Skurupu Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Folk som trur vi hadde det bedre før i tiden, og at vi er på vei ut for stupet. 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Nå har jeg vært sammen med dama i over to år, og hun har enda ikke lært seg å koke poteter. Konsekvent rå i midten. Må vurdere å bytte henne inn i en modell som ikke er defekt. Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Folk som misbruker aksenttegn skriftlig. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 (endret) Tenkte å kjøpe meg ryzen 1800x, men ble overtalt av en kollega til å kjøpe 7700k. Etter noen dagers bruk så angrer jeg meg. Ytelsen er helt rå og alt det der, men jeg tenker at 1151 er en utdatert plattform, som jeg aldri vil kunne oppgradere. Men en Am4 pc er langt mer fremtidsrettet mtp. oppgraderingsmuligheter og fremtidig utnyttelse av flere kjerner. Kan bruker angreretten hos komplett, men føler det er litt shady. Det meste av innpakningen er kastet også? Endret 1. september 2017 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Woods Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Angreretten er det for en grunn, benytt den. Du gjorde et kjøp du legit angrer for, da syns jeg det ikke er shady. Er verre med disse folka som kjøper et produkt for å "låne" det i 14/30/60 dager. Det kaller jeg shady. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 (endret) Får man bruke angreretten hvis man har hatt kjølepasta på da? Jeg irriterer meg atter en gang over oppdateringer, rett før jeg skal inn på en app så oppdateres den slik at jeg må vente. Jeg bruker wifi sikkert en gang i måneden så hver gang jeg kobler med på, går telefonen helt amok med oppdateringer. Det verste er når den automatisk kobler seg på et ubrukelig felles-wifi i Trondheim og bare klekker helt Endret 1. september 2017 av DJ FROSK Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 De falske Facebook-profilene som sender venneforespørseler i hytt og pine! De falske Facebook-profilene som sender venneforespørseler i hytt og pine! Roet seg ned en stund, men nå har det begynt igjen. Fått rundt 10 forespørsler i dag. Fikk rundt 5 i går. Har også hatt problemer med dette, men fant løsningen: Gå inn på settings-privacy på facebook og endre dette feltet: Who can contact me? Who can send you friend requests? Endre dette fra "Everyone" til "Friends of friends" så slipper du problemet med spam Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Man kan ikke benytte angrerett når emballasjen er kastet. Lenke til kommentar
m20k Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Når man forsøker å se en film. Enten på TV, eller på kino. Når man ser på en film med en som røyker, og røykeren må pause filmen for å ta en røykepause mens h*n snakker med noen i telefonen i 10-15 minutter. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 (endret) Tenkte å kjøpe meg ryzen 1800x, men ble overtalt av en kollega til å kjøpe 7700k. Etter noen dagers bruk så angrer jeg meg. Ytelsen er helt rå og alt det der, men jeg tenker at 1151 er en utdatert plattform, som jeg aldri vil kunne oppgradere. Men en Am4 pc er langt mer fremtidsrettet mtp. oppgraderingsmuligheter og fremtidig utnyttelse av flere kjerner. Kan bruker angreretten hos komplett, men føler det er litt shady. Det meste av innpakningen er kastet også Det ene er ikke mer fremtidsrettet enn det andre. Med mindre du daglig driver med produktivitet så har du gjort det beste kjøpet du kunne. Prøv heller å få prosessoren din til å kjøre 4.9-5.2 GHz i stedet for å sutre. Endret 1. september 2017 av BadCat Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Folk som trur vi hadde det bedre før i tiden, og at vi er på vei ut for stupet. Dette her. Jeg kjenner folk som helt uironisk ønsker de kunne levd for 100 eller 200 år siden i stedet. Tipper at om de hadde fått ønsket i oppfyllelse så hadde de tryglet om å få reise tilbake etter maks en uke. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 (endret) Livet hadde mer mening før. Nå har livet så lite mening at folk tyr til TV/streaming og video-/ komputerspill. Endret 1. september 2017 av BadCat 1 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 (endret) Vi har mer fritid til å gjøre det vi vil, og må ikke jobbe hele dagen hver dag for tilværelsen. Endret 1. september 2017 av Larzen_91 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 (endret) Hvorfor er det så mye selvmord og problemer blant unge i dag da? Var jo mye mindre før Økt velstand har visst både plusser og minuser. Endret 1. september 2017 av Delvis 1 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Bare fordi alt ikke er perfekt nå betyr ikke at det på generelt grunnlag var bedre før. En medvirkende årsak kan muligens være stort trykk på utdanning og jobb, samt sosialt trykk fra lomma uansett hvor man befinner seg. Spør psykologer. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Når noen forteller dem er utestengt eller holdt ute fra klasseopplegg, noe arrangementer med venner elns, og så kommer det alltid en som sier: "inviter deg selv, si du vil være med." Altså. Er ikke alle som liker å brøyte seg frem. Og når man er utestengt eller holdt ute fra noe så er det ikke akkurat så jævlig fristende å måtte spørre om å få bli med når alle andre er invitert. Folk tror alt er så lett bare fordi dem sslv brøyter seg frem og er frempå som faen. Sykt irriterende og idiotisk svar. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Livet vart generelt lettare då eg berre sa "HYSJ!" til alskens vås om popularitet, å skulle vere vener med alle og alltid skulle vere fornuftig. Litt feilmargin må ein ha, men eg forstår at mange opplever dei sosiale impulsane deira som ein skikkeleg negativ faktor i dagens samfunn. Eg er jo ikkje immun sjølv, men litt gi faen-holdning er det ålreit å tillegge seg. Det sagt, er påtatt gi faen-holdning, sånn at ein berre går rundt i hemp og "BLBLBLBLBLBL" har truse på hovudet og er fri, skikkeleg teit. Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Hvorfor er det så mye selvmord og problemer blant unge i dag da? Var jo mye mindre før Økt velstand har visst både plusser og minuser. Man rakk jo ikke engang vurdere slikt all den tid en var voksen som femtenåring og død før du runda 30... 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Positiv for mykoplasma. Prøver å fortelle kjerringa det men hun er fast bestemt på at "eg e 100% frisk, testet meg for alt for ikke lenge siden." Er det mulig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 (endret) Kjipt. Ingen feilmargin på hvilken kjerring som er spreder? Endret 1. september 2017 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå