Lami Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Jeg vet det er hun som jeg fikk det fra. Bare irriterer meg at hun skal blånekte det, når mykoplasma er nokså spesielt som man ikke finner med mindre man _vet_ man har symptomer for det og tester spesifikt for det. Har gjort mitt. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Det der var spesielt. Hvis man nedlegger 3000 kvinner i løpet av 20 år, trenger man likevel ikke "få noe". 2 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 Nat geo wild: "Når selungene blir født veier de bare 10kg, men etter bare to uker veier de like mye som en 10-åring". Takk, nå må jeg google hvor mange kilo det er eller leve i uvitenhet. 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 10-åring er sikkert 30kg Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 35-40kg er normalt Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 Nettsider som konsekvent bruker 1 sekund på å svare pga dårlig koding. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 Ikea sine stoler går ikke langt nok ned ... men de selger en fotskammel! Racketeering. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 Reklamene for Arbeiderpartiet. Kan ikke disse folka reklame? AP kommer til å tape valget pga den kampanjen. Eldre og skole fremfor skattekutt Stem Arbeiderpartiet De må ikke skrive "Stem Arbeiderpartiet"!!! Tror de at folk er noen aper som lar seg kommandere? En slik formulering gir bare emosjonell motstand. Her er noen bedre forslag: "Stem Arbeiderpartiet før det blir tomt for stemmesedler ;)" <- Implisitt: vi er populære, bli med blant de populære "Da passer kanskje AP for deg?" <- Lager en åpning "Hilsen Jonas Gahr Støre" (med underskrift) <- Personlig kommunikasjon Likte du dette innlegget? Pluss-knappen er den grønne nede til høyre. Bonus hvis du er blant de 10 første som trykker på den! Hilsen Emancipate! 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 Verre er plakaten. "hva i pengeboken er viktigst for deg?" med stort bilde av to gutter i pengeboken. More ham,please! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 Ap er gått ut på dato rett og slett. Tror Moxnes og Rødt kommer til å gjøre et veldig bra valg. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 Verre er plakaten. "hva i pengeboken er viktigst for deg?" med stort bilde av to gutter i pengeboken. More ham,please! Jeg har ikke fått med meg denne. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 Liker ingen av partiene lenger og tror faktisk ikke jeg gir min stemme til noen i år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 Verre er plakaten. "hva i pengeboken er viktigst for deg?" med stort bilde av to gutter i pengeboken. More ham,please! Jeg har ikke fått med meg denne.Notert. Kan ta bilde av den på mandag og legge den ut hvis du vil Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 At jeg skulle bestille rom i L.A uten air con..... Lenke til kommentar
Jarv!s Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 At det føles ut som jeg har sprittusj i rompa noen ganger... alltid farge på papiret 1 Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 3. september 2017 Del Skrevet 3. september 2017 (endret) Eller blandebatteri med uttak for hånddusj. Bruk eksisterende toalett som bidet. Link Endret 3. september 2017 av Megaoctane Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 3. september 2017 Del Skrevet 3. september 2017 Eller toalettsete med spylefunksjon. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 3. september 2017 Del Skrevet 3. september 2017 Eller bare la vær å tørke seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå