djgudleif Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Herregud. Nå har jeg gjort matematikken. Hadde jeg ikke spart opp feriepenger hver måned eller betalt for mye skatt, så kunne jeg tjent 4666kr mer per måned. Nå skal jeg få sluttet med begge deler. WOOOoo Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Blir så sint å trist over den videoen av hunden som blir misshandlet på t banen, og av at ingen av passasjerene gjør noe. Stakkars hund og forbannade heks av ei fitte. Får lyst å slå henne rett ned. Søppelfolk. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Blir så sint å trist over den videoen av hunden som blir misshandlet på t banen, og av at ingen av passasjerene gjør noe. Stakkars hund og forbannade heks av ei fitte. Får lyst å slå henne rett ned. Søppelfolk. Håper hun dør. (Ja, dyreplagere fortjener død og intet annet - de er ikke menneskelige) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-2spvYRBZtB Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 (Ja, dyreplagere fortjener død og intet annet - de er ikke menneskelige) Næh, de fortjener heller samme behandling som dyrene fikk, og SÅ død. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-2spvYRBZtB Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 (endret) Skulle i dag komme meg på trening uten bil for første gang siden jeg mistet lappen. Bussen er først forsinket og koster så 55kr for å kjøre 5 minutter (bokstavelig talt) til nærmeste stopp før studioet. Må gå 20 minutter til treningsstudio som så er stappfullt av folk til tross for at klokka var over 23 på en mandag. Greit. Jeg fokuserer på kondisjon og sliter meg ut etter en time på mølle og diverse styrkeøvelser. Hadde ikke tenkt på at jeg igjen måtte gå 20 minutter i bakker ned til bussen med treningsbag, litt for varm jakke og sko som gir meg gnagsår, men greit. Skulle så sjekke når første bussen gikk når jeg nærmet meg holdeplassen. Om 6 timer. Ja... Kjekt. 1,5-2 timer å gå hjem i sko som river opp huden bak beina mens jeg allerede er utslitt fristet lite. Spurte rundt om noen kjørte, men ingen. Fikk til slutt tak i pirattaxi som skulle ha blodpris, men kom meg i allefall hjem. Gikk til kjøkkenet for å spise litt havregryn ettersom jeg er skrubbsulten nå (har ikke handlet enda så er lite annet å spise) også er det tomt for melk.. Universet hater meg visst idag (Ergo, jeg er trøtt og tenker ikke så langt idag) Endret 8. august 2017 av Slettet-2spvYRBZtB Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Må være en rask buss om den bruker 5 min, på det du bruker 2 timer ved å gå 4 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Godt å sove, men jeg har nok ødelagt natten (Sovnet tidligere på kvelden og er nå våken) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-2spvYRBZtB Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 (endret) Må være en rask buss om den bruker 5 min, på det du bruker 2 timer ved å gå Gåturen er omvei mens bussen kjører rett fram i en 70-sone. Endret 7. august 2017 av Slettet-2spvYRBZtB Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Skulle i dag komme meg på trening uten bil for første gang siden jeg mistet lappen. Bussen er først forsinket og koster så 55kr for å kjøre 5 minutter (bokstavelig talt) til nærmeste stopp før studioet. Må gå 20 minutter til treningsstudio som så er stappfullt av folk til tross for at klokka var over 23 på en mandag. Greit. Jeg fokuserer på kondisjon og sliter meg ut etter en time på mølle og diverse styrkeøvelser. Hadde ikke tenkt på at jeg igjen måtte gå 20 minutter i bakker ned til bussen med treningsbag, litt for varm jakke og sko som gir meg gnagsår, men greit. Skulle så sjekke når første bussen gikk når jeg nærmet meg holdeplassen. Om 6 timer. Ja... Kjekt. 1,5-2 timer å gå hjem i sko som river opp huden bak beina mens jeg allerede er utslitt fristet lite. Spurte rundt om noen kjørte, men ingen. Fikk til slutt tak i pirattaxi som skulle ha blodpris, men kom meg i allefall hjem. Gikk til kjøkkenet for å spise litt havregryn ettersom jeg er skrubbsulten nå (har ikke handlet enda så er lite annet å spise) også er det tomt for melk.. Universet hater meg visst idag . Uff:( hvorfor mista du lappen om jeg kan spørre? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Ut i fra innlegget virker det jo ikke som om han tenker særlig mye over hva han gjør, så... idioti? 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-2spvYRBZtB Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Uff:( hvorfor mista du lappen om jeg kan spørre? 3 fartsbøter over tre år. 2 prikker på hver, men første var i prøvetiden så ble 4 der. Lenke til kommentar
Du veit ikkje ka du snakka om Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 (endret) Folk som uttaler seg om ting de ikke har noe peiling på EDIT; Så først nå hvordan det passer veldig bra med forumnicket mitt. Endret 8. august 2017 av Du veit ikkje ka du snakka om Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Universet hater meg visst idag (Ergo, jeg er trøtt og tenker ikke så langt idag) Hva med å kjøpe sykkel Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Ting fungerer ikke slik de er nå. Glemte passord. Glemmes ofte fordi man MÅ ha med store/små bokstaver og tall, noe som er helt bak mål. Oppdateringer. Hver uke må jeg oppdatere alle slags saker og ting. På alle de ulike plattformene jeg benytter meg av. Forskjellige plattformer og standarder der alt er så forskjellig at man blir forvirra. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Hva er poenget med å ha 2 forskjellige størrelser på en vare, når de koster akkurat det samme? Stort glass rødbeter kostet det samme som det mindre glasset (som et eksempel) 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Filmer som slippes på Blu-Ray i andre land før de kommer til Norge Idioter Alien Covenant er tilgjengelig i full Blu-Ray Versjon for nedlastning og i Norge så står den som "Kommende", altså ingen dato ennå (På CDON) Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 At jeg er average dust som ikke kan løse millennium prize-problemer Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 (endret) Velferdssystemet irriterer meg. Her betaler jeg titusenvis av kroner av lønna mi hver måned til staten. Den ene gangen på 5 år jeg har behov for å dra til legen så er de forsinket og har klart å fucke opp timen min så jeg har kastet bort 1,5 time på dette drittkontoret. Det er ikke alle som er navmisbrukere og har tid til å vente så lenge før klokken 16. Skulle ønske at velferdssystemet ble avskaffet, skatt fjernet og at man heller cashet ut for ting når man trengte det. Hadde vært så mye bedre. Private tilbud er milevis bedre enn offentlig drit. Jeg er heldigvis frisk, men har flere i familien som sliter med enorme køer og dårlig behandling. /rant Endret 9. august 2017 av TMB 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 man heller cashet ut for ting når man trengte det. Hvordan skal du cashe ut når du ikke har penger fordi du ikke kan jobbe fordi du er syk? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå