djgudleif Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Fett! Lærer noe nytt hver dag Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Mange land er 10.000 ganger bedre enn Norge men ikke pga velferd-shit som jeg kaller det, men fordi de har: Bedre uteliv Bedre regler for alkohol. Kan kjøpe sprit på 7/11 i Danmark, hallo hva faen Koster 10 kr for en Jægershot på utested Enklere å skaffe bil å bare kjøre (Ingen bryr seg om EU-kontroll, kan drikke litt mer pils før man kjører osv) Høyere fartsgrenser Alt er generelt bedre, livet føles mye herligere når man er utenfor Norge (Ikke pga man har ferie, har hatt ferie i norge også og det er fortsatt kjipt) Haugevis av forskjellige restauranter som faktisk har råd til å drive fordi de ikke må betale 90% skatt.(I Norge er det Egon og Macdonalds å velge mellom) Det ultimate er om Norge klarer å være en blanding av USA/Spania/Danmark når det gjelder personlig frihet, men beholde velferd og helsehjelp slik som det er. Inntil det skjer så er Norge verdens mest deprimerende land. Oslo er riktignok litt bedre enn Trondheim, Oslo føles nesten ut som om man ikke er i Norge for skjenkestopp er kl 3 osv, noe som er innafor. Nei, gi meg et parti som har dette som sine hjertesaker så skal jeg stemme. Men partiene bryr seg bare om unødvendig dritt. Si meg, hva er egentlig viktigst? Hvertfall ikke dustete saker. Partyfaktor og færre regler rundt bilkjøring er viktigst. De to tingene som man føler seg i live av. Flytt da vel. Folk her på forumet kan skaffe deg jobb i nærheten av ditt fagfelt på Filippinene. Go, go! 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Ny mobil, men har micro-sim og må ha nano-sim (Har bestilt nytt) Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Flytt da vel. Folk her på forumet kan skaffe deg jobb i nærheten av ditt fagfelt på Filippinene. Go, go! Er det sant?! Sign me up. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Ja, vi har tre plasser å fylle her nå. Send meg PM. Her nede har du veldig stor personlig frihet. 1 Lenke til kommentar
m20k Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Fjortis-jenter som hyler og skriker i annenhver scene i en skrekkfilm på kino. Så holder de hendene foran ansiktet i over halve filmen fordi det er så skummelt. Er det så skummelt å se på skrekkfilm, bli hjemme eller hold kjeft når dere er på kino! 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Tullete att netflix skal ta vekk filmer, jeg vet grunnen lisens tullet skulle ikke vært lovlig å ha license da på div ting. 1 Lenke til kommentar
afterall Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 At den billigste yoghurten fra Tine mtp. liter/kilopris er den pakken med 4 bittesmå yoghurter og ubrukelig mye plast. Regelen ser faktisk ut til å være høyere kilopris jo større begeret er. Helt mongo. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 At naboen lar furuen vokse vilt over til veien min, som er smekkfull av kongler og svære grener knekker snart ned i hodet på meg.Og at jeg ikke tør si noe, fordi naboen er en fin voksen dame med status. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 En uåpnet pose Hatting speltrundstykker rett i bosset fordi ved kjøptidspunkt var det ikke plass i fryseren og glemte av dem etter det. Alle myglet. Faen. Er ikke akkurat billige disse rundstykkene. ÅH! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Tullete att netflix skal ta vekk filmer, jeg vet grunnen lisens tullet skulle ikke vært lovlig å ha license da på div ting. Er den på Netflix? Ikke? Er den på HBO? Nei. Så dere har et sterkt ønske om at jeg skal finne torrent, jaja den er grei! Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 At naboen lar furuen vokse vilt over til veien min, som er smekkfull av kongler og svære grener knekker snart ned i hodet på meg. Og at jeg ikke tør si noe, fordi naboen er en fin voksen dame med status. Er det fortsatt en greie å ha "status"? Hva slags "status" har denne dama da? 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Den overdrevne satsingen på turisme. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Tullete att netflix skal ta vekk filmer, jeg vet grunnen lisens tullet skulle ikke vært lovlig å ha license da på div ting. Er den på Netflix? Ikke? Er den på HBO? Nei. Så dere har et sterkt ønske om at jeg skal finne torrent, jaja den er grei! Fildeling nei takk pirat nei takk kazaa nei takk limewire nei takk Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Lei av torrenting, men så lenge en ikke får alt på Netflix og filmer kommer ut tidligere i andre land... Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Folk på Finn som skal kjøpe noe av meg og spør hvor jeg bor når i annonsen vises et kart som du kan trykke pp og se ... Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Når noen spør meg om jeg har Facebook. Nei, jeg har ikke Facebook. Jeg har en bruker der, men jeg har jo ikke selve siden. Blir som om jeg skulle spørre om noen har diskusjon.no. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Jeg har kjøleskap. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Snakk om å pirke. Har du gmail? NEI JEG EIER IKKE GOOGLE!!!11 2 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 At mobilversjonen til Diskusjon er så mye dårligere enn Kvinneguiden sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå