Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Folk som kommer dødsens sjuke og smittsomme på jobb bare fordi de ikke vil ha fravær.  Og sier at de er sjuke når de går 2-3 timer senere fordi de ikke orker å være på jobb lenger.  Dassaper.   Om en er sjuk, se til helsikke å hold deg hjemme.   Jeg er ikke interessert i å bli smitta av møkka.   :glare:

Hvorfor gjør de dette? Man får da lønn ved sykdom i Norge?

 

 

Det er vel mest inntrykket av fraværet tenker jeg.   Vi har dem som er borte hele tida, og så har man dem kommer på jobb sjuke fordi de tenker at de får dårlig rykte om de er borte en dag eller to.    

Lenke til kommentar

Hvis dette var i Oslo skjønner jeg dem ikke kom.

 

Forrige helg når jeg var i Oslo var det 2 patruljer med tilsammen 7 politifolk som var opptatt med en feilparkert Lamborghini utenfor Burger King ved Karl Johan.

 

SYV POLITIFOLK FOR EN LAMBORGHINI. I Norges hovedstad på nattestid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At de ikke har lov, betyr ikke at de ikke gjør det. Folk bryter lover hver dag.

 

Jeg fikk jobb via et bemanningsbyrå, og jeg sa at jeg ikke har jobbet med dette før, men ønsker å prøve meg (de foreslo jobb til meg). Jeg fikk ingen opplæring, og fikk sparken etter 1 uke fordi jeg gjorde for mange feil. Sa klart i fra til bemanningsbyrået at dette var nytt for meg, og at ingen hadde tid til å lære meg opp selv om jeg spurte flere ganger.

 

Dette er en bedrift som var i lokalavisen fordi de hadde gitt en ansatt sparken på DAGEN pga. at han hadde 1 ugyldig fravær (sa fra til kollega i stedet for sjefen). Han som fikk sparken fikk 350.000 i erstatning. Så du har rett i at folk bryter lover. Enkelte firmaer kjører sitt eget løp. 

 

EDIT: Jeg vet at det er feil å si fra til kollega om sykdom, og ikke sjefen. Men det er ikke oppsigelsesgrunn når dette skjer 1 gang. Kunne skjønt det hvis det skjedde flere ganger.

Endret av m20k
Lenke til kommentar

Når venstre- sentrum og høyere folk sauser seg sammen mot folk som ikke appellerer til deres amøbe-politikk. Anser alle tre som helt, ja... idioter. Samme kan man si om gjengen som stemmer og som forguder en av disse sidene. Patetisk.

 

Morsomste er å se hvor trigget disse blir når man diskuterer med dem "din jævla sosialist" "er du rasist eller?" "Miljøfanatiker!" "Sentrumjævel"

Alltid gøy å sette opp en av sidene mot hverandre og se dem blir provosert. Må være vanskelig å leve et slikt liv.

Endret av Laffe
Lenke til kommentar

Finn.no, satt og browset og kom over et par ting som jeg slo til på. Mobilen jeg fikk hadde en annen feil enn den som var beskrevet, selger kunne i etterkant opplyse om at feilen som stod i annonsen hadde vedkommende funnet en løsning på, men å informere meg om det ble visst ikke vurdert som relevant.

 

Den andre varen etter litt informasjon frem og tilbake og beklagelser ble endelig sendt, TRODDE jeg. Siden det når har gått to uker og selger ikke svarer lengre ble den faktisk aldri sendt.

Lenke til kommentar

Unødvendige løsninger i spill. Until Dawn er det spillet som står ferskt i minnet, og som har irritert meg i det siste.

 

For å åpne en dør, skuff, port etc... så må man altså gå bort til porten, trykke på X, holde inne R2 og dra R3 i objektets retning for å åpne det du skal åpne.

 

Høres ikke så mye ut men når majoriteten av spill er fornøyd med at man bare trykker på en enkelt knapp for å åpne ting så blir det litt tungvindt

Endret av Jokerjævel
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...