Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La ut båten min til salgs her på lørdag.

 

I går fikk jeg en som jeg trodde var interessert. Spurte først om hvor gammel motoren var og om det var 2t eller 4t. Så om den sto på land eller vann, og prutet. Jeg ga en pris tilbake som virket enig i. Vedkommende spurte så om den sto på henger. Jeg svarte ja du kan kjøpe den med om du ønsker og ga en pris for den.

Så svarte vedkommende "alt for **.***,-". Så sa jeg det var greit. Fikk i svar at h*n ønsket å betale **k i bankoverføring og de resterende tusenlappene (for henger) i kontant.

Jeg skrev hvilken bank vedkommende hadde siden om h*n skulle hente søndag så må jeg nesten ha pengene inne samme dag.

 

Etter dette har jeg ikke hørt en dritt mer. Vedkommende svarte nokså kjapt på formiddagen søndag, og har ikke hørt et knusk siden.

 

Er det faen mulig? Prute og alt mulig for å så ikke svare mer? Er litt tidkrevende og. Fuck off.

Endret av Lami
  • Liker 1
Lenke til kommentar

For noe bullshit. For de aller fleste med normal lønn er regningen fra lånekassen på ca 5% av netto månedslønn. Sliter du med å skaffe eiendom er det neppe lånekassen som setter stopper.

 

I fjor fikk jeg lån opp til en viss sum tatt i betraktning min inntekt, samt det jeg har i studielån. Så jo, det setter en liten stopper. Om ikke helt avgjørende i det store og hele, så kunne jeg med høy sannsynlighet ha vunnet en budrunde i fjor om jeg fikk 200k mer i lån. Så jeg måtte si meg fornøyd med noe annet, en toroms et godt stykke utenfor byen. Alternativet kunne vært et ganske greit hus litt nærmere byen. Jeg vet da at jeg sier mye bullshit men slike utbrudd av irritasjon er ikke alltid rasjonelt. Det er nok helt og holdent min feil at jeg har studielån. Men når jeg ser pensjonen min pr. nå er en sum som er tilsvarende så blir jeg oppgitt over at ting ikke er så enkelt som i mitt hode

Lenke til kommentar

Personer som blir latterliggjort pga konspirasjonsteorier deres. Selvfølgelig skal man selvsagt ikke tro på alt som galles ut, da noe av det kan høres helt hinsidig koko.

 

Hvertfall, det å gå til person angrep blir bare helt feil. Morsomste er når det viser seg å være sant.

Da er det bare "du hadde ikke noe bevis den gangen, derfor konspirasjonsteori" eller "vitenskapen sier nei."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...