Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye av luksusmerkene er laget av bedre stoff.

Ta for eksempel en Gucci genser jeg har, som er laget av lama ull. Lama ull skal være en av den beste ullsn, og jeg har ærlig ikke sett en eneste genser før som er i lama ull.

Ellers er det en del merker som ikke er særlig kvalitet på. Emporio Armani sine boxere er ufattelig dårlige. De jeg hadde ble slakk i strikken etter første gang. De kjøper jeg ikke igjen. Ellers synes jeg billige boxere faktisk er bedre enn mange av de litt dyrere. Jeg har flere billige boxere, som Bula og Pierre robert, som holder seg svært godt.

Når det gjelder bukser synes jeg kvaliteten er lik på billig versus dyr. Billig som i Diesel og dyr som i Armani. Så derfor innehar jeg begge deler.

Jakker som dunparkas er dyrere gjerne bedre i form av de er varmere og lettere.

Så det er en del luksusmerker som har produktlinjer der noe er bedre (stoff,kvalitet) mens andre er ikke.

Mye av det på kjedene som Cubus, H&M, er av akryl. Akryl er BIG NO. Bomull er fint. Men det er ikke alt som varer like lenge, selv om jeg ikke eier et eneste plagg fra disse butikkene, annet enn en hvit tskjorte fra H&M.

Lenke til kommentar

Mye av det på kjedene som Cubus, H&M, er av akryl. Akryl er BIG NO. Bomull er fint. Men det er ikke alt som varer like lenge, selv om jeg ikke eier et eneste plagg fra disse butikkene, annet enn en hvit tskjorte fra H&M.

Kjøp ting som er 100% av noe, som feks Bomull. Kan ikke klage spesielt på H&M, Weekday, Zara osv sine 100% bomulls produkter. 

Lenke til kommentar

Det er jeg enig i BMW ^

H&M vet ikke at de fleste menn har noe mellom beina. Det er seriøst ikke plass til testikler og penis i boxerne deres. Er som å bruke gstreng med streng både forran og bak og med lange ben.

Flere liker å bruke gstreng så kanskje det skjer med deg og? :)

De dyre merkene og de billige lages stort sett på samme fabrikk og eneste forskjellen er merket de klistrer på til slutt

Lama ull er noe dyrere enn f.eks Merinoull, men en får de på billigere merker enn Gucci

Det kan være, jeg har ikke kommet over noe tror jeg. Kanskje Ullvang elns. Endret av Lami
Lenke til kommentar

Er så jævlig lei kjerringer.

Jada vil møtes og blablabla, men å snakke neida. Hvis du tror jeg vil møte deg når du er care så er du en dum faen.

En som ikke har tid til å snakke med meg over internettet vil jeg ikke møte.

Sikkert lettere å være homofil.

Endret av Lami
  • Liker 1
Lenke til kommentar

H&M vet ikke at de fleste menn har noe mellom beina. Det er seriøst ikke plass til testikler og penis i boxerne deres. Er som å bruke gstreng med streng både forran og bak og med lange ben.

Hver gang jeg kjøper genser eller t-skjorte på HM/Cubus så sitter den ikke rundt livet etter en uke. Er littegrann brei i ryggen så det løfter på en måte opp klærne bak rundt livet slik at det ser helt forferdelig ut. Klær fra andre kjeder sitter som støpt lenge.

Lenke til kommentar

Når en kjøper Blu-Ray så hadde det vært fint om en hadde slippet å se advarslene om kopiering etc

Slipper det når jeg laster ned filmene, er det det vi kaller ironi?

Noen plater er det reklame for andre filmer, slipper det også når en laster ned  /facepalm

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...