WeirdFace Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Folk som begynner å sutre pg klage over noe, i steden for å faktisk GJØRE NOE for å løse problemene sine. For eksempel en jeg kjenner som betaler abonnement for noe helsekost-produkter. Det dukker opp pakker i postkassen fleire ganger i året, og koster ett par hundrelapper hver gang. Men hun som betaler for dette mener at prosuktene egentlig ikke hjelper henne noe særlig, og at produktene koster for mye.. Men hun gidder tydeligvis aldri å ta tak i situasjonen, kontakte selskapet og avbestille hele dette abonnementet sitt. Isteden fortsetter hun å få tilsendt sånne pakker i posten, og betaler fremdeles for dette. Det er vel ikke akkurat rakett-vitenskap å avbestille dette. Men dersom hele greia blir avbestilt (og problemet hennes blir løst) så må hun vel finne på noe annet som hun kan klage og være sur over... 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 (endret) Var en vekter som løp etter en fyr i går, flere hundre meter unna utestedet. Snakk om full sprint. Så eeh, va var planen til vekteren, anholde/overfalle noen som ikke utgjør en fare? Du er ikke politi. Skjerp deg. Irriterer meg over slike vektere. Vekterne kom tilbake etter 10 min, den "skyldige" kom seg heldigvis unna vold fra dørvakteneVektere er ikke god i hodet. Ble selv overfalt av en vekter på utested etter en gjeng på tre utlendinger dyttet meg hardt fordi de mente jeg sto i veien deres. Han tok meg men ikke de ... makes a lot of sense. Fikk problemer med nakken i ettertid. Politisnmeldte selvfølgelig vekteren men de er jo tydeligvis beskyttet. Et mål med treninga er å beskytte meg mot vektere. Endret 1. oktober 2017 av Lami Lenke til kommentar
m20k Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Når folk klager på kjæresten støtt og stadig, men ikke slår opp. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Når folk tror at det å ha klager om kjæresten sin betyr at man ikke burde være sammen.Tror ikke jeg hadde vært interessert i noen som var 100% perfekt. Hadde nok skutt meg selv av kjedsomhet. Lenke til kommentar
m20k Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 (endret) Når folk tror at det å ha klager om kjæresten sin betyr at man ikke burde være sammen. Tror ikke jeg hadde vært interessert i noen som var 100% perfekt. Hadde nok skutt meg selv av kjedsomhet. Når det eneste man gjør er å gråte fordi kjæresten bestandig gjør dumme ting, og at vedkommende aldri er glad lenger, da burde man ta et hint. Heller dø av kjedsomhet enn sorg. Endret 1. oktober 2017 av m20k Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Mistet busskortet i byen, den er kjip Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Skulle prøve Fallout 4, ble angrepet av masse insekter osv. Okay, er det liksom gøy å slå løs på store øyenstikkere og kakerlakker? Jeg skjønner ikke greia. Skal jeg ikke utforske en verden osv? Disse er jo bare i veien og det er så sykt pointless 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Skulle prøve Fallout 4, ble angrepet av masse insekter osv. Okay, er det liksom gøy å slå løs på store øyenstikkere og kakerlakker? Jeg skjønner ikke greia. Skal jeg ikke utforske en verden osv? Disse er jo bare i veien og det er så sykt pointlessLOL. 2 Lenke til kommentar
Samara Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Snubler og faller på vei opp ei trapp, går fint men blir irritert på meg selv. Litt etterpå tråkker jeg over. Argh. Jeg er så klumsete.. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 15 min i kø??? Det synes jeg er lite. Så lenge man ikke har kontantkort og linja er gratis. 30 min er lenge, 50 min er ille. Dersom køene skulle vært mindre ville skatten blitt dyrere eller ytelsene mindre. Synes det er værre å vente måneder eller uker på avgjørelser. Da er man liksom i limbo... Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Folk som lager kø Kjørte 5-10 over i flere mil, med biler foran og bak, så kommer man til en tomsing som ligger på og under fartsgrensen og plustelig ble det kø lengre enn en kan se bakover Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Slutt å ha det så travelt, du kommer ikke raskere frem, kanskje ikke frem i det hele tatt. 3 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Slutt å ha det så travelt, du kommer ikke raskere frem, kanskje ikke frem i det hele tatt. Forskjell på å ikke ha det travelt og å kjøre i kø Som sagt så fløt trafikken lenge Alle kjørte i jevn temp og ingen trengte å bremse, så kommer man til en som ligge på/under grensen som en jojo Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Folk som klager over at andre holder seg til fartsgrensen føler jeg ingen sympati for jeg heller. 8 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Nullvisjonen til staten som ødelegger trafikkflyten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Denne søndagen Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 (endret) En god del av de som har førerkort burde ikke hatt ett. Innfør strengere krav og omfattende opplæring. At det blir kostende 350k for kjøreopplæring får bare være. Slik det er nå er førerkortet godkjenning til å trene videre på egen hånd. Det som er positivt nå er at "Ruta du kjører, er fastsatt på forhånd. En datamaskin trekker hvilken rute du får." Da jeg kjørte opp kunne sensor plutselig finne på å forandre på ruta mot slutten av oppkjøringa, hvis han ikke likte trynet ditt. "Vi har noen minutter til gode, da kan du ta til venstre oppover i de trange gatene i øvre bydel. Så kjører vi på kryss og tvers der til du møter en motgående bil i en av de trangeste gatene." Endret 1. oktober 2017 av BadCat Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Skulle prøve Fallout 4, ble angrepet av masse insekter osv. Okay, er det liksom gøy å slå løs på store øyenstikkere og kakerlakker? Jeg skjønner ikke greia. Skal jeg ikke utforske en verden osv? Disse er jo bare i veien og det er så sykt pointless Ha ha er sånn fallout 4 er det, gled deg til du møter deathclaw. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Skulle prøve Fallout 4, ble angrepet av masse insekter osv. Okay, er det liksom gøy å slå løs på store øyenstikkere og kakerlakker? Jeg skjønner ikke greia. Skal jeg ikke utforske en verden osv? Disse er jo bare i veien og det er så sykt pointless Så en kakerlakk i NY , eiern bare "hvorfor drepte du den ikke ?" , hvis det er en koloni så hjelper det lite å drepe bare en , det finnes middel som kakerlakken tar med til bolet , da kan hele kolonien stryke med pga smitte. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Som selvfølgelig også skjer i Fallout 4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå