Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg irriterer meg over ordet "cuck", og alle som bruker det.

Kan ikke huske å ha sett eller hørt det før en gang. Søk sier noe om mat det betyr en "pingle", en veik fyr?

Bruker de det ordet mye på fillepinene kanskje? 

Det brukes hele tida på sider som 4chan. Det betyr jo opprinnelig en ektemann med utro kone, men nå bruker alle det så fort noen er uenig om hva som helst. Spesielt innen politikk. Høyre-ekstreme er også veldig glade i ordet, og bruker det omtrent like mye som venstre-ekstreme bruker "rasisme" og "sexisme". Kort oppsummert er det et memeord og folk som bruker det bør ikke tas seriøst.

Lenke til kommentar

Legger ut noe på Finn. Selger 2 av samme ting, og skriver klart og tydelig i annonseteksten at oppgitt pris er per stykk.

10 minutter etterpå kommer det en melding: "Står ikke om prisen gjelder begge eller en, hva er riktig"

Altså. Hva feiler det folk

Endret av TMB
Lenke til kommentar

Kommer mot kasse på butikken. For en sjelden gang ser det ut til å bli min tur med en gang, kunden foran er nettopp ferdig.

Men akkurat da dukker det opp en ny kassadame, sammen med en fyr i matdrakt. Så stopper det helt opp, de blir stånde å prate dritt og le i stedet for å bytte plass. På toppen presterer hun første å snu seg mot meg å spørre "Hva var det du lurte på?"
Hæ..?? sier jeg bare. Hallo, hva trodde hun jeg sto der for, hadde jo alt lagt varere oppå. 
Mulig jeg så ut som jeg lurte litt på hva det ble til, om de skulle ekspedere eller stå der å prate resten av dagen, men for et spørsmål der og da. Mer frustrerende enn irriterende kanskje..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Folk som stinker svette.

Hvor jævla vanskelig er det å ha litt personlig hygiene og ta seg en dusj og ta på deodorant. Jezez

Enig, men jeg svetter latterlig fort selv så noen ganger føles det som at jeg burde dusje to ganger i løpet av en arbeidsdag...

Hadde en polsk lastebilsjåfør innom jobben her om dagen. Lenge siden jeg har kjent så sterk svettelukt ?

Endret av CFM
Lenke til kommentar

Ja, skikkelig kult at de bidrar til å rasere norsk transportbransje.

Det kan jo ikke sjåførene noe for, da er det mer riktig å klage på de som bestiller billige tjenester. Vi bruker stort sett norske sjåfører, men det hender vi får varer fra utlandet og da er det ikke vi som bestemmer fraktselskap. :)

Lenke til kommentar

Ja, skikkelig kult at de bidrar til å rasere norsk transportbransje.

Det kan jo ikke sjåførene noe for, da er det mer riktig å klage på de som bestiller billige tjenester. Vi bruker stort sett norske sjåfører, men det hender vi får varer fra utlandet og da er det ikke vi som bestemmer fraktselskap. :)

Og EØS/EU hvis regelverk lar dem kjøre her, uten at deres nasjonale myndigheter kan/vil håndheve de som handler om arbeidsrettigheter.

(Jeg er ikke noen EU-motstander i utgangspunktet, forøvrig. Dette er vel uansett ikke stedet å diskutere politikk, men dette irriterer meg).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4791523

Det er irriterende at folk synes at det er irriterende at jeg sier at det snart er helg, regardless of hvilken dag det er. For ikke å nevne at folk blander mellom norsk og engelsk. Kom igjen, vi har vårt eget språk: "[...] uavhengig av [...]".

Lenke til kommentar

Var en vekter som løp etter en fyr i går, flere hundre meter unna utestedet. Snakk om full sprint. Så eeh, va var planen til vekteren, anholde/overfalle noen som ikke utgjør en fare? Du er ikke politi. Skjerp deg. Irriterer meg over slike vektere. Vekterne kom tilbake etter 10 min, den "skyldige" kom seg heldigvis unna vold fra dørvaktene

Endret av DJ FROSK
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...