det mildt. >< Jeg fikk til samme med en dyr ullgenser her i hus. Etter den episoden fikk jeg bruksforbud på vaskemaskin og tørketrommel fra fruen. Har ikke satt på en klesvask siden (win win) Ha ha Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Fuck! Åpna nettopp vaskemaskina etter 2 timer på 60 grader, og sammen med dyne- og putetrekk, lå også den ene ulltøffelen min. Ikke str. 43 lenger, for å si det mildt. >< Jeg fikk til samme med en dyr ullgenser her i hus. Etter den episoden fikk jeg bruksforbud på vaskemaskin og tørketrommel fra fruen. Har ikke satt på en klesvask siden (win win) Jeg liker å vaske klær, da. Holder meg bare unna ull og silke. Bortsett fra denne gangen. >< Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 (endret) Faen må kjøpe meg bil igjen snart, er sånn trøtte dystre mennesker i busskurene om morran nå. Føler de suger livskraften ut av meg. Jeg trakk nesten på smilebåndet til noe greier på telefonen. Følte at de skua på meg. NO FUN ALLOWED Endret 16. oktober 2017 av Edgelord 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 (endret) Ene pensumboken står på amerikansk. Feit bok på 600 sider. Ordene står så komplisert forklart at jeg må hele tiden translate. Consolidated (samle/kombinere), recurring (gjentakende), arises (oppstår), replenishment osv. Faen. Tar 10min å lese en side. Og når jeg har søkt opp et ord og skal lese setningen med ordet om igjen, har jeg glemt hva ordet betydde på norsk. Så må gjerne translate et ord flere ganger Endret 16. oktober 2017 av Lami Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 På tide å lære seg Engelsk 8 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 (endret) Herregud, boka står jo på amerikansk-engelsk. Har aldri hørt flere av disse ordene i engelsktimene. I tillegg skal det stå på en akademisk måte noe som gjør det vanskeligere. Endret 16. oktober 2017 av Lami 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 På tide å lære seg engelsk. 9 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Jenter er fine, jeg er retarded Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Hey flott måte å lære engelsken på da Silver lining. Vi alle må google opp disse ordene når vi først hører eller leser dem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Ny kunnskap er jo kjempebra! Tenk hvor flink du blir. My ball is red! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Men er det riktig at han skal ha en lærebok på ameriaknsk-engelsk han?Poenget var vel at der er en del forskjeller ift vanlig Engelsk-engelsk. Det er vel ikke amr-engelskman skal lære på skole i Norge? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Det der er helt vanlige ord, og har ingenting med forskjellen på amerikansk og britisk engelsk å gjøre. Det er nesten ingen forskjeller på amerikansk og britisk engelsk, så det er ingen unnskyldning. 4 Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Bare ene pensumboken? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Det er noen forskjeller, de bruker forskjellige ord o.l, som ladybug og ladybird (marihøne), men i det akademiske skal det være ganske likt mener jeg å tro. Som tidligere sagt er ikke de ordene spesielt kjent for å være amerikanske, de er bare engelske ord. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Mest irriterende forskjellen er at Amerikansk skrive Honor, mens Engelsk skriver Honour og det gjelder for mange andre ord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå