Hyperio Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 DVD/Blu-Ray-menyer som spoiler. 3 Lenke til kommentar
;_; Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Får ikke sove, faeen! Endret 11. januar 2011 av ;_; Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Piratkopiering + idioti = endelaus frustrasjon. Vanlig logikk: Hmmm, stolar ikkje heilt på reklama for spelet, får laste ned og prøve. Oi dette spelet var jo kjempebra, så eg vil kjøpe spelet og støtte utviklaren. Idiotmedhjernaianusen-logikk: Hans: Hei Bernt, *spill* er kjempetøft, og du bør kjøpe det! Bernt: Slik, da va *spill* lastet ned ;P xD Greit nok å kanskje laste ned litt for å prøve, men å unngå å kjøpe det, fordi ein får det gratis på nettet, er så inni hampen tilbakeståande at eg vil grine. Kjenner ein som gjer dette, sjølv om han for 2 år sidan såg på piratkopiering som lavmål, stjeling, umoralsk, osv. I det siste har han lasta ned Penumbra og Amnesia. Han hadde nok piratkopiert minecraft også, om eg ikkje lånte han spendon-kortet… Endret 11. januar 2011 av svelemoe 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg er stor fan av din bruk av "xD" og ";P" for å illustrere retards. Forøvrig helt enig, spesielt når det er snakk om så billige spill som Minecraft og Amnesia. Det koster jo knapt hundre kroner for fanden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 Nedlasting generelt er teit. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg laster ned når jeg blir behandlet som dritt. Kjøper aldri fra EA, men kjøper i massevis av indie-spill og andre spill som ikke koster halve stipendet mitt. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Søkefunksjonen på forumet er jo helt fullstendig talentløs. 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Cheatere i onlinespill. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Glemte at jeg ikke har engelsk lenger, så jeg kom 45min for tidlig på skolen -.- Lenke til kommentar
Kjartan E!de Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) At hver gang jeg kommer på noe bra å skrive en låt ut av så er det borte med en gang jeg er i nærheten av papiret... Hadde en slik for litt siden.. jeg rusha til pcen for å dundre det ned i et word-dokument. Dama mi visste akkurat hva jeg gjorde og begynte å lekesloss med meg, da jeg ble sur og hadde glemt hele den 3minutters sangen med lyrics og melodi som jeg hadde laget i hodet mitt mens jeg satt på do og dreit, da gikk hun for å lese lekser og krevde ferdig oppvask til hun var ferdig. Bare fordi hu ikke kan fordra metal.. FML DDR er EKTE sport:) Endret 12. januar 2011 av Kjartan E!de Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Hvis jeg hadde hatt raskere nett så hadde jeg bare lastet ned alle spill med sånn teit DRM som disken inni osv. Spill på steam funker da, men irriterer grenseløst at jeg kjøpte noen gode spill i butikk i fjor. F.eks Borderland disken min er hjemme hos en annen, så jeg får ikke spilt :/ Lenke til kommentar
Kjartan E!de Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Crack er 100% lovlig hvis du har kjøpt spillet;) Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Gidder ikke å dille med det da. Kanskje jeg burde, men meh Spiller stort sett bare onlinespill for tiden. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Crack er 100% lovlig hvis du har kjøpt spillet;) Kilder? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Irriterer meg noe helt inn for jævlig mye at man MÅ merge Youtube kontoen med Gmail... De skriver noe med at kontoen blir sikrer eller noe slikt piss, men regner med det er google som vil samle alt i en 'greie'. Er jo så irriterende siden jeg har to Gmail kontoer, og veksler mellom å bruke Youtube og Gmail. Så hvis jeg logger meg på epost #1 så har jeg med det logget meg AV Youtube kontoen siden den er linket til epost #2. Før kunne man hvertfall velge selv om man ville merge de sammen men nå ser det ut som man må gjøre det. Tragisk. Og ja, noen vil kalle meg lat, men det er unødvendig mye arbeid for noe som egentlig ikke skulle vært mulig, eller nødvendig. Synes jeg hvertfall. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Crack er 100% lovlig hvis du har kjøpt spillet;) Kilder? Det strider ikke imot åndsverksloven, så om man ikke re-distribuerer cracken så har man ikke gjort noe galt. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Samme prinsipp som det å laste ned film og ikke dele den blir "lovlig" Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Men den personen som deler når du laster det ned, gjør ikke han noe ulovlig da? Lenke til kommentar
Kjartan E!de Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Har du kjøpt spillet er det fullt lovlig, så lenge du ikke gir det til andre.. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Samme prinsipp som det å laste ned film og ikke dele den blir "lovlig" Da må man vel eie filmen i utgangspunktet, før det blir lovlig? Hva med Director cuts? La oss si jeg at en vanlig versjon av en film, og laster ned Directors cutten av filmen - vil det også være lov? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå