Delvis Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Kan ikke huske når jeg brukte gylfen på en unnik. Drar den bare rett ned. 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Hæ? Det er fryktelig upraktisk. Opp med beltet, opp med knappen, ned med glidelåsen, dra ned underbuksa, frem med penis, inn med penis, opp med underbuksa, opp med glidelåsen, på med beltet. Kontra: dra ned glidelåsen, frem med penis, inn med penis, opp med glidelåsen. Det er jo dobbelt så mange steg! HVER gang!? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Folk med noe mellom øra setter seg, tømmer tanken helt og unngår nyrestein. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 (endret) Jeg tilbringer mer tid på kontoret, enn jeg gjør hjemme, og ikke faen om jeg setter meg ned på de bakteriebombene der hver gang jeg skal på do. Jeg er ikke germofobisk, altså, men de fleste setene her er fulle av urin. Når jeg må nummer to, så tar det meg lang tid å sjekke alle toalettene i bygget for å finne en som er "ren". Når jeg er hjemme, så hender det av og til at jeg sitter. Endret 21. august 2017 av Skurupu Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Hæ? Det er fryktelig upraktisk. Opp med beltet, opp med knappen, ned med glidelåsen, dra ned underbuksa, frem med penis, inn med penis, opp med underbuksa, opp med glidelåsen, på med beltet. Kontra: dra ned glidelåsen, frem med penis, inn med penis, opp med glidelåsen. Det er jo dobbelt så mange steg! HVER gang!? Trenger bare dra ned glidelås, pusher unniken litt ned, bøyer deg en tanke bakover og vipper xxxx fram. Går automatisk med meg hvertfall, aldri tenkt mer over det der engang (før nå). Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 >2017 >Står og tisser Hahahaha, jeg håper virkelig ikke dere gjør dette. 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Bare jenter som sitter og tisser på do Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 (endret) Nok av menn på jobben min som tisser på do. De burde sitte. Endret 21. august 2017 av Sexylubb1 2 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Folk som kommer dødsens sjuke og smittsomme på jobb bare fordi de ikke vil ha fravær. Og sier at de er sjuke når de går 2-3 timer senere fordi de ikke orker å være på jobb lenger. Dassaper. Om en er sjuk, se til helsikke å hold deg hjemme. Jeg er ikke interessert i å bli smitta av møkka. 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Folk som kommer dødsens sjuke og smittsomme på jobb bare fordi de ikke vil ha fravær. Og sier at de er sjuke når de går 2-3 timer senere fordi de ikke orker å være på jobb lenger. Dassaper. Om en er sjuk, se til helsikke å hold deg hjemme. Jeg er ikke interessert i å bli smitta av møkka. Gled deg til Høyre og FRP innfører karensdager. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Folk som kommer dødsens sjuke og smittsomme på jobb bare fordi de ikke vil ha fravær. Og sier at de er sjuke når de går 2-3 timer senere fordi de ikke orker å være på jobb lenger. Dassaper. Om en er sjuk, se til helsikke å hold deg hjemme. Jeg er ikke interessert i å bli smitta av møkka. Hvorfor gjør de dette? Man får da lønn ved sykdom i Norge? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Irriterer meg at det i 2017 ikke er mulig å stemme på nett ved å logge inn med BankID på mobil eller noe lignende. Hvis det hadde gått an hadde jeg faktisk giddi å stemme. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Hvorfor gjør de dette? Man får da lønn ved sykdom i Norge? Fordi mange arbeidsplasser nå om dagen har et ekstremt fokus på fraværsstatistikk. Om man ikke når KPI-målet man har satt for fravær i regnskapsåret er det helt krise! (Det er altså gjerne et visst (misforstått) press fra arbeidsgiver om at fravær skal holdes så lavt som mulig, og det kan være et sosialt press blant kolleger av samme grunn eller fordi byrden på dem blir større.) 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Hvorfor gjør de dette? Man får da lønn ved sykdom i Norge? Fordi mange arbeidsplasser nå om dagen har et ekstremt fokus på fraværsstatistikk. Om man ikke når KPI-målet man har satt for fravær i regnskapsåret er det helt krise! (Det er altså gjerne et visst (misforstått) press fra arbeidsgiver om at fravær skal holdes så lavt som mulig, og det kan være et sosialt press blant kolleger av samme grunn eller fordi byrden på dem blir større.) De står også først på sparkelista om de må sparke noen 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Irriterer meg at det i 2017 ikke er mulig å stemme på nett ved å logge inn med BankID på mobil eller noe lignende. Hvis det hadde gått an hadde jeg faktisk giddi å stemme. Da hadde jeg stemt for lenge siden, men nå blir det utsatt hver dag, helt til det er for seint Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 (endret) Jeg stemte på den første dagen det var mulig å forhåndstemme. Selve stemmeprosessen tar under 5 minutter. Men man må selvsagt fysisk komme seg til valglokalet, og det er ikke like langt for alle. For meg tar det bare 4-5 minutter i bil, så det var fort gjort. Stakk bare innom på vei hjem fra butikken. Endret 22. august 2017 av Skurupu Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Problemet er ikke bare å komme seg dit, men en må komme seg dit i åpningstiden Desverre ikke alle som har døgnåpent Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Bare jenter som sitter og tisser på do Det kan tenkes at mye av det er pga høyden min, men jeg klarer da aldri å stå å tisse uten at det plasker litt ut av doen. Noe som er veldig irriterende. Jeg tviler jeg er alene. Toaletter er rett og slett ikke lagd for at man skal kunne stå å tisse... 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Dette stemmer kanskje ikke overalt, men i min kommune er det åpent 13 timer i døgnet på hverdager. I helgene følger det vanlig kontortid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå