Dubious Skrevet 3. september 2017 Del Skrevet 3. september 2017 Stranger Things Sesong 1 er ikke ute på Blu-Ray ennå og det er visst ingen som vet når den kommer Ennå 2 måneder til sesong 2, så jeg har litt tid på meg ennå, men irriterende likevel Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. september 2017 Del Skrevet 3. september 2017 http://www.vg.no/rampelys/tv/tv-anmeldelse-gutta-paa-tur-soett-men-uinspirert/a/24132579/ Det er ikke ofte jeg er enig med kommentarfeltentusiastene i norske medier, men her var jeg det. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. september 2017 Del Skrevet 3. september 2017 Det at banker konsekvent viser kontonumre med punktum i, men ingen input-felt aksepterer kontonumre skrevet sånn. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. september 2017 Del Skrevet 3. september 2017 Det at banker konsekvent viser kontonumre med punktum i, men ingen input-felt aksepterer kontonumre skrevet sånn. Ja det har jeg lurt litt på. Hvorfor de punktumene? Lenke til kommentar
m20k Skrevet 3. september 2017 Del Skrevet 3. september 2017 At de eneste jentene som tar initiativet til å skrive til meg er jenter som vil ha kjæreste bare for å ha kjæreste. Turn-off. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Det at banker konsekvent viser kontonumre med punktum i, men ingen input-felt aksepterer kontonumre skrevet sånn. Ja det har jeg lurt litt på. Hvorfor de punktumene? Lettere å lese tallene Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Ja takk.Blitt tatt ned, sorry Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Irriterer meg at studielån ikke bare kan betales med å trekke fra pensjonen, altså... Kom igjen da. Kan leve med litt mindre inntekt som gammel med masse verdier, eiendom osv, enn å drive å betjene dette lånet halve livet og slite med å skaffe verdier, eiendom osv Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 For noe bullshit. For de aller fleste med normal lønn er regningen fra lånekassen på ca 5% av netto månedslønn. Sliter du med å skaffe eiendom er det neppe lånekassen som setter stopper. 2 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Når man man hører en sang der man liker musikken, men når man lytter til teksten falmer hele låta. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 (endret) La ut båten min til salgs her på lørdag. I går fikk jeg en som jeg trodde var interessert. Spurte først om hvor gammel motoren var og om det var 2t eller 4t. Så om den sto på land eller vann, og prutet. Jeg ga en pris tilbake som virket enig i. Vedkommende spurte så om den sto på henger. Jeg svarte ja du kan kjøpe den med om du ønsker og ga en pris for den. Så svarte vedkommende "alt for **.***,-". Så sa jeg det var greit. Fikk i svar at h*n ønsket å betale **k i bankoverføring og de resterende tusenlappene (for henger) i kontant. Jeg skrev hvilken bank vedkommende hadde siden om h*n skulle hente søndag så må jeg nesten ha pengene inne samme dag. Etter dette har jeg ikke hørt en dritt mer. Vedkommende svarte nokså kjapt på formiddagen søndag, og har ikke hørt et knusk siden. Er det faen mulig? Prute og alt mulig for å så ikke svare mer? Er litt tidkrevende og. Fuck off. Endret 4. september 2017 av Lami 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Høres ut som svindel (kjøper) 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 For noe bullshit. For de aller fleste med normal lønn er regningen fra lånekassen på ca 5% av netto månedslønn. Sliter du med å skaffe eiendom er det neppe lånekassen som setter stopper. I fjor fikk jeg lån opp til en viss sum tatt i betraktning min inntekt, samt det jeg har i studielån. Så jo, det setter en liten stopper. Om ikke helt avgjørende i det store og hele, så kunne jeg med høy sannsynlighet ha vunnet en budrunde i fjor om jeg fikk 200k mer i lån. Så jeg måtte si meg fornøyd med noe annet, en toroms et godt stykke utenfor byen. Alternativet kunne vært et ganske greit hus litt nærmere byen. Jeg vet da at jeg sier mye bullshit men slike utbrudd av irritasjon er ikke alltid rasjonelt. Det er nok helt og holdent min feil at jeg har studielån. Men når jeg ser pensjonen min pr. nå er en sum som er tilsvarende så blir jeg oppgitt over at ting ikke er så enkelt som i mitt hode Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 (endret) at Trondheim ikke har en butikk med PC-komponenter på lager Oslo har alltid en butikk med varene på lager Endret 6. september 2017 av Dubious Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 at Trondheim ikke har en butikk med PC-komponenter på lager Oslo har alltid en butikk med varene på lager Sjekket med Nidaros data? Evt. Power på lade(!). Sistnevnte har faktisk en del komponenter i butikk. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Folk som sier man ikke kan klage på samfunnet bare pga man ikke stemmer. Jeg kan klage på hvordan ting gjøres i Sør-Sudan og jeg bor der ikke engang. Selvsagt kan jeg da klage over Norge selv om jeg ikke stemmer ved valg. 3 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Klagen blir mer legitim om du bor i Sør-Sudan eller om du har stemt på et parti som deler din mening men ikke får den igjenom/går tilbake på det. Man kan selvfølgelig klage på alt, omtrent som deg, men man blir ikke nødvendigvis tatt seriøst. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/2017/09/06/Linjeforeningene-g%C3%A5r-gjennom-opptaksreglene-sine-15262351.ece Skal de bare "gå gjennom rutiner"? Hva med noe form for straff? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Personer som blir latterliggjort pga konspirasjonsteorier deres. Selvfølgelig skal man selvsagt ikke tro på alt som galles ut, da noe av det kan høres helt hinsidig koko. Hvertfall, det å gå til person angrep blir bare helt feil. Morsomste er når det viser seg å være sant. Da er det bare "du hadde ikke noe bevis den gangen, derfor konspirasjonsteori" eller "vitenskapen sier nei." Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 At frisørsalonger er så åpne. Hvorfor skal hårklipping være på utstilling?Det er private greier, de burde ha adskilte venterom og et rom for hver frisørstol.Kan ikke fordra å sitte og snakke med frisøren om hva de skal gjøre, mens folk sitter rett bortenfor og hører på.Det hemmer meg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå