Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Drittunger på Macdonalds som bråker, banker på ruter og ikke kjøper mat, bråker konstant, slåss og skriker og roper...

Finnes det ikke ungdomsklubber lenger eller?

Hah, ble "mobbet" for å dra på ungdomsklubb i min tid, er ikke kult med rusfritt arrangement vettu.

Tipper det er sånn i dag også. Stjerneungene spiser middag med sin normale familie / gjør lekser / idrett, outsiderne drar på ungdomssklubb, drittungene henger på prix og maccern.

Endret av DJ FROSK
Lenke til kommentar

Kakerlakker er dritekle. Fyyyyyyf

Heller det enn edderkopp og skorpion.....

Hverken edderkoppen eller skorpionen hisser høylydt, så nei takk. Møtte på noen da jeg var i USA, for noen heselige dyr! Også løper de OVERALT som om de er fulle og ikke vet hvordan man går fremover engang, så de er jævla uforutsigbare, plutselig så løper deg mot deg istedenfor fra deg! fuck that

Lenke til kommentar

Det stemmer ikke. Det er kun ett fåtall av skorpioner som er så giftige at de kan drepe ett voksent menneske. Mesteparten vil bare svi som ett vespestikk.

Du har rett, leste det nettopp nå :)

På skolen forklarte en lærer at scorpioner var noe av det farligste som fins, menneske blir død på sekunder.

Han sa ikke at det bare var noen få arter.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Er vel kjent at jo mindre skorpionen er jo giftigere er den. Jo større den er jo større er sannsynligheten for at den klyper deg med klørne enn at den bruker giftbrodden.

Andre dyremyter er vel overdrivelsen av hvor farlig pirrayaer er.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Når det gjelder giftige dyrs evne til å drepe et voksent, friskt menneske, så er det stort sett kun slanger som er kapable til det. I hvert fall realistisk. Unntakene er en manet, en snegle, og en blekksprut, men i og med at vi ikke bor i havet så holder vi oss til slanger.

Kilde: et program jeg så på TV for 5-10 år siden.

Lenke til kommentar

Er veldig vanlig myte om at de er alle farlige, og utseende deres hjelper ikke så veldig mye :p Har klart å glemme nøkkelen i døra ett par ganger uten at noen tok den (i flere timer), jeg mistenker at nøkkelknipet har noe med det å gjøre :)

Jeg glemmer også nøkler i døra av og til. Irriterende ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Tror en kakerlakk skal være svært irritert for å bite mens edderkoppen og skorpionen vil reagere med en gang så derfor vil jeg heller møte en roach da den mest sannsynlig vil la deg være i fred hvis du ikke plager den (dog smitte er jo ikke så digg) , tror ikke roachen er giftig heller.

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

At jeg bor i et korrupt land, hvor alle de store firmaene betaler bestikkelser til politikkerne for å få lov til å herje fritt.

Strømleverandøren min har monopol, og kan ta så mye penger de vil. Betaler du ikke kutter de strømmen på dagen. Jeg får regninger på alt fra 500 til 2000 NOK i måneden (som oftest rundt 1500), og jeg går ut i fra at variasjonen er basert på hvor mange politikkere som har lyst på ny yacht den måneden. Leiligheten er på 38 kvadrat.

Tar du opp missnøyen i sosiale medier, tar det ikke lang tid før du får drapstrussler.

TLDR; Jeg bor i et skakkjørt land, men er altså mest opptatt av min egen strømregning.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...