NoNamesLeft Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 at youtube er driiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit treigt igjen Lenke til kommentar
Coa Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Så ufattelig kjedelig at jeg ikke kom inn i forsvaret. Dårlig syn. Pfft. Satt en evighet på sesjon, kun for å bli avsist som om jeg var en dysfunksjonell ape. Jeg hadde virkelig lyst til å tjenestegjøre i marinen Du kan ta min plass... Jeg kunne virkelig ønske. Jeg håpet i det lengste at synet ikke kom til å ødelegge, men den gang ei. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Wii Sports baseball tok "Mercy rule" allerede i første runde, bare fordi jeg lå 0-5 i stilling. Enten så ville det spare meg for mer ydmykhet eller så visste det jeg skulle knuse det i de andre omgangene. At spillets AI tar overhånd og ikke lar deg fullføre ting er også veldig irriterende. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Har fått et spill i julegave som jeg ikke har plass til å installere. Vil ikke slette noe heller. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Slikt hadde jeg det og, har en laptop <.< så fikk jeg meg ekstern harddisk, brukte D-disken for alt filmer også videre, så etter at jeg fikk harddisken - Så flytta jeg det over dit, og merga D-disken med C-disken. Masse plass ledig Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Når jeg gir faren min julegave og han skriver at han skal brenne den så har jeg lyst til og sende han dit peppern gror. Det er irriterende ^^ Er det ikke sånn andre veien også? Sånn, og nå tilbake til OT. OT kan bety off topic også. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Når man er den som har med kamra på tur og INGEN spør deg om de skal ta noen bilder av deg. Føles så sykt dumt når du må spør selv, "ta et bilde av meg her, og her" i tilegg så blir de få dritt bildene av deg sånn "Pose". Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Når jeg gir faren min julegave og han skriver at han skal brenne den så har jeg lyst til og sende han dit peppern gror. Det er irriterende ^^ Hva for en far har du, egentlig? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Når jeg gir faren min julegave og han skriver at han skal brenne den så har jeg lyst til og sende han dit peppern gror. Det er irriterende ^^ Hva for en far har du, egentlig? Jeg kjenner han. Vet at foreldrene er skilt, men vet ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Sikkert fordi faren hans er en så <insert stygt ord her> som anonym framstiller han.. Jeg hadde ikke levt lenge med en som er så kald.. Man sier ikke til barna sine at man skal brenne julegaven han fikk av en.. Det er bare unødvendig. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Jeg er så jævlig dritt lei å se folk snakker om justin bieber på hver jævla musikkvideo på youtube enten det er rock eller metal. Brenn Endret 11. januar 2011 av Ownbeef Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Sånn, og nå tilbake til OT. OT kan bety off topic også. 3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg er så jævlig dritt lei å se folk snakker om justin bieber på hver jævla musikkvideo på youtube enten det er rock eller metal. Brenn The Bieb is running youtube. Deal with it 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Hvorfor hater alle JB? Han synger jo bra, meningsfulle sanger med masse mening! De gir jo til og med mening, imotsetning til andre band. 2 Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Hvorfor hater alle JB? Han synger jo bra, meningsfulle sanger med masse mening! De gir jo til og med mening, imotsetning til andre band. Marry me. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Lett! Endret 11. januar 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Will not feed trolls. Will not feed trolls. WILL NOT FEED TROLLS. WILL NOT FEED TROLLS Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 At elkjøp og lefdal tar ca 3000 kr mer for canon 7D hus irriterer meg Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Så ufattelig kjedelig at jeg ikke kom inn i forsvaret. Dårlig syn. Pfft. Satt en evighet på sesjon, kun for å bli avsist som om jeg var en dysfunksjonell ape. Jeg hadde virkelig lyst til å tjenestegjøre i marinen Du kan ta min plass... Jævla ubrukelige folk som deg som havner i forcen uten den minste vilje til å gi en innsats for landet vårt. Når man er i FORCEN så skal man gi 110% for å forsvare landet vårt fra utlendinger og annet pakk. Håper Gå på et gatehjørne og snakk kebabnorsk med fremtidige selvmordsbomberene i Oslo, din pingle. Eller mann deg opp og ha "the time of your life" i FORCEN! 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 also, don't feed the troll above me. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå