Sinna'gurk Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 SLutten på CSI s11e4 I'm scared shitless! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Er det den med hu der Justine Bieber? 4 Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 at jeg ikke sjønner hvordan jeg gjemmer ett bilde fra pcen i en spoiler...hjelp Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) at jeg ikke sjønner hvordan jeg gjemmer ett bilde fra pcen i en spoiler...hjelp [spoiler][bilde][/spoiler] Endret 23. oktober 2010 av Slimda Lenke til kommentar
haakl Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 *snip* Koster det så mye for mopedteorien? Jeg tok teorien for bil for en måned siden, og det kostet bare 470,- ja, da man tar den på nytt var kostnaden for nytt forsøk rundt 400, men den ble økt til 800 nå nylig, tror grunnen var at ungdom skulle ta det mer seriøst elns -.-' *snip* *snip* oooo. en ordentlig rebel du ( og du klarer og bytte dekk på 10min ) du klarer faen ikke å bytte dekk på en vanlig bil på 10 min, og hva med alle de folka som ikke har garasje og singel i gårdsplassen, hvor faen skal de sette jekken? og hva med alle de nyskilte damene ute der som har aldri har skifta dekk før, tror du de bruker 10 min? eller i det hele tatt klarer å skifte dekk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Facebook har forandret opplegg igjen! Akkurat når man blir vandt med ny-stilen, så forandrer de hele greia. Og sjelden til forbedring. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Du trenger ikke å vente på den første snødagen før du skifter dekk. VG Nett oppfordret til å bytte for flere uker siden. Folk uten teknisk innsikt hadde god tid til å be en kjæreste, venn eller verksted om å gjøre det for dem. Hvis de ennå ikke har rukket å skifte, er det deres egen feil. Konsekvensen er at de må ta bussen på jobb. Sommerdekk er MYE dårligere på vinterføre. Det er uforsvarlig og heldigvis ulovlig. At du ikke klarer å planlegge eller utføre et dekkskift, er ingen unnskyldning for å risikere eget og andres liv i trafikken. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Du kommer til å forandre mening den dagen du/noen du er glad i, blir meid ned og drept eller blir indivalisert for livet, pga av en bil med sommerdekk på vinterføre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 ''det skjer da aldri meg'' Lenke til kommentar
haakl Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Mannen med ljåen: for flere uker siden? jaja, de som ikke har piggfrie da? piggdekk har vel ikke så veldig godt av å kjøre på asfalt..? Gypsy: ja, jeg kommer nok til å endre mening om det skjer. om det har skjedd med deg eller noen andre forstår jeg deres mening, men jeg holder fortsatt på min egen. 1 Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Er det den med hu der Justine Bieber? nei, den har jeg irritert meg over før denne heter squeegel... Lenke til kommentar
christinahk Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Facebook har forandret opplegg igjen! Akkurat når man blir vandt med ny-stilen, så forandrer de hele greia. Og sjelden til forbedring. Høh? Jeg ser ingen forskjell... EDIT: Jeg logget ut og inn igjen, og der så jeg en bitteliten forandring... Det som irriterer meg i dag er at jeg vil ut, men det finnes ikke noe bra uteliv her, så jeg må til Oslo, og det er ekstremt tiltak med buss og båt. Hrmf. Dessuten skal jeg jobbe i morgen så er en dårlig idé uansett. Endret 23. oktober 2010 av christinahk Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Grr, jeg er så forbanna lett å irritere i dag, og det irriterer. Har gitt 3 responser innen den siste halvtimen som er delvis aggressiv og fyllt med irritasjon. Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Facebook har forandret opplegg igjen! Akkurat når man blir vandt med ny-stilen, så forandrer de hele greia. Og sjelden til forbedring. jeg ser bare 1 forsjell og det er venner på chat, er det noe mer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Er mer enn nok for å irritere seg over. At det ser tåpelig ut gjør ikke saken mye bedre. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 At jeg har vondt i halsen Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 At ett kjent nummer ringer meg kl 5 på morgenen men ikke får noe treff på 1881 eller lignende. Og at jeg får melding fra en i Oslo om at jeg må slutte å plage andre så får jeg det mye bedre. (Jeg bor i Bergen og aner ikke hvem dette er) Lenke til kommentar
livingman Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 At ett kjent nummer ringer meg kl 5 på morgenen men ikke får noe treff på 1881 eller lignende. Og at jeg får melding fra en i Oslo om at jeg må slutte å plage andre så får jeg det mye bedre. (Jeg bor i Bergen og aner ikke hvem dette er) jeg tror vi med trygghet kan anta at frimurerene har en hånd med i spillet her. irritere meg jeg må rydde rommet Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Folk som sier "bytte dekk", når de mener at de skal bytte hjul. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Tine Meierismør. Er som å file stein for å få av litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå