Datasmurf Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 Fuck. Er det ikke det ene, så er det det andre. Nå har kassettspilleren min slutta å oppføre seg, og jeg får ikke ut kassetten min. >< Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 Fuck. Er det ikke det ene, så er det det andre. Nå har kassettspilleren min slutta å oppføre seg, og jeg får ikke ut kassetten min. >< Var ute for akkurat samme for noen år siden. Satt helt låst, og bare durte når jeg trykket på knapper. Endte med at jeg ødela den i forsøket på å demontere. En som kjøpte den billig da.. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 De driver med reperasjon av heisen. Nå må jeg ringe ned i lobbyen å få en vakt til å manuelt kjøre opp i min etasje og hente meg. Han styrer opp og ned ved å holde inne en knapp. Hadde vært morsomt å kjøpt seg en nøkkel så jeg kan kjøre den selv, har hørt det er mulig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Kan vg og Dagbladet slutte å gi John Arne Riise oppmerksomhet /spalteplass? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 (endret) Irriterer med grenseløst over Trump og Kim Jong Un leker som småe dritt unger. :glare: Endret 7. oktober 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Irriterer med grenseløst over Trump og Kim Jong Un leker som småe dritt unger. :glare: Er veldig enig med deg, sende begge 2 i barnehagen. 3 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 (endret) Er på en "Italiensk/Meksikansk" restaurant drevet av tyrkere. Her spilles det Alan Jackson over høyttalerne. Ikke bare en sang, men et helt album. Wow atmosfære Og en ting til. Hva er det med den jævla isbergsalaten?! Endret 8. oktober 2017 av DJ FROSK 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 "The Big Bang Theory" er tilgjengelig på Netflix i "alle" land, unntatt Norge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Se på kvalitet istedenfor da vell? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Og en ting til. Hva er det med den jævla isbergsalaten?! Den er billig. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Billigere å ikke ha den med i det hele tatt... Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Etter vi fikk ny router går det faen ikke an å streame i god kvalitet på soverommet i etasjen over. Gikk med den gamle asus ruteren. Helvete altså. Lever vi i fuckings steinalderen eller! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Flytt ut da vell. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Prøvd sånne plugger i strømkontaktene? Funker som bare det, hev ut hele routeren. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Undertekster på Kino Har lyst til å se Star Wars, men ikke med undertekster og tviler på at den blir uten tekster på noen forestillinger 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Jævla faens vinter-dritt helvetes forbannenede land 2 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Postnord. Håper hele firma går til helvete. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Salatbaren i kantina på jobb. Ene dagen har de blant mange ting, avocado osv. En annen dag har de tunfisk. Men neida, aldri samtidig. Avocado og tunfisk er jo så sykttt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-2spvYRBZtB Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Laughtracks på komiserier. Ødelegger det lille som faktisk kunne vært morsomt. Menmen, god indikasjon på at serien har dårlig humor når seerne må få fortalt når noe skal være morsomt, så sjeldent bra serier som har dette. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå