Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Verre er plakaten. "hva i pengeboken er viktigst for deg?" med stort bilde av to gutter i pengeboken. More ham,please! Jeg har ikke fått med meg denne. Tatt fra bussvindu. Stort bilde av to gutter på ene siden og kredittkort og pengesedler på den andre Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Liberalistene har også sendt ut SMS til folk. Er ikkje heilt fan av informasjonskanalen, eg heller. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Hvorfor virker det som at AP er det eneste partiet med reklame på VG og Dagbladet VG er en AP-avis. Det gikk ikke lang tid før de kåra Jens til "den nye landsfaderen" etter Utøya. Gud vet hvor mange spaltekilometer de har brukt på å hylle Jens opp i skyene. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 For å balansere dette, så har jeg sett vel så mye reklame fra Høyre og FRP. Og KrF har spamma ned radiokanalen jeg fortsatt får inn via FM. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Dere burde være glad for at dette bare skjer 2-3 uker hvert fjerde år. Det kunne vært så mye verre. Selv stemte jeg lenge før reklamen begynte. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 (endret) Gruppa i prosjektet vi har på skolsn, de to andre har booka rom for i morgen uten å si det til meg. Liksom hva faen, jeg er og på gruppen. Og nå er det for seint å skifte gruppe. Fml. Jeg visste hvordan dette ble, de jentene er idioter som ikke består fagene engang. Hater livet atm. Endret 10. september 2017 av Lami 2 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Gruppa i prosjektet vi har på skolsn, de to andre har booka rom for i morgen uten å si det til meg. Liksom hva faen, jeg er og på gruppen. Og nå er det for seint å skifte gruppe. Fml. Idioter, ass. 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Ta det som et hint. 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 (endret) Ta det som et hint. Hint om hva? Frekk eller? Endret 10. september 2017 av Lami 1 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Hvordan fikk du vite at de har booka rom hvis de ikke sa det til deg? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Ta det som et hint. Hint om hva? Frekk eller? Skækk eller? 1 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Snort coke med meg, hoe 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Reviews av spisesteder på facebook. Da va go mat. Entrecote kunne vært meir stekt.. Ba om godt stekt, da va den Ikkje.. Du fortjener ikke å klage når du har elendig smak og vil ha ødelagt entrecote. Stikk av kjerring 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 ''Ba om biffen godt stekt. Var seigt og tørt som faen. Skal aldri dra dit igjen!'' - garantert henne hadde de faktisk stekt den ihjel som hun ba om 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Rundkjøringer på E6, kø helt fram til rundkjøringen, etter rundkjøringen så er køen på mystisk vis forsvunnet (Ja det er Sandmoen/Heimdalsmyra igjen, hvor rundkjøringene bare går rett fram) Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 ''Ba om biffen godt stekt. Var seigt og tørt som faen. Skal aldri dra dit igjen!'' - garantert henne hadde de faktisk stekt den ihjel som hun ba omDet mulig å lage en godt stekt biff uten at det blir seigt og tørt. Godt stekt betyr bare at den ikke er rød inni. Det skal være null problem for en god kokk med en god biff. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Kjernefamilier Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 (endret) Hun her:https://www.dagbladet.no/magasinet/folk-tror-alt-er-sa-jaevla-enkelt-for-meg-fordi-jeg-har-penger/68675126 Æsj. Gi millionene til noen som har bruk for de da, hvis du "driter i dem". Bitch Endret 11. september 2017 av Delvis Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Såklart hun driter i de hundre millionene. Men hun driter ikke i den første millionen, det kan jeg love dere. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Kun de som har penger tror at de ikke trenger penger. Gjelder også de som sier at man ikke trenger penger for å være lykkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå