Emancipate Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Hadde fått 100% som stemte om en kunne stemme på nett og det var obligatorisk, så min irritasjon er at det ikke går an å stemme på nett i 2017 Man hadde fått 100% som stemte om man bare gjorde det obligatorisk uten nett også. Grunnen til at man ikke kan stemme på nett, er hensynet til hemmelig og fritt valg. Valget er ikke fritt hvis det ikke er hemmelig. Og det er ikke hemmelig når noen kan stå bak deg å kikke på deg. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Folk som stemmer. Det er ikke legitimt å ha mestre.Det er de som stemmer som er mestrene... Politikerne er slavene, gjør de en for dårlig jobb for folket, kastes de ut og må gå på NAV (hvis de ikke selv har avviklet det). Nei, det stemmes frem mestre som skal regulere og gjøre livet hardt for andre. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 (endret) Man hadde fått 100% som stemte om man bare gjorde det obligatorisk uten nett også. Grunnen til at man ikke kan stemme på nett, er hensynet til hemmelig og fritt valg. Valget er ikke fritt hvis det ikke er hemmelig. Og det er ikke hemmelig når noen kan stå bak deg å kikke på deg. Så du synes det er greit å diskriminere mennesker med ikke synlige handicap som gjør at de ikke greier å menge seg med folk eller krype inn bak ei trang gardin? For mange er innlogging med BankID den eneste muligheten de kunne ha hatt til å stemme. Endret 11. september 2017 av BadCat Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Kjøpte en mobil på finn. Selger skulle sende på fredag, så lørdag, så idag tidlig, men endte opp med å sende på kveldingen. Jævlig irriterende da jeg har vært mobil-løs i en uke etter jeg solgte min. Jeg solgte den fire(!) ganger før den femte faktisk dukket opp.. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Kjøp først, selg etterpå Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Man hadde fått 100% som stemte om man bare gjorde det obligatorisk uten nett også. Grunnen til at man ikke kan stemme på nett, er hensynet til hemmelig og fritt valg. Valget er ikke fritt hvis det ikke er hemmelig. Og det er ikke hemmelig når noen kan stå bak deg å kikke på deg. Så du synes det er greit å diskriminere mennesker med ikke synlige handicap som gjør at de ikke greier å menge seg med folk eller krype inn bak ei trang gardin? For mange er innlogging med BankID den eneste muligheten de kunne ha hatt til å stemme. Det jeg beskrev, var ikke meningen min, men den offisielle begrunnelsen for at man ikke har valg over internett. Kommunen kan komme hjem til folk som ikke kommer seg til stemmelokalet av forskjellige årsaker. Det er ikke nødvendig å menge seg med folk eller krype inn bak en trang gardin (med mindre man har innredet hjemme sitt med trange gardiner). Ja, det vil likevel være noen få som ikke får stemt. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 (endret) Det er ikke alle som greier å omgå folk eller ha fysisk kontakt med folk. De er helt avhengig av å logge inn for seg selv. Endret 11. september 2017 av BadCat 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Land må styres av algoritmer, ikke folk. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Skjønner meg ikke på politikk og ingenting forklares i Adressa Ikke giddet Google noe da jeg vil ha det inn med teskje Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 Irriterer meg at AP fikk flere stemmer enn Høyre, selv om Høyre vant. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 Whaat? Skjønner ikke dette med stemmefordeling. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 Whaat? Skjønner ikke dette med stemmefordeling.Fordi det er mandat fra fylker/valgkrets som avgjør, og ikke totalt antall stemmer. Lenke til kommentar
tHz Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 Land må styres av algoritmer, ikke folk. Og hvem skal lage og vedlikeholde algoritmene? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 vet ikke Faen, må ta ut crypto for å kjøpe mat... Irriterer meg at jeg er så håpløs med penger. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 (endret) Musikkvideoer der lyder fra handlingen i videoen legges oppå musikken. Hot or not? Not. Endret 12. september 2017 av Emancipate 2 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 Virker som det er stor pågang i forumet i kveld. Tar opp mot 10 sekunder å laste sidene, mens andre nettsteder går relativt kjapt. Ellers skulle jeg bare skrive at jeg savner gode gamle tider der når man ville spille et spill, behøvde man å bare putte inn èn CD, installere på noen minutter og spille i vei. Nå har BO3 holdt på siden 6 tiden i dag og diver fotsatt og installerer Directx... Skjønner det er stor forskjell på å installere spill på 500MB kontra 10GB+50GB oppdatering og diverse, men likevel.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 Vi har litt mye trafikk i forbindelse med Tek sine artikler. Vi jobber med saken. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 Hvorfor må iPhone X være så stor? Er ikke poenget med mobiltelefoner at de skal være mobile? iPhone 6/7/8 er maks størrelse, spør du meg... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 Å forsnakke seg. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. september 2017 Del Skrevet 13. september 2017 At de "gode" alltid seirer mot narkobaroner osv i diverse filmer og serier. Har ingenting til overs for de gørrkjedelige lovlydige karakterene som alltid skal ha siste ord. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå