Sexylubb1 Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 Det er ikke lett nei. med mindre det er noe som har med data å gjøre, da hagler det på nesten samme hva det er. Får nok av forespørsler, så mange at jeg kommer til å legge det ut på ny med høyere pris, men det er mer innholdet i forespørslene. Og språket. Og svartiden. Osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 Får ikke svar på craigslist mht rom.......sier legg igjen nummer men får ikke svar for det. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 La ut en sprinkelseng på finn. Fikk melding på finn i dag: "Hei, har du senga enda?" Ikke noe mer enn det. Ikke at vedkommende ønsker å kjøpe den, ikke noe om når han ønsker å hente eller hva han har tenkt til å by meg (er som regel under prisen man har satt). Svarte at den fortsatt er her, og slang på et smilefjes for å være hyggelig. Ikke noe svar tilbake... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 Jeg har fått tosifret antall slike nå. Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 (endret) Når folk sender meg et "Hei", eller "du" på facebook. Så må de selvfølgelig vente til at JEG HAR SVART før de sier hva de vil for noe. Kan du ikke bare si hva det gjelder, med det samme? Sparer begge for tid. Djises... Endret 3. august 2017 av nicwillu 1 Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 Det på Finn går litt begge veier, jeg sender ting som: Hei Ønsker å kjøpe denne, må sendes med posten. Er det ok å bruke "trygg betaling"? Mvh Tror du jeg får noe svar, NEI. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 Jeg svarer alltid nei når folk ønsker å benytte trygg betaling. Ingen garanti for at man får pengene sine. Jeg krever vipps eller bank og folk respekterer alltid det. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 Det er så ålreit med folk som ikke har forstått konseptet dusj, men likevel insisterer på å bruke offentlig transport. Også morsomt når man sitter i buss i kø, og det sitter en enkelt møll i alle bilene som lager kø fordi de er så spesielle at de trenger hver sin bil for å kunne frakte sitt legeme til og fra jobb. En spesielt stor takk til alle privatbilene i Dronning Eufemias gate. Skjønner hva du mener, du fikk poeng, og er helt enig når det gjelder "normale" folk. Men som regel er det Rus, Demens/gamle eller psykiske lidelser.. Og de vil vi vel ikke skal kjøre bil? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 Ingen av de har noe å gjøre i noe kjøretøy Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 At det er lettere å ansette en enn å sparke. Tåpelig at det skal være slikt! Burde vært obligatorisk uansett hvilket yrket at man kan sparke personer etter 2 ukers prøvetid, evt 1 års prøvetid for å se om personen virkelig er noe å satse på. Utrolig kjipt for andre som virkelig er gira, men dessverre må gi tapt pga man ansattet en som man trodde var god I jobben. 2 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 Google prøvetid. "Arbeidsgiver har rett til å innta bestemmelse om prøvetid i arbeidsavtalen, jf. arbeidsmiljøloven § 15-6." Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 At det er lettere å ansette en enn å sparke. Tåpelig at det skal være slikt! Burde vært obligatorisk uansett hvilket yrket at man kan sparke personer etter 2 ukers prøvetid, evt 1 års prøvetid for å se om personen virkelig er noe å satse på. Utrolig kjipt for andre som virkelig er gira, men dessverre må gi tapt pga man ansattet en som man trodde var god I jobben. Det er veldig vanlig i arbeidsnorge nå å ansette folk i vikariater, prosjekter, i trainee-stillinger eller andre midlertidige løsninger før man ansetter dem. Det er ingen på min jobb utover daglig leder som har blitt ansatt fast uten å ha jobbet der en stund. Og prøvetid er en ting. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 Folk som sipper over at svanen er død. Lol give me a fucking break. 6 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 Folk som sipper over at svanen er død. Lol give me a fucking break. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Jeg svarer alltid nei når folk ønsker å benytte trygg betaling. Ingen garanti for at man får pengene sine. Jeg krever vipps eller bank og folk respekterer alltid det. Forhåndsbetaling på Finn er risikosport da, Paypal med kredittkort er en mulighet. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Folk som sipper over at svanen er død. Lol give me a fucking break. Han etterlot seg famile. Folk terget svanene Han forsvarte bare sin famile. Folk kunne bare latt de være i fred det er bare tull, jeg støtter svanen. Folk må tåle såpass, de kunne bare holdt seg unna han og familen hans. Mennesker er mer dritt enn han. 2 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 https://www.youtube.com/watch?v=X9HVqp3Eu5k Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Joan Osborne - What If God Was One Of Us er verdens mest forferdelige låt, likevel sendes den på radio. Jeg lytter ikke til radio, men personer på kontoret gjør det. Så jeg lurer på. Hvem liker den sangen? Ingen liker den sangen. Hva faen er problemet. Det er som å spille bæ bæ lille lam på radioen. Det er ikke en skikkelig låt. Det bare er tekst og melodi som ikke gir mening. Forferdelig kleint. Jeg HATER den sangen over alt på jord. Så utrolig stygg den er. Håper den sangen dør. 2 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 (endret) Folk som sipper over at svanen er død. Lol give me a fucking break. Han etterlot seg famile. Folk terget svanene Han forsvarte bare sin famile. Folk kunne bare latt de være i fred det er bare tull, jeg støtter svanen. Folk må tåle såpass, de kunne bare holdt seg unna han og familen hans. Mennesker er mer dritt enn han. På hvilken måte forsvarte han familien i det første angrepet? Som jeg har forstått det var han nesten 800 meter unna resten av familien da han angrep ungen. Endret 4. august 2017 av Jokerjævel 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Jeg svarer alltid nei når folk ønsker å benytte trygg betaling. Ingen garanti for at man får pengene sine. Jeg krever vipps eller bank og folk respekterer alltid det.Forhåndsbetaling på Finn er risikosport da, Paypal med kredittkort er en mulighet.Ja, klart det er risikosport. Men jeg selger mye på Finn, og 9.5 av 10 ganger så har folk ikke noe problem overhodet med å Vippse først, selv beløp på flere tusen. Nå har jeg 50 positive vurderinger der så det hjelper sikkert en del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå