Hyperio Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Den endeløse ventingen fra du kjøper noe i en nettbutikk til du har den i henda. Det irriterer. Derfor fysiske butikker har en fremtid. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Det irriterer meg at hver morgen så tenker jeg at jeg må legge meg tidligere Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Så legg deg tidligere, da. 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Den endeløse ventingen fra du kjøper noe i en nettbutikk til du har den i henda. Det irriterer. Derfor fysiske butikker har en fremtid. Ikke når drittleverandører som Sony ikke presterer å slippe ut en fysisk kopi av spill før åtte dager etter at de ble lagt ut på nett. Nå må jeg laste ned i fem timer for å få spille i kveld istedet for å installere i en halvtime for å kunne spille i går. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Ikke når drittleverandører som Sony ikke presterer å slippe ut en fysisk kopi av spill før åtte dager etter at de ble lagt ut på nett. Nå må jeg laste ned i fem timer for å få spille i kveld istedet for å installere i en halvtime for å kunne spille i går. Det er da ikke Sony sin feil, det er transportørens feil. Sony og andre publishers og produsenter sender varene på release dato, det at det kan ta 2 uker å frakte det til Norge er transportørens feil. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Jo, men det er jo et unntak i den store sammenhengen. Går TVen din til helvete dagen før fotball-VM starter så takker du plutselig gud for Elkjøp. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Lekemoderatorer som får viljen sin oppfylt fordi de gir gratis blowjobs. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Nei, jeg liker ikke fotball eller Elkjøp. 2 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Feil tråd Endret 12. januar 2011 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Vanskelig å sitte stille når du hører musikken?herp derp (folk som hamrer på søppelkasser i bakgrunnen) Nei egentlig ikke. Radioreklamer ( i dette tilefelle spotify reklamer) er så ufattelig dårlige. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg sa til mamma at jeg ville ha nye gardiner, UTEN blomstrete mønster. Og før jeg vet ordet av det har mamma kjøpt nye gardiner med blomstrete mønster, og matchende sengesett.. Og nå er hun sur fordi jeg ikke likte gardinene, eller sengesettet. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg sa til mamma at jeg ville ha nye gardiner, UTEN blomstrete mønster. Og før jeg vet ordet av det har mamma kjøpt nye gardiner med blomstrete mønster, og matchende sengesett.. Og nå er hun sur fordi jeg ikke likte gardinene, eller sengesettet. Nesten det samme her! Jeg sier klart å tydelig at hun ikke skal kjøpe klær til meg, så kommer hun hjem med noe jeg ikke liker, og surmuling begynner. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Kjøp gardiner og sengesett selv, da. Edit: Gavekort sitt tilfelle derimot.. Endret 12. januar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Blomster er jo nice da. Utfyller også din feminime side. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg sa til mamma at jeg ville ha nye gardiner, UTEN blomstrete mønster. Og før jeg vet ordet av det har mamma kjøpt nye gardiner med blomstrete mønster, og matchende sengesett.. Og nå er hun sur fordi jeg ikke likte gardinene, eller sengesettet. 90 % av gardiner og sengesett på markedet har jo blomster. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg kan kjøpe klær selv jeg, og om hun absolutt vil kjøpe noe til meg så kan hun i det minste ta meg med. Jeg er kresen, og hun har en helt annen smak enn meg. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Moren min er en fan av å kjøpe meg hipsterklær som ikke passer. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Blomster er jo hyggelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Kjøp gardiner og sengesett selv, da. Jeg vill jo velge selv.. men mamma kjøpte jo før jeg fikk sagt noe.. Jeg sa til mamma at jeg ville ha nye gardiner, UTEN blomstrete mønster. Og før jeg vet ordet av det har mamma kjøpt nye gardiner med blomstrete mønster, og matchende sengesett.. Og nå er hun sur fordi jeg ikke likte gardinene, eller sengesettet. 90 % av gardiner og sengesett på markedet har jo blomster. Men jeg vil ikke ha blomster. Har nok blomster fra før. For å si det sånn. Endret 12. januar 2011 av Slettet-J0FoqSqMwq Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 lol fire spotifyreklamer på rad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå