Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 (endret) Plutselig kom søkevinduet nederst på nettsidene (Chrome) istedenfor øverst. Får det ikke tilbake igjen, meget irriterende Endret 27. september 2017 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 (endret) At jeg i det hele tatt trodde at jeg skulle få god natts søvn på 8-mannsrom , helvetes forpulte snorking ! Vær glad det kun var snorking. Du kunne blitt plaget med gasshorn og lignende. Endret 27. september 2017 av BadCat 1 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 (endret) Ventet på en viktig telefonsamtale kl 11, og en montør fra canal digital mellom kl 12:00 - 16:00. Men nei, begge ringer AKKURAT samtidig klokken 10:34 for montøren står i gangen. Er det ingen som kan klokka? Typisk, og veldig rart. Virker som sånt aldri kan stemme. Enten kommer de før tiden, eller de er forsinket. Nesten aldri på avtalt tidspunkt. Og aldri gir de beskjed. Forstår heller ikke hvorfor det skal være så vanskelig. Og at ting kolliderer sånn samtidig er også veldig typisk. Er det rart man begynner å lure av og til, kunne tro det var en forbannelse. Det er bare å være med en servicemann i et gitt fag rundt omkring, spesielt om det er litt praktisk som må gjøres i tillegg, i dette tilfelle muligens kabeltrekking fra parabol og inn. Det å beregne når man er ferdig ett sted og står på døra neste sted er til tider vanskelig. Men da er mobiltelefonen grei å ha. Endret 27. september 2017 av Larzen_91 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 (endret) Jo men det der vet de vel om selv, og må bare si fra om det da. Istedet for å bare oppgi et tidspunkt, og ikke gi beskjed engang hvis det blir endring. Det er respektløst, ikke noe å forsvare spør du meg.Og det er ganske ofte de ikke dukker opp i det hele tatt, uten å gi et pip fra seg. Sånt er enten amatørmessig eller slurv. Endret 27. september 2017 av Delvis Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Ja, det kan vi enes om. Selv gir jeg sjeldent et spesifikt tidspunkt, med mindre det er første kunde for dagen. Synes det er bedre å gi et anslag, og si ifra når jeg reiser fra ett sted til neste. Pleier som regel å funke greit når man holder kontakten, er ikke verre enn det. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Høres bra ut, du har nok igjen for det Lenke til kommentar
Lami Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Trodde studiet innebærte null fremføringer. Men er faen fått første fremføringer på skolen nå foran klassen. Gruer meg og er kvalm allerede. _Hater_fremføringer_mer_enn_alt #blirsyk Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Sex-scener i serier/film er waste of time. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Det er faen meg sant. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 At folk gør meg forvirret ofte etter vær andre. Det gjør meg grenseløst forvirreret og noe jeg overhode ikke liker. :hm: Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 At innlegget over gjør meg forvirret 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Migrene. Hater å få en hel dag ødelagt på grunn av det. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 (endret) Man kan ikke bli forvirret pga andre, kun pga seg selv. Feks ved å mangle forståelse eller innsikt. Å være forvirret kan opgså være et symptom på oppimot 100 forskjellig sykdommer og skader, flere av de alvorlige. Endret 27. september 2017 av BadCat Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 Ryan Reynolds. Grøss Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 Appelsiner Fulle av steiner, den hvite dritten sitter som lim på dem. Renner og kliss over alt. Faens styr. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 Har sett noen som spiser appelsiner hele, med skallet og alt. Har trodd at skallet er farlig, det hvite også mener jeg å ha hørt. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 (endret) Skallet brukes i kaker, så det er nok ikke farlig. Men det kan være sprøytet. Endret 28. september 2017 av Emancipate Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 (endret) Irriterer meg grenseløst at stedet jeg hadde vært på 2.gangs intervju for internship, valgte å ringe meg opp for å gi meg avslag. Hvem gjør sånt!? Da jeg tok telefonen og hørte hvem det var forventet jeg noe helt annet. Veldig hyggelig å høre at jeg presenterte meg godt på intervjuet, ikke så hyggelig å høre at jeg var en god nr 2 og at de valgte den andre fordi han hadde en "unik bakgrunn". Den informasjonen kunne jeg greid meg uten.. Endret 28. september 2017 av TheNarsissist Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 Trodde det var vanlig jeg. Enten telefon eller brev. Hørt om noen som ikke sier et kvekk, og lar deg gå og vente i spenning helt til man selv spør og får vite at man ikke får jobben. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 Fikk varsel fra imdb på telefonen. Plutselig åpnet appen seg i bakgrunnen og startet en trailer med lyden på full fetting. Hadde appen toppen 30 sekunder etter det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå