Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Piratkopiering + idioti = endelaus frustrasjon.

Vanlig logikk:

Hmmm, stolar ikkje heilt på reklama for spelet, får laste ned og prøve.

Oi dette spelet var jo kjempebra, så eg vil kjøpe spelet og støtte utviklaren.

Idiotmedhjernaianusen-logikk:

Hans: Hei Bernt, *spill* er kjempetøft, og du bør kjøpe det!

Bernt: Slik, da va *spill* lastet ned ;P xD

Greit nok å kanskje laste ned litt for å prøve, men å unngå å kjøpe det, fordi ein får det gratis på nettet, er så inni hampen tilbakeståande at eg vil grine.

Kjenner ein som gjer dette, sjølv om han for 2 år sidan såg på piratkopiering som lavmål, stjeling, umoralsk, osv. I det siste har han lasta ned Penumbra og Amnesia. Han hadde nok piratkopiert minecraft også, om eg ikkje lånte han spendon-kortet…

Endret av svelemoe
  • Liker 1
Lenke til kommentar

At hver gang jeg kommer på noe bra å skrive en låt ut av så er det borte med en gang jeg er i nærheten av papiret... :hrm:

Hadde en slik for litt siden.. jeg rusha til pcen for å dundre det ned i et word-dokument. Dama mi visste akkurat hva jeg gjorde og begynte å lekesloss med meg, da jeg ble sur og hadde glemt hele den 3minutters sangen med lyrics og melodi som jeg hadde laget i hodet mitt mens jeg satt på do og dreit, da gikk hun for å lese lekser og krevde ferdig oppvask til hun var ferdig. Bare fordi hu ikke kan fordra metal.. FML

DDR er EKTE sport:)

Endret av Kjartan E!de
Lenke til kommentar

Irriterer meg noe helt inn for jævlig mye at man MÅ merge Youtube kontoen med Gmail... De skriver noe med at kontoen blir sikrer eller noe slikt piss, men regner med det er google som vil samle alt i en 'greie'.

Er jo så irriterende siden jeg har to Gmail kontoer, og veksler mellom å bruke Youtube og Gmail.

Så hvis jeg logger meg på epost #1 så har jeg med det logget meg AV Youtube kontoen siden den er linket til epost #2.

Før kunne man hvertfall velge selv om man ville merge de sammen men nå ser det ut som man må gjøre det. Tragisk.

Og ja, noen vil kalle meg lat, men det er unødvendig mye arbeid for noe som egentlig ikke skulle vært mulig, eller nødvendig. Synes jeg hvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...