Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Fikk nettopp en sms fra Arbeiderpartiet. Setter jeg ikke pris på. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Fikk nettopp en sms fra Arbeiderpartiet. Setter jeg ikke pris på. Samme her Sendte mail til både AP og Adressa Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Fikk nettopp en sms fra Arbeiderpartiet. Setter jeg ikke pris på.Samme herSendte mail til både AP og Adressa Fått svar? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Fikk nettopp en sms fra Arbeiderpartiet. Setter jeg ikke pris på.Samme herSendte mail til både AP og Adressa Fått svar? Tviler på at de jobber/svarer på en Søndag Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Hva sto i meldingen? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Fikk nettopp en sms fra Arbeiderpartiet. Setter jeg ikke pris på.Samme herSendte mail til både AP og Adressa Ser ikke helt forskjellen på dette og alt spammet fra de forskjellige partiene i postkassen min (som er reservert for uadressert reklame). 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Reservert mot, håper jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 (endret) Fikk nettopp en sms fra Arbeiderpartiet. Setter jeg ikke pris på.Samme herSendte mail til både AP og Adressa Ser ikke helt forskjellen på dette og alt spammet fra de forskjellige partiene i postkassen min (som er reservert for uadressert reklame).Gjør du ikke det? At Norges største parti benytter seg av smutthull er ganske kjipt. Blir sikkert gøy om 4 år når mobilen bombaderes med politikk smser i tide og utide. Virker heller ikke noen liker stuntet. Endret 10. september 2017 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Hva sto i meldingen? Hei. Stortingsvalget blir jevnt. Du avgjør om Frp og Høyre fortsetter i regjering. Vil du ha et skifte? Skole og eldre fremfor skattekutt? Stem Arbeiderpartiet! Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Fikk nettopp en sms fra Arbeiderpartiet. Setter jeg ikke pris på.Samme herSendte mail til både AP og Adressa Ser ikke helt forskjellen på dette og alt spammet fra de forskjellige partiene i postkassen min (som er reservert for uadressert reklame).Gjør du ikke det? At Norges største parti benytter seg av smutthull er ganske kjipt. Blir sikkert gøy om 4 år når mobilen bombaderes med politikk smser i tide og utide. Virker heller ikke noen liker stuntet. Meh. Får så mange andre sms om andre ting så ser ikke hvorfor en sms fra AP skal være så mye å hisse seg opp for eller bli irritert over. Men folk er vel forskjellige der. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Liker ikke tanken på at mobilen skal bli like stappfull av unødvendig dritt som postkassen. En mail hadde vært milevis bedre. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Liker ikke tanken på at mobilen skal bli like stappfull av unødvendig dritt som postkassen. En mail hadde vært milevis bedre. Enig der. Men nå tar det meg 2 sekunder å lese en kort sms og enda kortere tid å slette den/ignorere den. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 (endret) Liker ikke tanken på at mobilen skal bli like stappfull av unødvendig dritt som postkassen. En mail hadde vært milevis bedre. Enig der. Men nå tar det meg 2 sekunder å lese en kort sms og enda kortere tid å slette den/ignorere den. Det er rett og slett fordi de fleste bruker mobilen til å ha kontakt med venner og familie, får jeg en SMS så forventer jeg at det er noe viktig, ikke bullshit, så setter ikke pris på at de velger å bare sende folk sms i hytt og pine. Syns ikke noe om at alle skal være tilgjengelig for absolutt alle sammen hele tiden, man må ha pause fra omverdenen også. Det blir som en selger på døra, tar meg 2 sekunder å lukke døra igjen men jeg hadde foretrukket om de ikke prøvde seg overhode da det er veldig invaderende. Endret 10. september 2017 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 En av foreldrene mine som er minstepensjonist, fikk personlig brev av Støre i postkassen. Underskrevet for hånd.Det gikk rett i søpla uten å bli lest en gang. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/stortingsvalget-2017/arbeiderpartiet-sendte-ut-500-000-sms-er-med-stemmeoppfordring/a/24137910/ Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 (endret) Hvordan regnes ikke dette bare som ren spam? Fordi regjeringen gjør det? De kan alle kysse meg i ræva. Har lyst til å stemme Vigrid på pur f nå. Endret 10. september 2017 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 – Jeg vil ikke si at det er markedsføring, dette er valginformasjon, sier han.KYSS MEG DER SOLA ALDRI SKINNER Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Hvorfor virker det som at AP er det eneste partiet med reklame på VG og Dagbladet Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Hvordan regnes ikke dette bare som ren spam? Fordi regjeringen gjør det? De kan alle kysse meg i ræva. Har lyst til å stemme Vigrid på pur f nå. Oi. Skal regjeringen få skylda for hva AP gjør? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Hvorfor virker det som at AP er det eneste partiet med reklame på VG og Dagbladet De er selvsagt desperate pga stup på målinger. Tanken på de blå 8 år i regjering er katatsrofalt for dem. Hvis det skjer, kan det gå veldig langt tid for dem å komme tilbake, om noensinne. AP er gått ut på dato. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå