Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Will not feed trolls. Will not feed trolls. WILL NOT FEED TROLLS.

WILL

NOT

FEED

TROLLS

Det der går også under kategorien "feed the troll". All oppmerksomhet, inklusiv innleget jeg skriver nå, er mating av trollet. Total ignorering derimot, funker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

On topic:

Irriterer meg at jeg egentlig ikke vil legge meg nå, men skal opp klokken 5 imorgen. Bare fordi. Og det er ikke tull engang. Jeg skal ut for å teste hvordan verden er klokken 5 i snø. Sitter stort sett inne klokken 5...

Kanskje jeg tar bilder også? hmm...

• Liker 1
Lenke til kommentar

On topic:

Irriterer meg at jeg egentlig ikke vil legge meg nå, men skal opp klokken 5 imorgen. Bare fordi. Og det er ikke tull engang. Jeg skal ut for å teste hvordan verden er klokken 5 i snø. Sitter stort sett inne klokken 5...

:wee:

Ting som irriterer grenseløst:

Folk som quoter en lang tekst RETT OVER SEG og svarer med en JÆVLA SMILEY hva faen liksom? Hva er poenget, hva vil du frem til med denne posten? Det er så maksimalt idiotisk.

Disclaimer: Jeg må sitere dette i tilfelle vedkommende endrer posten og dermed gir ikke min post noen mening.

• Liker 1
Lenke til kommentar

On topic:

:wee:

Ting som irriterer grenseløst:

Folk som quoter en lang tekst RETT OVER SEG og svarer med en JÆVLA SMILEY hva faen liksom? Hva er poenget, hva vil du frem til med denne posten? Det er så maksimalt idiotisk.

Disclaimer: Jeg må sitere dette i tilfelle vedkommende endrer posten og dermed gir ikke min post noen mening.

:evil:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Irriterer meg at jeg ikke har sett trolljegeren enda. Foresten, har sett sykt lite film det siste halvåret. Ikke bra! Mye jeg vil se.

Lenke til kommentar

On topic:

Anbefales, på en fridag, å stå opp grytidlig på morgenen en iskald vinterdag, for så å kle på seg og dra til skole/jobb, for så å snu i døra og tenkte "fy faen, det er jo helg!!", for så å krype under senga igjen. :ph34r:

Lenke til kommentar

Jævla ubrukelige folk som deg som havner i forcen uten den minste vilje til å gi en innsats for landet vårt. Når man er i FORCEN så skal man gi 110% for å forsvare landet vårt fra utlendinger og annet pakk. Håper Gå på et gatehjørne og snakk kebabnorsk med fremtidige selvmordsbomberene i Oslo, din pingle. Eller mann deg opp og ha "the time of your life" i FORCEN!

Og det sier du på grunnlag av? Et tøyseinnlegg fra min side? Hvorfor er jeg så "jævla ubrukelig"?

Uansett så har jeg ingen interesse av å leke krig i et par måneder for så å bli satt til en oppgave selv en 5-åring kunne klart de neste 10 månedene eller hvor lenge det nå er med en dagslønn på 140ish kroner. Jeg vet med ganske stor sikkerhet hvor jeg i såfall havner etter rekrutten og da kan jeg like gjerne jobbe i det sivile og tjene mye, mye mer.

Men det er nå kjekt å ha på papiret når man skal søke jobb at man har fullført førstegangstjenesten. Det er i så fall den eneste grunnen til at jeg ikke prøver å sluntre unna. For det at jeg ikke har lyst, betyr ikke at jeg skal prøve alle mulige metoder for å sluntre unna. Jeg ser bare ikke vitsen for min egen del.

Endret av Audi TDI
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...