Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Litt urettferdig å sammenligne chuck Lorre med Mike judge også da. Blir som å sammenligne toalettpapir med elgkjøtt av ypperste klasse Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 TBBT er en slags guilty pleasure for meg. Men jeg setter ikke himmel og jord i bevegelse for å få sett det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Bibelpisset ditt kan du ta et annet sted. SCSA : "Austin 3:16 says I just whupped your ass !" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Laughtracks på komiserier. Ødelegger det lille som faktisk kunne vært morsomt. Menmen, god indikasjon på at serien har dårlig humor når seerne må få fortalt når noe skal være morsomt, så sjeldent bra serier som har dette. Det er nok bare Seinfeld Man kan slå av latter på MASH Dvd , Batmanserien skulle opprinnelig ha latterboks men det ble droppet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Halloween i Norge Julebukk RIP , sånn er det...... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 "Gambling er ulovlig i norge, vi bryr oss om dere" "Her er våre statlig regulerte flakslodd og sånt som alternativ, huset har en edge på over 90%" 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Folk som synes TV-serier som "the big bang theory" og annet ræl, viss nok er veldig bra underholdning. Når du er inne på det. Lattermaskinene på big bang theory irriterer noe jævlig. Det som irriterer med latter i komiserier er at absolutt alt som skjer eller sies visstnok skal være hysterisk morsomt. Jeg synes Seinfeld er noe av det beste i verden, men antall ganger jeg faktisk ler ut høyt begrenser seg til kanskje én gang per episode. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Folk som synes TV-serier som "the big bang theory" og annet ræl, viss nok er veldig bra underholdning. Når du er inne på det. Lattermaskinene på big bang theory irriterer noe jævlig. Helt enig Serien er grei den, men... Modern Family er i samme sjanger, men uten publikum/lattermaskiner Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 (endret) Hvor mange sitcoms har publikum når de spiller inn episodene? Vet at TBBT har det. Men det stopper dem ikke fra å putte inn laugh track. Det er sikkert ikke like god reaksjon når publikum har sett en scene spilt ut ørten og førti ganger Endret 14. oktober 2017 av Jokerjævel Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 (endret) Regninger. Helvetes helvete. 22.000 i regninger denne måneden! Helvete. Var en fartsbot inni der også, men likevel. Helvete. Faen. Pikk. Endret 14. oktober 2017 av ChopperReid Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Du får vel ikke regning uten å ha bedt om det? "With an order follows a bill." Lenke til kommentar
Lami Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Faren min. Er så glad jeg skal flytte til sommeren. Etter kollisjonen så spør han og sier spørsmål som indirekte sier at det var min feil at kjerringa kjørte på rødt og inn i bilen og meg og moren min som satt på. Om det gikk bra med meg eller noe som ble truffet på den siden, neida. "Det var grønt lys når dere kjørt? Hva med de andre bilene? Hun som kjørte på rødt hadde vel kanskje gult lys? Står ingenting i skademeldingen om at hun kjørte på rødt." JO DET STÅR, LES. Som om det er min feil at vi ble påkjørt. Gøy å høre etter man har opplevd dette, er ikke akkurat noe kjekt. Er alltid alle andre sine feil, eller rettere sagt, er alltid oss andre i familien sin feil. Selv når han gjør feil så skylder han på en av oss. Irriterer meg grenseløst. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Du får vel ikke regning uten å ha bedt om det? "With an order follows a bill." Neida. Men det var ekstra mye denne måneden. Eier leilighet, bil m.m så har rundt 15.000 ellers. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 (endret) Du eier aldri en leilighet, du leier den fra Staten og Staten lar deg bo der eller selge den til en annen leietaker. I tillegg må du betale prosenter av verdien i form av eiendomsskatt. Systemet har god tid, for i motsetning til deg så varer det "evig", så det spiller ingen rolle at det tar en del år før du har skattet 100% av verdien. Du må også betale for vedlikehold. Endret 14. oktober 2017 av BadCat Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Folk som synes TV-serier som "the big bang theory" og annet ræl, viss nok er veldig bra underholdning.Når du er inne på det. Lattermaskinene på big bang theory irriterer noe jævlig. Helt enigSerien er grei den, men... Modern Family er i samme sjanger, men uten publikum/lattermaskiner The Office også. Modern Family og The Office er nesten totalt uten musikk også. (Modern Family har ofte litt musikk på slutten av episodene da). De har bare bestemt seg for at de må kommunisere alt med skuespill og kamera og de gjør det helt fantastisk. For å være litt edgy må jeg si at Modern Family ikke er en 100% perfekt serie som The Office, men det funker Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 (endret) Som en edgy fyr må jeg si at jeg er lite glad i regissører som ikke er Wes Anderson, Martin Scorsese, Roy Andersson, kanskje også Nolan da sorry Endret 15. oktober 2017 av Edgelord Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Kan forstå hvis de som bor ved "Mannen" blir irriterert.Jøye meg tror jeg hadde blitt gal. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Hadde ikke giddet å evakuere Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Hadde ikke giddet å evakuereJeg tror ikke man blir spurt om man vil. 3 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Apropos Martin Scorsese. Synes det er irriterende at han drar ut de fleste filmene sine en halvtime for lenge. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå