Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg må spy. Dette er livet for kort til. Håper du får bruk for den halvtomme glidemiddelflasken din. Hore.

Da slapp du i hvertfall å bruke mer tid på henne. Ikke verdt å bruke tiden på slike folk. Merkelig at fyren godtar at hun driver med flere samtidig. Hadde jeg datet ei jente og funnet ut at hun egentlig skulle møte en annen noen dager før, for å så sende snap til fyren for å gjøre han sjalu, hadde jeg sendt henne rett på døra.

Ja, slapp å bruke mer tid på hun.

Men jeg er følsom fyr, så tar meg lett nær av slikt og ender opp med å bli langtids-lei meg og irritert. Hater det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

At coleslaw har blitt akseptert som et "must" på alle burger/ribs-tallerkner. Finnes ikke godt

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Er jo samme type coleslaw som serveres hver gang og den er temmelig uinteressant hver gang. Sier ikke at det ikke finnes god type,men ikke fått den enda jeg iverfall.

Liker ikke brus heller.

post-95709-0-58214100-1504006714_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Mattilsynet er grunnen til at man ikke får skikkelig autentisk mat i Norge.

Nordmenn er ofte de som står i sin egen vei for det egentlig. Norsk mat er mindre smakfullt enn annen mat  (ikke at den er dårlig, jeg elsker laks med poteter salt og pepper og rømme feks) og det fører til at folk rett og slett kvier seg for å prøve nye ting. Hvis du har spist fiskegrateng og poteter og kjøttkaker hele livet så kan jeg skjønne at det blir vanskelig å skulle smake på nye ting når du er blitt mer voksen. Hadde det vært større etterspørsel for ordentlig autentisk mat i norge så hadde vi sett mer av det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jenter på datingsider som Tinder og Badoo. På Tinder svarer omtrent ingen av jentene jeg skriver til, og der må begge parter like hverandre for å starte en samtale. De få jentene som svarer, klarer ikke å holde en samtale i gang.

Ei jente likte meg nettopp på Badoo. Hun bor i samme by, så jeg tenkte å starte en chat for å se hvor det førte hen.

Jeg: "Hei! Takk for like! :)"

Hun: "bare hyggelig"

Jeg: "Hva gjør du? :)"

Hun: "Ikke no"

Hun får sikkert dette spørsmålet flere ganger om dagen, men har forsøkt alt fra å skrive "skjer?" til å kommentere ting rundt profilbildet, interessene til vedkommende etc. Som regel jeg som må styre samtalen, da jeg som regel får korte svar. Tar meg som regel 2 setninger før jeg avgjør om det er vits å skrive videre eller ikke. 

Starta du virkelig samtalen med å takke for liken? Det er vittig.

Fordi? Er da en hyggelig ting å gjøre. De få jentene som har startet en samtale med meg har også startet samtalen med å takke for like (er derfor jeg har begynt å gjøre det, da jeg synes det er en hyggelig ting å gjøre). Takker ikke for like i starten av hver samtale, får bare kjedelige svar uansett hvordan jeg starter samtalen.

Nettdating er ikke noe for meg. Tror de fleste er på sånne steder for oppmerksomhetens skyld. Exen min som jeg har god kontakt med får over 40 likes om dagen, og hun er "average". Hun elsker oppmerksomheten, og har ingen planer om å møte noen over nettet. Sier seg selv at det er vanskelig å skille seg ut blant så mange menn. Er nok bedre å møte damer på den gammeldagse metoden.

Endret av m20k
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Alle som skriver "i" når det skal være "på". Jeg avskyr virkelig feil bruk av preposisjoner.

Do you find it "preposterous" :p

Lenke til kommentar

Fordi? Er da en hyggelig ting å gjøre. De få jentene som har startet en samtale med meg har også startet samtalen med å takke for like (er derfor jeg har begynt å gjøre det, da jeg synes det er en hyggelig ting å gjøre). Takker ikke for like i starten av hver samtale, får bare kjedelige svar uansett hvordan jeg starter samtalen.

Nettdating er ikke noe for meg. Tror de fleste er på sånne steder for oppmerksomhetens skyld. Exen min som jeg har god kontakt med får over 40 likes om dagen, og hun er "average". Hun elsker oppmerksomheten, og har ingen planer om å møte noen over nettet. Sier seg selv at det er vanskelig å skille seg ut blant så mange menn. Er nok bedre å møte damer på den gammeldagse metoden.

Det blir ikke tolket som hyggelig med mindre du er en supermodell og hun ser at du har tusen jenter å velge mellom.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...