Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte å kjøpe meg ryzen 1800x, men ble overtalt av en kollega til å kjøpe 7700k. Etter noen dagers bruk så angrer jeg meg. Ytelsen er helt rå og alt det der, men jeg tenker at 1151 er en utdatert plattform, som jeg aldri vil kunne oppgradere. Men en Am4 pc er langt mer fremtidsrettet mtp. oppgraderingsmuligheter og fremtidig utnyttelse av flere kjerner. Kan bruker angreretten hos komplett, men føler det er litt shady. Det meste av innpakningen er kastet også?

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Får man bruke angreretten hvis man har hatt kjølepasta på da?

Jeg irriterer meg atter en gang over oppdateringer, rett før jeg skal inn på en app så oppdateres den slik at jeg må vente. Jeg bruker wifi sikkert en gang i måneden så hver gang jeg kobler med på, går telefonen helt amok med oppdateringer. Det verste er når den automatisk kobler seg på et ubrukelig felles-wifi i Trondheim og bare klekker helt

Endret av DJ FROSK
Lenke til kommentar

De falske Facebook-profilene som sender venneforespørseler i hytt og pine!

De falske Facebook-profilene som sender venneforespørseler i hytt og pine!

Roet seg ned en stund, men nå har det begynt igjen. Fått rundt 10 forespørsler i dag. Fikk rundt 5 i går.

Har også hatt problemer med dette, men fant løsningen: Gå inn på settings-privacy på facebook og endre dette feltet:

Who can contact me? Who can send you friend requests? 
Endre dette fra "Everyone" til "Friends of friends" så slipper du problemet med spam :)
Lenke til kommentar

Tenkte å kjøpe meg ryzen 1800x, men ble overtalt av en kollega til å kjøpe 7700k. Etter noen dagers bruk så angrer jeg meg. Ytelsen er helt rå og alt det der, men jeg tenker at 1151 er en utdatert plattform, som jeg aldri vil kunne oppgradere. Men en Am4 pc er langt mer fremtidsrettet mtp. oppgraderingsmuligheter og fremtidig utnyttelse av flere kjerner. Kan bruker angreretten hos komplett, men føler det er litt shady. Det meste av innpakningen er kastet også

Det ene er ikke mer fremtidsrettet enn det andre. Med mindre du daglig driver med produktivitet så har du gjort det beste kjøpet du kunne. Prøv heller å få prosessoren din til å kjøre 4.9-5.2 GHz i stedet for å sutre.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Folk som trur vi hadde det bedre før i tiden, og at vi er på vei ut for stupet.

Dette her. Jeg kjenner folk som helt uironisk ønsker de kunne levd for 100 eller 200 år siden i stedet. Tipper at om de hadde fått ønsket i oppfyllelse så hadde de tryglet om å få reise tilbake etter maks en uke.

Lenke til kommentar

Når noen forteller dem er utestengt eller holdt ute fra klasseopplegg, noe arrangementer med venner elns, og så kommer det alltid en som sier: "inviter deg selv, si du vil være med."

Altså. Er ikke alle som liker å brøyte seg frem. Og når man er utestengt eller holdt ute fra noe så er det ikke akkurat så jævlig fristende å måtte spørre om å få bli med når alle andre er invitert. Folk tror alt er så lett bare fordi dem sslv brøyter seg frem og er frempå som faen. Sykt irriterende og idiotisk svar.

Lenke til kommentar

Livet vart generelt lettare då eg berre sa "HYSJ!" til alskens vås om popularitet, å skulle vere vener med alle og alltid skulle vere fornuftig. Litt feilmargin må ein ha, men eg forstår at mange opplever dei sosiale impulsane deira som ein skikkeleg negativ faktor i dagens samfunn. Eg er jo ikkje immun sjølv, men litt gi faen-holdning er det ålreit å tillegge seg.

Det sagt, er påtatt gi faen-holdning, sånn at ein berre går rundt i hemp og "BLBLBLBLBLBL" har truse på hovudet og er fri, skikkeleg teit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...