Delvis Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Kanskje det er en muslim. Som etterlyser et "Islamsk folkeparti"?vet ikke om det finnes da. Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Kanskje det er en muslim. Som etterlyser et "Islamsk folkeparti"? vet ikke om det finnes da. Tja, er da pro-sekulær så etterlyser neppe noe sånt. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Har lyst til å stemme, men det er ingen av partiene jeg ønsker å stemme på. Hva slags meninger har du, da? Streng innvandrings- og god miljøpolitikk. Kunne valgt MDG på miljø (Valgomaten ga meg også MDG med), men de er for liberale på innvandring. Kystpartiet. Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Har lyst til å stemme, men det er ingen av partiene jeg ønsker å stemme på. Hva slags meninger har du, da? Streng innvandrings- og god miljøpolitikk. Kunne valgt MDG på miljø (Valgomaten ga meg også MDG med), men de er for liberale på innvandring. Kystpartiet. Kommer vel neppe på Stortinget? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Nei, men hva så, hvis du ikke stemmer, som kommer heller ikke hjemmesitterpartiet på stortinget. 1 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Om du ikke er enig med de store partiene er det bedre å gi stemmen sin til et lite parti enn å ikke stemme/ stemme blankt 1 Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Nei, men hva så, hvis du ikke stemmer, som kommer heller ikke hjemmesitterpartiet på stortinget. Sant nok. Takk for hjelpa. Får nesten komme meg bort til stemmelokalet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Da håper jeg du bor rett ved for det stenger vel straks, hvis det i det hele tatt er åpent enda. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Stemmelokalet mitt har åpent til kl 21:00 i kveld Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Nei, men hva så, hvis du ikke stemmer, som kommer heller ikke hjemmesitterpartiet på stortinget. Sant nok. Takk for hjelpa. Får nesten komme meg bort til stemmelokalet. Obs: De har ikke lister i Oslo og Sogn og Fjordane. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Stemmelokalet mitt har åpent til kl 21:00 i kveld Stengte 20:00 her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Har lyst til å stemme, men det er ingen av partiene jeg ønsker å stemme på. Hva slags meninger har du, da? Streng innvandrings- og god miljøpolitikk. Kunne valgt MDG på miljø (Valgomaten ga meg også MDG med), men de er for liberale på innvandring.Kystpartiet. Bastesen ja Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Om du ikke er enig med de store partiene er det bedre å gi stemmen sin til et lite parti enn å ikke stemme/ stemme blankt Feil, det er ingen forskjell overhodet Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Om du ikke er enig med de store partiene er det bedre å gi stemmen sin til et lite parti enn å ikke stemme/ stemme blankt Feil, det er ingen forskjell overhodet Når partistøtte fordeles er det gjerne etter antall stemmer. Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Da håper jeg du bor rett ved for det stenger vel straks, hvis det i det hele tatt er åpent enda. Stengte 21:00 her. Null problem da jeg kan løpe ditt på under 2 minutter. Blir spennende å følge med på resultatene utover kvelden. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Stengte vel kl 20:00 i går. Hadde vært rart om noen steder holdt lengre åpent enn andre 1 Lenke til kommentar
Samara Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Må bare få ut litt frustrasjon over broren min som aldri klarer å tenke på andre. Han utnytter oss, han holder aldri avtaler, og han tar så utrolig mange dårlige valg. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 (endret) Folk som stemmer. Det er ikke legitimt å ha mestre. Den neste river ned det de forrige har bygd opp og slik går det i loop. Årene går og få fremskritt blir gjort. Politikere er først og fremst til for å bevare status quo for de mektige. Endret 11. september 2017 av BadCat Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 (endret) Folk som stemmer. Det er ikke legitimt å ha mestre.Det er de som stemmer som er mestrene... Politikerne er slavene, gjør de en for dårlig jobb for folket, kastes de ut og må gå på NAV (hvis de ikke selv har avviklet det). Endret 11. september 2017 av Emancipate Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Hadde fått 100% som stemte om en kunne stemme på nett og det var obligatorisk, så min irritasjon er at det ikke går an å stemme på nett i 2017 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå