Emancipate Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 (endret) Det er merkelig at sperregrensen er satt så høyt. Bortsett fra det er valgordningen ganske fornuftig når man setter seg inn i den. Endret 16. september 2017 av Emancipate Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Sperregrensen skulle vel revurderes nå. Håper det. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Sperregrensen skulle vel revurderes nå. Håper det. Men ettersom grunnloven må endres vil en ikke se noen effekt før valget i 2025. Om to storting ønsker endringen. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Sperregrensen skulle vært 10% Hvermannsen følger ikke med på politikk, så da bruker man valgomatene og stemmer etter de og hva har egentlig dagens regjering gjort, som er verre enn forrige? Irriterer meg at det ikke er en ordentlig enkel oversikt over hva de enkelte partiene står for Gidder ikke lese lange artikler om alle partiene, men det er uansett for sent nå Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Når kvinner har sånne tåpelige skjerfgreier på seg.Sånn som hun til høyre på bildet her. 3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Kan du ikke ganske enkelt bruke dem opp og gradvis erstatte dem med penger fra minibank/svart arbeid/gaver fra bestemor/jazzrøyksalg? Som sagt, jeg liker ikke å sprette lapper. Vanskelig nok å bruke en femtilapp, selv om jeg har aldri så lite penger på kontoen. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Sperregrensen skulle vært 10%Var det ikke du som ikke kunne noe om politikk? Irriterer meg at det ikke er en ordentlig enkel oversikt over hva de enkelte partiene står forLO lager små brosjyrer der politikken ift arbeidstakernes rettigheter står. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Ingen bussjåfører har hørt om myk stans. Bare rykker og napper i sneglefart gjennom byen. Helt forferdelig. 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Har lyst til å se "The Mentalist", men ikke tilgjengelig på norsk Netflix så da er eneste utvei å laste ned Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Grenser for å få "gratis frakt" Mangler 70 kroner for gratis frakt og da blir ikke noe av det bestilt Hadde de ikke hatt gratis frakt som alternativ så hadde det vært bestilt Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Når man slår på TV-apparatet, for å få med seg ett eller annet program. Men så kommer det en eller annen fjott, og planter seg rett ved siden av meg. Så begynner de å sukke, og kommer med non-stop klaging over hvor rævva de mener at alle TV-programmene er. De kunne selvfølgelig bare ha gått sin vei, og funnet på noe helt annet. Men de ønsker tydeligvis å se på det de mener er noen helt elendige filmer og TV-serier, bare for å ha ett eller annet som de kan sutre over... Lenke til kommentar
Lami Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Å se videoer på Facebook på telefon, kvaliteten er håpløs. Er bra de første sekundene men så blir kvaliteten dårligere. Fatter ikke. Har bra nett og. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Jeg har plutselig fått trøbbel med nettet, åpenbart ikke på min side. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 Det eneste jeg liker med WWE for tida er Lesnar , Undertaker blir nok å slutte snart , hans "bensintank" er tom for å si det sånn. Forstår ikke hvorfor Vince kaster bort Sheamus' talent , han fortjener bedre. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 Jeg Synes Hotel Cæsar er mislikende med tida, hvorfor er alle så slemme mot Juni, og hvorfor er ikke Jens August død ennå, han har jo tom vært på en ødeee øy to ganger eller noe sånt. Forstår ikke hvorfor de ikke kan sleppe fri Jens August snart, det er vel bare i fribryting man samtidig kan dø så mange ganger.. 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 Å ikke finne ut om jeg vil bytte til en annen linje, eller fullføre ha VG3 neste år (VG2 nå). Har ikke lyst å studere 5 år pluss nå, vil gå elektro - automatiker så ingeniør på sikt, senere i livet med noen år på baken.. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 Nynorsk på lovdata Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 1. Skulle aldri blitt med i band. 2. Skulle aldri flørtet med henne slik at hun vil møtes osv. Ytterligere to ting som tar min dyrebare alenetid. Jeg graver meg ned i en kiste snart for å være i fred Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 At det ikke er skikkelige straffer for personene og firmaene som bryter hviletidsbestemmelser og/eller har dårlige dekk. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 At det ikke er skikkelige straffer for personene og firmaene som bryter hviletidsbestemmelser og/eller har dårlige dekk. Rimelig drøye bøter, stort sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå