Gjest Slettet+9817324 Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 At folk faen i helvete ikke kan bruke vanlig deodorant , i stedet forpeste med spray. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-2spvYRBZtB Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 Oppsettet på Dplay. Ikke ser du hva du har sett, hvor langt du er i noe eller lignende, ikke er det oversiktlig, masse hakking og lagging, spilleren minimerer seg plutselig og surrer fælt osv. Blir helt gal. Tok én dag før jeg avbrøt videre abonnement. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 Når du nedverger deg til å starte samtale med Tinder-matchene men så gidder ikke kjerringene å svare på det, eller interesserer seg for å ha en samtale videre. Tror jeg holder meg til å møte folk på byn. Tinder er en vits. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 Når man har bestilt noe, fra en eller annen nettbutikk. Men de greiene man har bestilt, får ikke ordentlig plass i postkassen. Dermed stikker pakken litt opp, og lokket på postkassen blir stående litt åpent. Dermed kommer det jo litt regn inn i kassen. Så tingene jeg har fått i posten rekker å bli temmelig vått før jeg har rukket å komme hjemme, og få med meg tingene inn... Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 Lagging. Hater det med ganske stor H. @WeirdFace - anbefaler deg å sjekke ut om noen i nærheten selger/lager postkassestativ med tak, utrolig praktisk for å unngå slike ting. Noe a la dette for én postkasse: Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 Eller kjøp en kjempestor postkasse. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Eller klag til posten, da pakken skal leveres til nærmeste postkontor når den ikke får plass i postkassen Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Klagde på det flere ganger. Også skriflig og truet med anmeldelse, men det nyttet ikke. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Damer som legger ut masse utfordrende lettkleddbilder på instagram, for så å klage på all oppmerksomheten de får. 5 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Klarer ikke enda en deprimerende vinter i Norge. Jeg stikker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 God tur Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Klarer ikke enda en deprimerende vinter i Norge. Jeg stikker Hvor da? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 At vi har sånne milde vintre her på vestlandet. Snø/sludd/regn/slaps..Snø/sludd/regn/slaps..Snø/sludd/regn/slaps..rundt og rundt hele tiden.Savner ordentlige vintre type 2010. Vil ha masse snø hele tiden. Masse snø å skufle på og grave seg ned i. 3 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Nei faen ska vite det at en sånn vinter vil du ikje ha. E du klar over kor kjedelig det e å stå opp en halvtime tidligar for å måkke sny? 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Trenger ikke make snø når man har Hilux og garasje Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 At vi har sånne milde vintre her på vestlandet. Snø/sludd/regn/slaps..Snø/sludd/regn/slaps..Snø/sludd/regn/slaps.. rundt og rundt hele tiden. Savner ordentlige vintre type 2010. Vil ha masse snø hele tiden. Masse snø å skufle på og grave seg ned i. Flytt til Røldal. Et av de mest snørike stedene i Norge. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Når det kan komme godt over en halv meter snø ila en natt så er det ikke så nøye hva du kjører Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Når folk har øl fra et bryggeri, i et ølglass fra et annet bryggeri. Panic...! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Slettet nettopp crushet fra livet mitt. Hun er dritfin, så er trist, men og en lettelse. Falsk kjerring gidder jeg ikke å styre på med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå