Emancipate Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Hele poenget med å ha penger, er nettopp at man kan drite i penger. 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Kun de som har penger tror at de ikke trenger penger. Gjelder også de som sier at man ikke trenger penger for å være lykkelig. Mener å huske en undersøkelse som viste at penger kan kjøpe lykke, men mengde lykke var sterkt avtagende etter en årslønn på rundt 600000 (det var noen år siden). Økonomisk sikkerhet gir altså mye lykke. Men det er klart, man skal være bra rik for å kunne drifte i penger. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 At folk kaller det en borgerplikt når det heter VALG. Er ikke noe plikt. Er noe man kan velge å gjøre eller ikke. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 At folk kaller det en borgerplikt når det heter VALG. Er ikke noe plikt. Er noe man kan velge å gjøre eller ikke. Det der blir å blande kortene. "Valg" betyr selvsagt at man "velger" hvem man vil stemme på. Ikke om man kan "velge å stemme eller la vær", som du framstiller det. Alle vet at man ikke er nødt til å stemme. Noen vil alltid mene at det burde være en plikt, og oppfatter det som en pliktfølelse. men det er selvsagt frivillig. På den annen side er det tull å misbruke frivillighet også, bare for å vise at man er vrang. Man burde bare være glad at man har den friheten til å gjøre som man vil 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Skulle ønske Norge hadde diktatur. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Så lenge man er helt enig med (eller bare er) lederen så er jo diktatur en ypperlig styreform. Men nå er vel folk sjelden (merk: aldri) helt enig med sine ledere. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Jeg stoler ikke på noen som driver markedsføring. Partiet jeg skal stemme på finnes ikke engang fordi de er ikke opptatt av å sanke stemmer, eller i det hele tatt danne et parti. De bare eksisterer som et konsept. Min stemme går dit, via tankebølger Heia z̧̨̭̬̭̀O̶̡̙̠͈̝̼͎̯̳̰̠̭̼̕͝ͅO͡҉̝̖̪̲̞͎̖̜̱̖L̡̠͎̥̫L̶̵̟̰̠͙͉͈͠X̢͝͏̨̹̝̖͈̥͎̗̙͎͇͓͎̭̤̺̬̞̟̥͡H̷̨̢̬̻̼̗̞͘̕O͏̤̠̤͞R̴̴̛̝̳̫̼̞͕̞̖̝̮̪̼͎̬̫̟̰͜ͅ-partiet Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Jeg stoler ikke på noen som driver markedsføring. Partiet jeg skal stemme på finnes ikke engang fordi de er ikke opptatt av å sanke stemmer, eller i det hele tatt danne et parti. De bare eksisterer som et konsept. Min stemme går dit, via tankebølger Heia z̧̨̭̬̭̀O̶̡̙̠͈̝̼͎̯̳̰̠̭̼̕͝ͅO͡҉̝̖̪̲̞͎̖̜̱̖L̡̠͎̥̫L̶̵̟̰̠͙͉͈͠X̢͝͏̨̹̝̖͈̥͎̗̙͎͇͓͎̭̤̺̬̞̟̥͡H̷̨̢̬̻̼̗̞͘̕O͏̤̠̤͞R̴̴̛̝̳̫̼̞͕̞̖̝̮̪̼͎̬̫̟̰͜ͅ-partiet Det kan jeg forsåvidt være enig i, men det hjelper jo ikke det. Kan hvertfall bidra med å stemme med det som ligger nærmest, så påvirker man hvertfall retningen. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Mye bra i Nord Korea Religion er forbudt Ikke lov med makeup og tatoveringer/piercing Begrenset valg på frisyrer og klesvalg De er faktisk veldig miljøvennlige også, siden det er fobudt for de fattige å eie bil så det finnes knapt biler på veiene Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Jeg lar bare folket stemme. Så får jeg selv bestemme om hva jeg skal finne meg i når ting endres. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/krim/politiet-slik-opererer-bmw-bandene-i-norge/a/24136044/ Snillismen i dette landet. Her er det folk som er tatt for tyverier til over 5 millioner, så får de knapt et år i fengsel og 100.000kr i bot. Etter 1 år på hotell så er de garantert ute å stjeler igjen. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Du treng ikkje stole på dei som driv med marknadsføring. Dei har antagelegvis godt balletak på deg uansett. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 (endret) Ikke når det kommer til politikk, nei. Fikk en kaffekopp av høyre, men stemmer jeg på dem? Tjaaaa det var god kaffe. Men nei. Jeg lurer dem totalt Endret 11. september 2017 av DJ FROSK Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Utlendinger må sone sine dommer i deres eget hjemland Skal vedde på at det blir billigere selv om Norge betaler for oppholdet og mindre kriminalitet Fengsel i Norge er bedre enn gamlehjem, så den dagen jeg blir så gammel at jeg må på gamlehjem så skal jeg rane noen butikker 1 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 De kommer til å gjennomskue deg og gi deg bøter i stedet! Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Youtube sin nettleserinterface er blitt endret til å se ut som Youtube for mobiltelefon.. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Utlendinger må sone sine dommer i deres eget hjemland Skal vedde på at det blir billigere selv om Norge betaler for oppholdet og mindre kriminalitet Fengsel i Norge er bedre enn gamlehjem, så den dagen jeg blir så gammel at jeg må på gamlehjem så skal jeg rane noen butikker Haha. Smart. Hundreåringen som ranet Narvesen Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Har lyst til å stemme, men det er ingen av partiene jeg ønsker å stemme på. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Har lyst til å stemme, men det er ingen av partiene jeg ønsker å stemme på. Hva slags meninger har du, da? Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 (endret) Har lyst til å stemme, men det er ingen av partiene jeg ønsker å stemme på. Hva slags meninger har du, da? Streng innvandrings- og god miljøpolitikk. Kunne valgt MDG på miljø (Valgomaten ga meg også MDG), men de er for liberale på innvandring. Endret 11. september 2017 av 1814_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå