Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kun de som har penger tror at de ikke trenger penger. Gjelder også de som sier at man ikke trenger penger for å være lykkelig.

Mener å huske en undersøkelse som viste at penger kan kjøpe lykke, men mengde lykke var sterkt avtagende etter en årslønn på rundt 600000 (det var noen år siden). Økonomisk sikkerhet gir altså mye lykke.

Men det er klart, man skal være bra rik for å kunne drifte i penger.

Lenke til kommentar

At folk kaller det en borgerplikt når det heter VALG.

Er ikke noe plikt. Er noe man kan velge å gjøre eller ikke.

Det der blir å blande kortene. "Valg" betyr selvsagt at man "velger" hvem man vil stemme på.

Ikke om man kan "velge å stemme eller la vær", som du framstiller det.

Alle vet at man ikke er nødt til å stemme. Noen vil alltid mene at det burde være en plikt, og oppfatter

det som en pliktfølelse. men det er selvsagt frivillig.

På den annen side er det tull å misbruke frivillighet også, bare for å vise at man er vrang.

Man burde bare være glad at man har den friheten til å gjøre som man vil :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg stoler ikke på noen som driver markedsføring. Partiet jeg skal stemme på finnes ikke engang fordi de er ikke opptatt av å sanke stemmer, eller i det hele tatt danne et parti. De bare eksisterer som et konsept. Min stemme går dit, via tankebølger

Heia z̧̨̭̬̭̀O̶̡̙̠͈̝̼͎̯̳̰̠̭̼̕͝ͅO͡҉̝̖̪̲̞͎̖̜̱̖L̡̠͎̥̫L̶̵̟̰̠͙͉͈͠X̢͝͏̨̹̝̖͈̥͎̗̙͎͇͓͎̭̤̺̬̞̟̥͡H̷̨̢̬̻̼̗̞͘̕O͏̤̠̤͞R̴̴̛̝̳̫̼̞͕̞̖̝̮̪̼͎̬̫̟̰͜ͅ-partiet

Lenke til kommentar

Jeg stoler ikke på noen som driver markedsføring. Partiet jeg skal stemme på finnes ikke engang fordi de er ikke opptatt av å sanke stemmer, eller i det hele tatt danne et parti. De bare eksisterer som et konsept. Min stemme går dit, via tankebølger

Heia z̧̨̭̬̭̀O̶̡̙̠͈̝̼͎̯̳̰̠̭̼̕͝ͅO͡҉̝̖̪̲̞͎̖̜̱̖L̡̠͎̥̫L̶̵̟̰̠͙͉͈͠X̢͝͏̨̹̝̖͈̥͎̗̙͎͇͓͎̭̤̺̬̞̟̥͡H̷̨̢̬̻̼̗̞͘̕O͏̤̠̤͞R̴̴̛̝̳̫̼̞͕̞̖̝̮̪̼͎̬̫̟̰͜ͅ-partiet

Det kan jeg forsåvidt være enig i, men det hjelper jo ikke det. Kan hvertfall bidra med å stemme med det som ligger nærmest, så påvirker man hvertfall retningen.

Lenke til kommentar

Utlendinger må sone sine dommer i deres eget hjemland

Skal vedde på at det blir billigere selv om Norge betaler for oppholdet og mindre kriminalitet 

Fengsel i Norge er bedre enn gamlehjem, så den dagen jeg blir så gammel at jeg må på gamlehjem så skal jeg rane noen butikker

• Liker 1
Lenke til kommentar

Utlendinger må sone sine dommer i deres eget hjemland

Skal vedde på at det blir billigere selv om Norge betaler for oppholdet og mindre kriminalitet

Fengsel i Norge er bedre enn gamlehjem, så den dagen jeg blir så gammel at jeg må på gamlehjem så skal jeg rane noen butikker

Haha. Smart.

Hundreåringen som ranet Narvesen :p

Lenke til kommentar

Har lyst til å stemme, men det er ingen av partiene jeg ønsker å stemme på.  :hmm:

Hva slags meninger har du, da?

Streng innvandrings- og god miljøpolitikk. Kunne valgt MDG på miljø (Valgomaten ga meg også MDG), men de er for liberale på innvandring. 

Endret av 1814_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...