Stimann Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 De falske Facebook-profilene som sender venneforespørseler i hytt og pine! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Ja faen så skuffende når de kommer så bare, bamz Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Exen "orker ikke det skal være så dårlig stemning mellom oss, kan vi ikke møtes?" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Er vell fair det? Nå har jeg null snøring om hvorfor det ble brudd men om det er utroskap inn i bilde så kan hun brenne Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Nja. Hun ditchet meg for en annen gutt og skrev et A-4 ark om hvor "jævlig" fire år i forholdet har vært. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Ja faen så skuffende når de kommer så bare, bamz Pene damer legger meg ikke til ut av det blå, så jeg vet det er fake uten å sjekke profilen. Jeg har forøvrig en fakeprofil (brukes til trolling) med 1100 venner, jevnlige statusoppdateringer, flere profilbilder osv. (Bruker bilder av en obskur mannlig k-pop artist som jeg fant ved å slå hodet i tastaturet i google bildesøk) Get on my level sier jeg bare til de som lager fakeprofiler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Why was it so crappy? Møt henne på cafe og bli ferdig med det en gang for alle. du kabgi henne en real skyllebøtte. I beste fall kan du si f You om hun vil ha deg tilbake, det er en veldig god følelse Lenke til kommentar
m20k Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 De falske Facebook-profilene som sender venneforespørseler i hytt og pine! Roet seg ned en stund, men nå har det begynt igjen. Fått rundt 10 forespørsler i dag. Fikk rundt 5 i går. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 At jeg føler meg som en kasteball. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 "Get on my level" "Why was it so crappy?" Nå MÅ dere kutte ut denne engelsk-bruken! Inne før noen svarer på denne posten på engelsk for å være skikkelig morsomme. 4 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 At jeg føler meg som en kasteball. Er du kjæresten til Lami? 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 "Get on my level" "Why was it so crappy?" Nå MÅ dere kutte ut denne engelsk-bruken! Inne før noen svarer på denne posten på engelsk for å være skikkelig morsomme. Neppe. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 At jeg føler meg som en kasteball. Er du kjæresten til Lami?!!! Hvorfor lurer du på det? Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Når man forsøker å se en film. Enten på TV, eller på kino. Men de man sitter ved siden av, forsøker å prate hull i hodet på alle som sitter i nærheten.... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Reklamen med Støre på. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 "Get on my level" "Why was it so crappy?" Nå MÅ dere kutte ut denne engelsk-bruken! Inne før noen svarer på denne posten på engelsk for å være skikkelig morsomme. Tar ikke innover meg kritikken Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Kjernefamilier i Norge skal være så sykt avanserte hipstere i matveien at det ikke er mulig å finne noe greie middagstips på nett lenger. Innholdet er tilpasset dem... Eksempel: Er tydeligvis ikke nok med middagstips/oppskrifter på mac and cheese, eller noen veldig enkel vri på dette. Det må jo selvfølgelig være Mac’n’cheese med spinat og friterte artisjokkhjerter Mac’n’cheese med chiliost, kimchi og soyaglasert bacon Mac´n´cheese med Jarlsberg XO og oksehaleragu Mac´n´cheese med blåmuggost og salat av eple og selleri "Hva skal vi ha til middag i dag? Er det noe trendy mat vi kan spise???" "Pasta med kikertboller og gulrotpesto kanskje???" 4 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 De falske Facebook-profilene som sender venneforespørseler i hytt og pine! Jeg har begynt å akseptere alle forespørselene. Har ikke sovet en eneste natt i min egen seng de siste månedene. 2 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Aviser med sjokkoppslag hver gang et parti går opp eller ned en prosent på en meningsmåling. Er folk virkelig overraska over at målingene varierer når de kanskje bare spør 1000 folk hver gang? Vi trenger heller ikke en ny måling fem ganger om dagen. 4 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Det partiet som horer seg selv, lyver og bruker for mye på markedsføring vinner. Synd, er nettopp disse som ikke burde vinne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå