Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var trist Lami :(

Håper hun ordner opp for seg. Er ikke alle som er like villige til det..

Hun sa hun tar all skyld så regner med det går fint. Meldt inn til Gjensidige og. Men ja er så kjipt.

Var dette tilfeldigvis en eller annen ny bil som du ikke ville at faren din skulle kjøpe?

Nei dette er familien sin som ble kjøpt for ikke lenge siden

Lenke til kommentar

Når jeg ringer til "kontordamer", og det høres ut som at halvparten kjeder seg på jobb. Får en følelse av at jeg er skikkelig til bry. Høres sure ut i tonefallet. De ønsker meg heller aldri en fin dag selv om jeg ønsker dem en fin dag.

Nå avsluttet jeg med "Tusen takk for hjelpen!" hun svarte bare "jo" med en sur tone.

Eller er jeg kravstor? Har jobbet med å sitte i telefon og ta i mot henvendelser. Da lærte jeg å være blid i stemmen og ha god tålmodighet. Jeg avsluttet ofte med "ha en fin dag videre", og gjorde mitt beste for å få kunden til å føle seg velkommen.

Lenke til kommentar

Noen har bare ikke serviceinnstilling enda de jobber i et serviceyrke. Møtet på slike med jevne mellomrom.

Når en kunde står og venter og du står 2m unna, men må scrolle deg ferdig på mobilen først, vel, hadde det vært min butikk hadde vedkommende vært sparket på stedet.

Lenke til kommentar

Milano

Capri

Mama rosa

Palermo

Torino

Felini

Alle plassene har samme meny og drittmat, fuck off.

Aldri spis på slike plasser. La de gå konkurs

Enig der. Samme kebab, like andre retter også videre. Synes generelt mat tilbudet virker dårlig her til lands. Men nordmenn er vell ikke spesielt åpne for å prøve nye ting, så da blir det samme fredagstaco, samme kebab, samme pizza.
Lenke til kommentar

Dere irriterer dere over at andre mennesker spiser mat dere ikke liker?

Irriterer meg over at spisesteder som virkelig leverer kvalitet og brenner for maten de lager ikke får kunder fordi FOLK SPISER PÅ SÅNNE STEDER. Da må de legge ned. Dette påvirker meg direkte. Takk. Hjem å se på HVER GANG VI MØTES og spise fredagstaco, wow fantastisk liv må jeg si, JÆVLA standardfamilier

Endret av DJ FROSK
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...