Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jojo,men aaaaaaaaaawhh so slow! :p

Storyen til until dawn er jo også solid for sjangeren

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trodde jeg skulle møte en jente denne uken siden jeg spurte forrige uke.

Så siste dagene har hun ikke svart meg noe.

Nå legger hun ut at hun ligger på brystet til en fyr på snapchat.

Spurte om det var typen elns, hun bare:

"Holder på. Begynt de siste dagene;)

Derfor jeg eg ikke har snakket med deg;)"

Bitch. Bare å ha med ";)" ... nei fyfaen. Tror jeg må spy. Dette er livet for kort til. Håper du får bruk for den halvtomme glidemiddelflasken din. Hore.

Endret av Lami
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Tror jeg må spy. Dette er livet for kort til. Håper du får bruk for den halvtomme glidemiddelflasken din. Hore.

Da slapp du i hvertfall å bruke mer tid på henne. Ikke verdt å bruke tiden på slike folk. Merkelig at fyren godtar at hun driver med flere samtidig. Hadde jeg datet ei jente og funnet ut at hun egentlig skulle møte en annen noen dager før, for å så sende snap til fyren for å gjøre han sjalu, hadde jeg sendt henne rett på døra.

Endret av m20k
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jenter på datingsider som Tinder og Badoo. På Tinder svarer omtrent ingen av jentene jeg skriver til, og der må begge parter like hverandre for å starte en samtale. De få jentene som svarer, klarer ikke å holde en samtale i gang.

Ei jente likte meg nettopp på Badoo. Hun bor i samme by, så jeg tenkte å starte en chat for å se hvor det førte hen.

Jeg: "Hei! Takk for like! :)"

Hun: "bare hyggelig"

Jeg: "Hva gjør du? :)"

Hun: "Ikke no"

Hun får sikkert dette spørsmålet flere ganger om dagen, men har forsøkt alt fra å skrive "skjer?" til å kommentere ting rundt profilbildet, interessene til vedkommende etc. Som regel jeg som må styre samtalen, da jeg som regel får korte svar. Tar meg som regel 2 setninger før jeg avgjør om det er vits å skrive videre eller ikke. 

Lenke til kommentar

Trodde jeg skulle møte en jente denne uken siden jeg spurte forrige uke.

Så siste dagene har hun ikke svart meg noe.

Nå legger hun ut at hun ligger på brystet til en fyr på snapchat.

Spurte om det var typen elns, hun bare:

"Holder på. Begynt de siste dagene;)

Derfor jeg eg ikke har snakket med deg;)"

Bitch. Bare å ha med ";)" ... nei fyfaen. Tror jeg må spy. Dette er livet for kort til. Håper du får bruk for den halvtomme glidemiddelflasken din. Hore.

Kjipt :(

• Liker 1
Lenke til kommentar

HBO Nordic, og ja, jeg vet det er egne tråder for emnet, men nå har jeg prøvd det selv

1 måned prøveperiode, holdt ut i knapt 1 time

Satte på "John Wick" og svart var utvasket og håpløst

Det som så ut som et tre var en gravstein og Wick var en blobb på HBO, men på Blu-Ray så så jeg skjorten, slipset og jakken (alt svart)

Så hvorfor folk gidder å betale for dette skjønner jeg ikke

Brukte forøvrig PS3 appen da jeg ikke har flash på PCn

Lenke til kommentar

Jenter på datingsider som Tinder og Badoo. På Tinder svarer omtrent ingen av jentene jeg skriver til, og der må begge parter like hverandre for å starte en samtale. De få jentene som svarer, klarer ikke å holde en samtale i gang.

Ei jente likte meg nettopp på Badoo. Hun bor i samme by, så jeg tenkte å starte en chat for å se hvor det førte hen.

Jeg: "Hei! Takk for like! :)"

Hun: "bare hyggelig"

Jeg: "Hva gjør du? :)"

Hun: "Ikke no"

Hun får sikkert dette spørsmålet flere ganger om dagen, men har forsøkt alt fra å skrive "skjer?" til å kommentere ting rundt profilbildet, interessene til vedkommende etc. Som regel jeg som må styre samtalen, da jeg som regel får korte svar. Tar meg som regel 2 setninger før jeg avgjør om det er vits å skrive videre eller ikke. 

Starta du virkelig samtalen med å takke for liken? Det er vittig.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg blir irritert når jeg ser noen skrive "funker". Det skrives "fungerer".

Har også litt problemer med den. Men da på den måten at jeg ofte føler press til å skrive "funker"

selv om jeg helst ikke vil. I en del sammenhenger kan det framstå tilsidesettende stivbeint å skrive "fungerer", og da

havner jeg i et irriterende dilemma syns jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...