Gjest Slettet+9817324 Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 (endret) Skarpt kort. Er nok et ninja-våpen det der quote name="Emancipate" post="24003982" timestamp="1501090941"]BadCat, du vil få mangel på B12. Det er heller ikke bra å ha manko på B1 og B2 (aka Bananer i pyjamas) , knegg knegg..... Endret 1. august 2017 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Det irriterer at de serverer frokost, lunsj, middag på langdistanseflyvninger. Det burde vært middag, middag, middag. Forbanna frokostregel på McD...... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 at Netflix ikke har internasjonalt innhold Begynner å bli lei av å måtte laste ned Folk laster fortsatt ned ting? Jeg trodde streaming var den nye greia. Har ikke lastet ned noe på evigheter, Piratkopiering er overlegent alt annet. Det kan ikke engang sammenlignes. Utvalget er bedre (sier seg vell selv), og kvaliteten på lyd og bilde er også mye bedre. Jeg betaler for Netflix, men utvalget er dårlig. Jeg har helt klart oppdaget mye nytt der, men om jeg hører om en film eller serie jeg har lyst til å se, så er det veldig lite sannsynlig at jeg finner den på Netflix. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 I tillegg har du folk som meg som elsker (eldre,) obskure filmer som aldri kommer til å se dagens lys via streaming eller DVD/Blu-Ray. Sier seg selv at nedlasting er nødvendig. Betaler for både Netflix og HBO, og har hatt Viaplay. Men det er ingen av disse som er i nærheten av å dekke opp min interesse i filmer. Fungerer fint for serier, selv om jeg laster ned mye serier også. Ser mye som ikke er lett tilgjengelig via hverken streaming eller på fysisk format. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Må laste ned litt her og, finner ikke alt jeg vil se på hverken HBO eller Netflix. Og er ikke snakk om rare obskure filmer eller serier heller. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 (endret) at Netflix ikke har internasjonalt innhold Begynner å bli lei av å måtte laste ned Folk laster fortsatt ned ting? Jeg trodde streaming var den nye greia. Har ikke lastet ned noe på evigheter, Piratkopiering er overlegent alt annet. Det kan ikke engang sammenlignes. Utvalget er bedre (sier seg vell selv), og kvaliteten på lyd og bilde er også mye bedre. Jeg betaler for Netflix, men utvalget er dårlig. Jeg har helt klart oppdaget mye nytt der, men om jeg hører om en film eller serie jeg har lyst til å se, så er det veldig lite sannsynlig at jeg finner den på Netflix. Du er klar over at du kan streame omtrent alt online nå uten å måtte betale en eneste krone? I veldig god kvalitet også. Edit: Er en sjelden gang kun piratebay som funker da internettleverandøren min har valgt å fjerne enkelte søk på google. Noen som vet hvordan man kan komme rundt det? Er sikkert en kjapp fiks, er mange sider som piratebay og putlocker som også er blitt blokkert, men da er det bare å finne en proxy. Endret 1. august 2017 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Vet ikke om jeg skjønte helt spørsmålet. Komme rundt hva? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 (endret) Blokkeringen så man kan se alle googlesøkene. Endret 1. august 2017 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Det tror jeg det er google selv som har gjort. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 (endret) Personvern-reglene rundt slektsforskning. Finner en interessant gren og går nedover til nålevende personer, så står det som regel bare "mor til <privat> Etternavn" Så det er jo ikke akkurat spesielt nyttig om jeg skal finne ut om jeg er i slekt med noen. Må jo bare anta at det er den personen, men det er ikke legit. Kirkebøkene er også sensurert etter en viss årstid. Helt utrolig tullete. Nå skal jeg skrive et navn som noen nålevende garantert heter: Jens Hansen Ser du? Er ikke farlig vettu. Så hvorfor jeg ikke kan lese få lese navnet som tekst på internett fatter jeg ikke. Endret 2. august 2017 av DJ FROSK 1 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Det er vel litt forskjell på å liste opp et random navn som noen sikkert heter, og det å finne en konkret person med det navnet, samt vite detaljer om slekten til vedkommende. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Det er vel litt forskjell på å liste opp et random navn som noen sikkert heter, og det å finne en konkret person med det navnet, samt vite detaljer om slekten til vedkommende. Får vente til de dør da. Makes sense Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Ja, er ikke så greit å få potensielt trakassert en død person. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 (endret) Det er så ålreit med folk som ikke har forstått konseptet dusj, men likevel insisterer på å bruke offentlig transport. Også morsomt når man sitter i buss i kø, og det sitter en enkelt møll i alle bilene som lager kø fordi de er så spesielle at de trenger hver sin bil for å kunne frakte sitt legeme til og fra jobb. En spesielt stor takk til alle privatbilene i Dronning Eufemias gate. Endret 2. august 2017 av Dellers 4 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Ja, er ikke så greit å få potensielt trakassert en død person. Hvordan skal man trakassere noe bare fordi noen er i slekt med dem? Er ikke akkurat som om de hadde noe kontroll over det Lenke til kommentar
Myst Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Jeg ble nettopp utsatt for sniping på Ebay (auksjon der høyeste beløp vinner og et rasshøl byr på de siste 3-5 sekundene). Ble snytt for noe jeg virkelig trengte og ventet i 3 timer på at tiden skulle løpe ut. Faen heller. Sendte klage til eieren med en gang, men han driter vel i sånt på lang vei. Burde være forbudt å drive med slik snylteri. Og mens jeg er i gang vil jeg også nevne at jeg fikk samme mattelærer som ifjor og liker ikke henne i det hele tatt. Forklarer ikke ting bra og skjønner ikke alt det hun sier. Gjenstår å se hvordan jeg klarer mattefaget kommende skoleår. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Forbanna frokostregel på McD...... Fikk meg til å tenke på denne scenen: 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 Prøver å selge noe på finn.no. Arg! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 Det er ikke lett nei. med mindre det er noe som har med data å gjøre, da hagler det pånesten samme hva det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå