djgudleif Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Slutt med outsourcing så får dere fikset feilen på 5 min. http://www.adressa.no/nyheter/okonomi/2017/08/04/Vipps-tatt-ned-etter-at-brukere-ble-trukket-dobbelt-15109187.ece Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Tollvesenet. Tregt som faen. Jobber sikkert 5min hver dag, pause resten av dagen med kake og kaffe. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 (endret) GUI til netflix. Man må hvile musa leeenge over en film, og så vente på en tåpelig animasjon, for å se beskrivelsen. Og da blir man forstyrret i lesinga av at bakgrunnen endrer seg om igjen og om igjen. Og det er heller ikke sånn at man kan velge seg en film et annet sted, og så søke den opp på netflix, for da kan du bite deg i nesa på at den ikke finnes der. Og den utrolige mangelen på subtitles på originalspråket (engelsk). Edit: Og så har de plutselig ikke filmene de hadde før lenger. Endret 4. august 2017 av Emancipate Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Mangelen på Engelsk undertekster er den samme grunnen til at de ikke har filmer som vises i andre land, lisenser Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 (endret) Kjøpt ny ruter, ASUS og noe. Helt rævva nett nå. Med mindre jeg er i en film, så hørte jeg en sirkelsag ute nettopp. Endret 5. august 2017 av Lami Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Kjøpt ny ruter, ASUS og noe. Helt rævva nett nå. Med mindre jeg er i en film, så hørte jeg en sirkelsag ute nettopp. Høres ut som noe som et feil. Jeg gikk fra internetleverandørens router til en Asus router og fikk mer stabilitet og bedre rekkevidde. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 (endret) Ja men hva som er feil er spørsmålet. Har ikke brukernavn og passord til å logge inn på routeren, fattern har det og er bortreist. Kjedelig at det er noe galt. Plutselig stopper nettet opp liksom. En jeg crusher på, som ikke bor her, ble voldtatt i natt. Vet ikke om jeg skal spy eller være forbanna, tror jeg er begge deler. Hadde drept vedkommende om jeg var der, voldtektsmenn har ikke livets rett.? Endret 5. august 2017 av Lami 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Ja men hva som er feil er spørsmålet. Har ikke brukernavn og passord til å logge inn på routeren, fattern har det og er bortreist. Kjedelig at det er noe galt. Plutselig stopper nettet opp liksom. Du har prøvd default? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Ja Admin og admin. ASUS AC870U. Fattern har sikkert gjort noe drit. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Du greier nå alltid å resette til default når du har fysisk tilgang til routeren og resettknappen. Lenke til kommentar
m20k Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 https://www.youtube.com/watch?v=X9HVqp3Eu5k At kjendiser får lov til å lage en musikkvideo, bare fordi de er kjendiser, og ikke fordi de kan synge. F.eks Linni Meister, Iselin Michelsen, og nå Sophie Elise. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 (endret) Bolt vant ikke 100meteren. Gatlin vant. Dooop. Kommer til å savne Bolt Endret 5. august 2017 av Lami Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 https://www.youtube.com/watch?v=X9HVqp3Eu5k At kjendiser får lov til å lage en musikkvideo, bare fordi de er kjendiser, og ikke fordi de kan synge. F.eks Linni Meister, Iselin Michelsen, og nå Sophie Elise. Hahahah! Så ut som han mørkhuda fikk et slags anfall. Eller var det dansing? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 At programvare er så pakket fullt av bugs at hver gang man skal gjøre noe, støter man borti en. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 At jeg så ofte ikke oppdager en og annen pissefeil før etter at innlegget er postet, og da må redigere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 (endret) https://www.youtube.com/watch?v=X9HVqp3Eu5k At kjendiser får lov til å lage en musikkvideo, bare fordi de er kjendiser, og ikke fordi de kan synge. F.eks Linni Meister, Iselin Michelsen, og nå Sophie Elise. Drago : If I sing , I sing.....soon I become like Elvis , До свидания ! Endret 7. august 2017 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Hvorfor skal man stå opp så jævlig tidlig? Er ikke sunt eller naturlig for mennesket - dette er å anse som tortur, alle bedrifter som tvinger folk til å stå opp så tidlig er å anse som skyldig i grove forbrytelser og stilles økonomisk ansvarlig for tapt livskvalitet. Ca 50 år med årslønn, på forskudd. Imøtekommer de ikke dette dømmes de til døden med umiddelbar virkning. 4 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 (endret) Der jeg jobber nå kan vi komme når vi vil mellom 5 og 9 på morgenen. Den friheten er noe det beste med hele jobben. Kan også komme etter 9, men da må man kjøpe med statoilboller til alle. Etter 10 er det skolebrød:P Endret 7. august 2017 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Høres ut som en suveren arbeidsplass 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Jeg kan komme mellom 5-9, men synes det er altfor tidlig å måtte stå opp kl 8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå