Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Verre er plakaten. "hva i pengeboken er viktigst for deg?" med stort bilde av to gutter i pengeboken.

More ham,please!

Jeg har ikke fått med meg denne.
post-95709-0-01175800-1505056857_thumb.jpg

Tatt fra bussvindu. Stort bilde av to gutter på ene siden og kredittkort og pengesedler på den andre

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor virker det som at AP er det eneste partiet med reklame på VG og Dagbladet

VG er en AP-avis. Det gikk ikke lang tid før de kåra Jens til "den nye landsfaderen" etter Utøya. Gud vet hvor mange spaltekilometer de har brukt på å hylle Jens opp i skyene.

Lenke til kommentar

Gruppa i prosjektet vi har på skolsn, de to andre har booka rom for i morgen uten å si det til meg. Liksom hva faen, jeg er og på gruppen. Og nå er det for seint å skifte gruppe. Fml. Jeg visste hvordan dette ble, de jentene er idioter som ikke består fagene engang. Hater livet atm.

Endret av Lami
  • Liker 2
Lenke til kommentar

''Ba om biffen godt stekt. Var seigt og tørt som faen. Skal aldri dra dit igjen!'' - garantert henne hadde de faktisk stekt den ihjel som hun ba om

Det mulig å lage en godt stekt biff uten at det blir seigt og tørt. Godt stekt betyr bare at den ikke er rød inni. Det skal være null problem for en god kokk med en god biff.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...