Lami Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Salatbaren i kantinen på skolen ikke har kylling. Den har kun skinke og annet grønt. Altså. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Laughtracks på komiserier. Ødelegger det lille som faktisk kunne vært morsomt. Menmen, god indikasjon på at serien har dårlig humor når seerne må få fortalt når noe skal være morsomt, så sjeldent bra serier som har dette. Det er nok bare Seinfeld Lenke til kommentar
afterall Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 (endret) Laughtracks på komiserier. Ødelegger det lille som faktisk kunne vært morsomt. Menmen, god indikasjon på at serien har dårlig humor når seerne må få fortalt når noe skal være morsomt, så sjeldent bra serier som har dette. Det er nok bare Seinfeld Edit: Bare Seinfeld som både har laugh track og er morsomt? Skal ikke krangle på den. Bare Seinfeld som har laughtracks...? Tror du kan føye til Friends, The Big Bang Theory, Two and a Half Men, How I Met Your Mother, og nesten samtlige amerikanske komiserier. Det er riktignok latterlig awkward uten latteren: Edit: Beklager misforståelse! Endret 10. oktober 2017 av afterall Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Irriterer meg at det i Norge er sosialt akseptert å drikke seg sanseløs hver helg, men å ta en sixpack eller et par flasker vin i løpet av ukas hverdager, ja da er du alkoholiker og har et seriøst problem. 5 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Salatbaren i kantina på jobb. Ene dagen har de blant mange ting, avocado osv. En annen dag har de tunfisk. Men neida, aldri samtidig. Avocado og tunfisk er jo så sykttt Blir ikke forandring viss du ikke sier ifra Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Begge musefellene jeg kjøpte på Biltema ble ødelagt ved første test. Lol... Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Begge musefellene jeg kjøpte på Biltema ble ødelagt ved første test. Lol... De er engangs Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Begge musefellene jeg kjøpte på Biltema ble ødelagt ved første test. Lol... De er engangs Fikk fikset dem, og for 2min siden fikk jeg en mus i den ene. Knall. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Prate-syke folk, som nærmest aldri klarer å holde snavla si... Nesten som de får en slags orgasme av å høre sin egen stemme gnåle konstant om all mulig tullprat.. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Google gjør alt så vanskelig Ble tvunget til å logge inn på Chrome når jeg skal åpne Google Play, har vært utlogget der lenge uten problemer Ingen andre tabs funket med innloggingstaben åpen Logger inn, åpner Google Play og blir først sendt til en side hvor de vil at jeg skal oppgradere til familieabb, som jeg ikke har bruk for, deretter sendt til butikken og må lete etter en knapp som sender meg til den siden jeg betaler for, før så har jeg blitt sendt rett til forsiden Godt mulig det blir å prøve Spotify igjen, eller prøve seg på nettradio, men må ha noe som funker i bilen uten at jeg trenger å trykke på knapper Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Glemte hvorfor jeg skulle sette på musikk... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Halloween etter man er for gammel til å gå rundt å be om godteri, og etter alderen hvor man bare kunne kle seg ut som det man ville uten å gjøre mer enn et halvhjertet forsøk. Nå til dags blir man invitert på halloweenfester, der man må gjøre skikkelig innsats for å rettferdiggjøre at man kler seg ut i voksen alder. Alternativet er vel å være hjemme, sounds good Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Halloween i Norge 4 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Outlook-kalenderen er det verste Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Blockchain-appen krever validering i nettbanken ved kjøp av bitcoin. Men eeh når jeg trykker notficationen som jeg får for å autorisere i nettbanken så avslutter blockchain-appen sessionen jeg hadde. Må skrive inn pin på nytt. Så er det same story om og om igjen. Altså 100% umulig å kjøpe. Bare fjern den jævla funksjonen om kjøp i app siden dere er så fantastisk tilbakestående Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Føler meg syk på kveldene i det siste. Hater det. Sovna faen 23:30 i går og sto opp kl09. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 815 33 300 Den var vag, men er visst Kirkens SOS Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Kids med oppheng på bussen Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Ja excel, vet at det er en feil i formelen min, jeg er jo ikke ferdig med å skrive den. Trenger ikke to dialogbokser for det hver jævla gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå