Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Fikk nettopp en sms fra Arbeiderpartiet. Setter jeg ikke pris på.

Samme her

Sendte mail til både AP og Adressa

Ser ikke helt forskjellen på dette og alt spammet fra de forskjellige partiene i postkassen min (som er reservert for uadressert reklame).
Gjør du ikke det?

At Norges største parti benytter seg av smutthull er ganske kjipt. Blir sikkert gøy om 4 år når mobilen bombaderes med politikk smser i tide og utide.

Virker heller ikke noen liker stuntet.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Fikk nettopp en sms fra Arbeiderpartiet. Setter jeg ikke pris på.

Samme her

Sendte mail til både AP og Adressa

Ser ikke helt forskjellen på dette og alt spammet fra de forskjellige partiene i postkassen min (som er reservert for uadressert reklame).
Gjør du ikke det?

At Norges største parti benytter seg av smutthull er ganske kjipt. Blir sikkert gøy om 4 år når mobilen bombaderes med politikk smser i tide og utide.

Virker heller ikke noen liker stuntet.

Meh. Får så mange andre sms om andre ting så ser ikke hvorfor en sms fra AP skal være så mye å hisse seg opp for eller bli irritert over.

Men folk er vel forskjellige der.

Lenke til kommentar

Liker ikke tanken på at mobilen skal bli like stappfull av unødvendig dritt som postkassen. En mail hadde vært milevis bedre.

Enig der. Men nå tar det meg 2 sekunder å lese en kort sms og enda kortere tid å slette den/ignorere den.

Det er rett og slett fordi de fleste bruker mobilen til å ha kontakt med venner og familie, får jeg en SMS så forventer jeg at det er noe viktig, ikke bullshit, så setter ikke pris på at de velger å bare sende folk sms i hytt og pine. Syns ikke noe om at alle skal være tilgjengelig for absolutt alle sammen hele tiden, man må ha pause fra omverdenen også. Det blir som en selger på døra, tar meg 2 sekunder å lukke døra igjen men jeg hadde foretrukket om de ikke prøvde seg overhode da det er veldig invaderende.

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Hvorfor virker det som at AP er det eneste partiet med reklame på VG og Dagbladet

De er selvsagt desperate pga stup på målinger. Tanken på de blå  8 år i regjering er katatsrofalt for dem.

Hvis det skjer, kan det gå veldig langt tid for dem å komme tilbake, om noensinne. AP er gått ut på dato.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...