Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sperregrensen skulle vært 10%

Hvermannsen følger ikke med på politikk, så da bruker man valgomatene og stemmer etter de og hva har egentlig dagens regjering gjort, som er verre enn forrige?

Irriterer meg at det ikke er en ordentlig enkel oversikt over hva de enkelte partiene står for

Gidder ikke lese lange artikler om alle partiene, men det er uansett for sent nå

Lenke til kommentar

Når man slår på TV-apparatet, for å få med seg ett eller annet program.

Men så kommer det en eller annen fjott, og planter seg rett ved siden av meg. Så begynner de å sukke, og kommer med non-stop klaging over hvor rævva de mener at alle TV-programmene er.

De kunne selvfølgelig bare ha gått sin vei, og funnet på noe helt annet. Men de ønsker tydeligvis å se på det de mener er noen helt elendige filmer og TV-serier, bare for å ha ett eller annet som de kan sutre over...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Det eneste jeg liker med WWE for tida er Lesnar , Undertaker blir nok å slutte snart , hans "bensintank" er tom for å si det sånn.

Forstår ikke hvorfor Vince kaster bort Sheamus' talent , han fortjener bedre.

Lenke til kommentar

Jeg Synes Hotel Cæsar er mislikende med tida, hvorfor er alle så slemme mot Juni, og hvorfor er ikke Jens August død ennå, han har jo tom vært på en ødeee øy to ganger eller noe sånt.

Forstår ikke hvorfor de ikke kan sleppe fri Jens August snart, det er vel bare i fribryting man samtidig kan dø så mange ganger..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...