Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Litt urettferdig å sammenligne chuck Lorre med Mike judge også da. Blir som å sammenligne toalettpapir med elgkjøtt av ypperste klasse

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Laughtracks på komiserier. Ødelegger det lille som faktisk kunne vært morsomt. Menmen, god indikasjon på at serien har dårlig humor når seerne må få fortalt når noe skal være morsomt, så sjeldent bra serier som har dette.

Det er nok bare Seinfeld

Man kan slå av latter på MASH Dvd , Batmanserien skulle opprinnelig ha latterboks men det ble droppet.

Lenke til kommentar

Folk som synes TV-serier som "the big bang theory" og annet ræl, viss nok er veldig bra underholdning.

Når du er inne på det. Lattermaskinene på big bang theory irriterer noe jævlig.

Det som irriterer med latter i komiserier er at absolutt alt som skjer eller sies visstnok skal være hysterisk morsomt. Jeg synes Seinfeld er noe av det beste i verden, men antall ganger jeg faktisk ler ut høyt begrenser seg til kanskje én gang per episode.

Lenke til kommentar

Folk som synes TV-serier som "the big bang theory" og annet ræl, viss nok er veldig bra underholdning.

Helt enig

Serien er grei den, men...

Modern Family er i samme sjanger, men uten publikum/lattermaskiner

Lenke til kommentar

Faren min. Er så glad jeg skal flytte til sommeren.

Etter kollisjonen så spør han og sier spørsmål som indirekte sier at det var min feil at kjerringa kjørte på rødt og inn i bilen og meg og moren min som satt på.

Om det gikk bra med meg eller noe som ble truffet på den siden, neida. "Det var grønt lys når dere kjørt? Hva med de andre bilene? Hun som kjørte på rødt hadde vel kanskje gult lys? Står ingenting i skademeldingen om at hun kjørte på rødt." JO DET STÅR, LES.

Som om det er min feil at vi ble påkjørt. Gøy å høre etter man har opplevd dette, er ikke akkurat noe kjekt.

Er alltid alle andre sine feil, eller rettere sagt, er alltid oss andre i familien sin feil. Selv når han gjør feil så skylder han på en av oss.

Irriterer meg grenseløst.

Lenke til kommentar

Du eier aldri en leilighet, du leier den fra Staten og Staten lar deg bo der eller selge den til en annen leietaker. I tillegg må du betale prosenter av verdien i form av eiendomsskatt. Systemet har god tid, for i motsetning til deg så varer det "evig", så det spiller ingen rolle at det tar en del år før du har skattet 100% av verdien. Du må også betale for vedlikehold.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Helt enig

Serien er grei den, men...

Modern Family er i samme sjanger, men uten publikum/lattermaskiner

The Office også. Modern Family og The Office er nesten totalt uten musikk også. (Modern Family har ofte litt musikk på slutten av episodene da). De har bare bestemt seg for at de må kommunisere alt med skuespill og kamera og de gjør det helt fantastisk. For å være litt edgy må jeg si at Modern Family ikke er en 100% perfekt serie som The Office, men det funker

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...