Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GUI til netflix. Man må hvile musa leeenge over en film, og så vente på en tåpelig animasjon, for å se beskrivelsen. Og da blir man forstyrret i lesinga av at bakgrunnen endrer seg om igjen og om igjen.

Og det er heller ikke sånn at man kan velge seg en film et annet sted, og så søke den opp på netflix, for da kan du bite deg i nesa på at den ikke finnes der.

Og den utrolige mangelen på subtitles på originalspråket (engelsk).

Edit: Og så har de plutselig ikke filmene de hadde før lenger.

Endret av Emancipate
Lenke til kommentar

Kjøpt ny ruter, ASUS og noe. Helt rævva nett nå.

Med mindre jeg er i en film, så hørte jeg en sirkelsag ute nettopp.

Høres ut som noe som et feil. Jeg gikk fra internetleverandørens router til en Asus router og fikk mer stabilitet og bedre rekkevidde.

Lenke til kommentar

Ja men hva som er feil er spørsmålet. Har ikke brukernavn og passord til å logge inn på routeren, fattern har det og er bortreist. Kjedelig at det er noe galt. Plutselig stopper nettet opp liksom.

En jeg crusher på, som ikke bor her, ble voldtatt i natt. Vet ikke om jeg skal spy eller være forbanna, tror jeg er begge deler. Hadde drept vedkommende om jeg var der, voldtektsmenn har ikke livets rett.?

Endret av Lami
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja men hva som er feil er spørsmålet. Har ikke brukernavn og passord til å logge inn på routeren, fattern har det og er bortreist. Kjedelig at det er noe galt. Plutselig stopper nettet opp liksom.

Du har prøvd default?
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

At kjendiser får lov til å lage en musikkvideo, bare fordi de er kjendiser, og ikke fordi de kan synge.

F.eks Linni Meister, Iselin Michelsen, og nå Sophie Elise.

:p

Drago : If I sing , I sing.....soon I become like Elvis , До свидания !     

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Hvorfor skal man stå opp så jævlig tidlig? Er ikke sunt eller naturlig for mennesket - dette er å anse som tortur, alle bedrifter som tvinger folk til å stå opp så tidlig er å anse som skyldig i grove forbrytelser og stilles økonomisk ansvarlig for tapt livskvalitet. Ca 50 år med årslønn, på forskudd. Imøtekommer de ikke dette dømmes de til døden med umiddelbar virkning.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Der jeg jobber nå kan vi komme når vi vil mellom 5 og 9 på morgenen. Den friheten er noe det beste med hele jobben.

Kan også komme etter 9, men da må man kjøpe med statoilboller til alle. Etter 10 er det skolebrød:P

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...