Larzen_91 Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Betaler dem, når jeg får sånn "på tide å ta skippertak" feeling Hjelper lite når denne feelingen kommer etter betalingsfristen. 2 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Er det bare min telefon eller driver den nyeste iOS og suger strømmen ila en dag? Etter jeg oppdaterte synker batteriet fra 80% om morgenen til 30-40% om kvelden. Bruker den ikke til mye annet enn Whatsapp og Telegram heller. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Du vet wifi og bluetooth ikke skrus av via control center lenger? Det bare frakobles men søker fortsatt. Man må på innstillinger. (Bare nevner det i tilfelle du ikke vet det) Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Er det bare min telefon eller driver den nyeste iOS og suger strømmen ila en dag? Etter jeg oppdaterte synker batteriet fra 80% om morgenen til 30-40% om kvelden. Bruker den ikke til mye annet enn Whatsapp og Telegram heller. Apples lille hint om at det er på tide å kjøpe iPhone10? Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Irriterer meg at hver jævla gang jeg flytter et møbel, så sparker jeg tåa i det når jeg går forbi etterpå. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 (endret) Irriterer meg at hver jævla gang jeg flytter et møbel, så sparker jeg tåa i det når jeg går forbi etterpå. Ha ha da lar du være å flytte på møbelene Endret 4. oktober 2017 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Myst Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Du vet wifi og bluetooth ikke skrus av via control center lenger? Det bare frakobles men søker fortsatt. Man må på innstillinger. (Bare nevner det i tilfelle du ikke vet det) Visste ikke, men tror ikke de suger strøm så mye. Er det bare min telefon eller driver den nyeste iOS og suger strømmen ila en dag? Etter jeg oppdaterte synker batteriet fra 80% om morgenen til 30-40% om kvelden. Bruker den ikke til mye annet enn Whatsapp og Telegram heller. Apples lille hint om at det er på tide å kjøpe iPhone10? In their dreams. Har 6S som jeg fikk fra jobben og er kun "knyttet" fordi jeg har så mange apper og spill som jeg ikke kan gi slipp på. Hadde det fantes 100% garantert måte å overføre alt til annen telefon på, hadde jeg byttet for lengst. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Så vel en artikkel en plass at nye iOS suger ekstremt mye strøm. Så du er ikke alene. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Tror en kakerlakk skal være svært irritert for å bite mens edderkoppen og skorpionen vil reagere med en gang så derfor vil jeg heller møte en roach da den mest sannsynlig vil la deg være i fred hvis du ikke plager den (dog smitte er jo ikke så digg) , tror ikke roachen er giftig heller. Kakerlakk er jo ikke så hygienisk da, og de går liksom etter maten osv.. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Hvor faen er det du bor? Høres ut som ett u-land. Og da er regninga før strømmen din jævla høy. Betaler 500 i måneden på 70 kvadrat, i Norge.. Strøm er rimelig i Norge, bare litt dyrere på vinteren... Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 At jeg bor i et korrupt land, hvor alle de store firmaene betaler bestikkelser til politikkerne for å få lov til å herje fritt. Strømleverandøren min har monopol, og kan ta så mye penger de vil. Betaler du ikke kutter de strømmen på dagen. Jeg får regninger på alt fra 500 til 2000 NOK i måneden (som oftest rundt 1500), og jeg går ut i fra at variasjonen er basert på hvor mange politikkere som har lyst på ny yacht den måneden. Leiligheten er på 38 kvadrat. Tar du opp missnøyen i sosiale medier, tar det ikke lang tid før du får drapstrussler. TLDR; Jeg bor i et skakkjørt land, men er altså mest opptatt av min egen strømregning. I det misnte kan du røyke weed som du vil og kjøpe drikke når du vil! Jeg tror ikke man skal røyke så mye weed på filippinene lenger.. Det er litt risiko med Duterte som pres.. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 (endret) Musikk er død.Ironisk innlegg fra en som kaller seg Dj si! Endret 5. oktober 2017 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Musikk er død.Ironisk innlegg fra en som kaller seg Dj si! Ha ha den var bra. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Irriterer meg over folk som snakker høyt i mobil på offentlig transport.. Var en Thaidame som kjatret krakilsk i setet bak, holdt på en halvtime... Glad jeg har tranqualizers... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 (endret) At apple sine telefoner bruker antall GB som salgstriks. Nei, dobbelt så mange GB koster ikke flere tusen kroner mer. In fact, det koster omtrent like mye nå til dags. Samme med vanlig SSD-er fra komplett osv, 128 GB dritbillig, så kommer de med sånn 256 GB til blodpris. Kunne nesten kjøpt to med 128 gig. HAHA. Latterlig dårlig jukseri. Koster sikkert egentlig 20kr per stykk når de masseproduserer. En iPhone koster egentlig 1000 negative kr for jeg skulle fått betalt for all driten jeg må gjennom som eier av iPhone Endret 6. oktober 2017 av DJ FROSK Lenke til kommentar
m20k Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 Hvorfor må alt jeg liker eller kommenterer på offentlige sider på fb dukke opp i newsfeeden til vennene mine? Det er derfor vi har "del"-knappen, fordi man kan bruke den når man vil DELE noe. Jeg ønsker ikke å dele alle bildene jeg kommenterer eller tagger vennene mine i. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 Når man spiller brettspill (som Monopol) og en av dem man spiller mot blir helt ekstremt grinete og irriterte, hvis de lander på ett sted hvor noen har kjøpt inn flere sånne hus og / eller hotell. Det blir jo selvfølgelig svindyrt å havne på disse plassene. Så de som havner der kan plutselig finne på å ta tak i selve brettspillet og rister litt på det, slik at alle brikkene og sånn som ligger på brettet der blir kastet litt rundt omkring... Deretter blir de faktisk sure mot meg og de andre som er med på å spille, for da er vi liksom noen "dårlige tapere" fordi vi ikke gidder å spille noen som helst brettspill mot dem... Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 (endret) Finnes det gode nyhetskilder på nett uten sensasjonelt DRITT over hele siden? Jeg takler ikke mer 'forskere mener:.. ekspert:.. se hva som skjer når:.. forsker løste gåten:.. dette sjokkerte en hel verden:..' Journalismen er død. Tek.no har blitt helt kriiise etter at vg kjøpte de opp. Jeg blir bare trist. Ingen ting er objektivt, alt er klickbait, alt skrives kun for å vekke følelser. Det er som å se på tv2 på en fredags kveld Endret 6. oktober 2017 av Kjetil_90 4 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 (endret) Man kan jo ikke lese direkte fra kildene uten å ha noe form for filtrering først. Jeg bruker utelukkende: Reddit Worldnews Noe sensasjonalistiske overskrifter, mye dritt i kommentarene pga at det er jo faktisk reddit osv men det er eneste måten jeg faktisk gidder å lese nyheter på. Endret 6. oktober 2017 av DJ FROSK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå