Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bor i et u-land, ja. Filippinene.

Og som Muggkaare over meg sier, så er det mange positive sider ved å bo her. Livet er lettere her enn i Norge.

Du må bare fortrenge det faktum at grunnen til at livet er så lett her er fordi du tilfeldigvis befinner deg på rett side av en enorm økonomisk dal.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kompis bor i oslo og han sa jeg kunne sove hos han når jeg ville om jeg skulle bort.

Sa jeg skulle til oslo neste uke og spurte om jeg kunne sove, jada, men så sier han nå at han skal ut tre av de fire dagene jeg er der borte, "2/3 er invitasjon". Okay.

Lenke til kommentar

Kompis bor i oslo og han sa jeg kunne sove hos han når jeg ville om jeg skulle bort.

Sa jeg skulle til oslo neste uke og spurte om jeg kunne sove, jada, men så sier han nå at han skal ut tre av de fire dagene jeg er der borte, "2/3 er invitasjon". Okay.

Du kan vel sove selv om han skal bort?

Såpass må man kunne stole på en kamerat.

Lenke til kommentar

Vet ikke hvorvidt det blir gøy for meg å være der når han skal ut torsdag, fredag og lørdag ... latterlig. Han _må_ ut de dagene i året jeg er der ja. Han er ute hele jævla tiden.

Skjønner ikke hvorfor han ikke kan si han ikke vil ha meg der. Han sier alt annet piss direkte så.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Personer som forventer at en skal forandre sine planer, fordi de har andre planer

Jeg har stort sett tid til å hjelpe med det meste, så lenge de avtaler seinest dagen før

Stort sett alle som ringer på dagen får avslag

Endret av Dubious
  • Liker 2
Lenke til kommentar

At jeg bor i et korrupt land, hvor alle de store firmaene betaler bestikkelser til politikkerne for å få lov til å herje fritt.

Strømleverandøren min har monopol, og kan ta så mye penger de vil. Betaler du ikke kutter de strømmen på dagen. Jeg får regninger på alt fra 500 til 2000 NOK i måneden (som oftest rundt 1500), og jeg går ut i fra at variasjonen er basert på hvor mange politikkere som har lyst på ny yacht den måneden. Leiligheten er på 38 kvadrat.

Tar du opp missnøyen i sosiale medier, tar det ikke lang tid før du får drapstrussler.

TLDR; Jeg bor i et skakkjørt land, men er altså mest opptatt av min egen strømregning.

I det misnte kan du røyke weed som du vil og kjøpe drikke når du vil! 

Lenke til kommentar

Ut av det forpulte blå, når jeg kom hjem fra hytta, kommer jeg ikke på routeren med flere enheter. Ingen iphoner, pcen var jeg på nå helt til jeg koblet meg fra for å teste om jeg kom på igjen, NOPE. Får faen ikke koblet til routeren. Mens faren min med kabel plugga inni er jo seff på og surfer. I tillegg kom han på med android shitet sitt.

Men ingenting annet kommer på. Hva faen skjedde når ingen var hjemme, blir så jævlig irritert!

Kunne drept noen.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Skal aldri ha Telia igjen

Hvorfor ikke det da, er det for dyrt, hva med  ice eller onecall.

De sperret abonnementet mitt på et ugunstig tidspunkt slik at hele livet ble fucked vanskelig, så jeg skal ha noe annet for 199kr i måneden

Alle gjør det når du ikke betaler regningene

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...