NoNamesLeft Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 at jeg har absolutt null motivasjon for å jobbe med skolearbeid... Makan til tungvinte saker skal en lete lenge etter.... 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 Får bare 5 i terminkarakter i matte Hvilken klasse går du i? VG3 påbygg. Lå an til å få 6 men terminprøven trakk meg ned én karakter. Oi, imponerende matteferdigheter isåfall. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 At det er så lenge til Uncharted 3 Lenke til kommentar
;_; Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 Får bare 5 i terminkarakter i matte Hvilken klasse går du i? VG3 påbygg. Lå an til å få 6 men terminprøven trakk meg ned én karakter. Oi, imponerende matteferdigheter isåfall. Takker, valgte dessverre feil matte, fant ut for sent at jeg heller ville ta S-matte. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg irriterer meg over at cd-hylla her nesten veltet. Hvorfor irritere seg over at den nesten veltet? Du skal heller være glad for at den ikke veltet. 1 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 Fordi jeg fikk støttet den opp rett før den datt. Det som var i hylla, bortimot 700 cder, landet på gulvet. Dårlig formulert i min tidligere post, men men. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 Fordi jeg fikk støttet den opp rett før den datt. Det som var i hylla, bortimot 700 cder, landet på gulvet. Da skjønner jeg! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 Ordet "lol" irriterer meg så til de grader at jeg av og til har lyst til å gå å skyte meg selv. Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 Når jeg gir faren min julegave og han skriver at han skal brenne den så har jeg lyst til og sende han dit peppern gror. Det er irriterende ^^ Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 Hvorfor har du slik en beef med yo dad, homie? Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 Pokey irriterer meg grenseløst når han skriver slang som jeg ikke har peiling på hva betyr Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 Han lurer på hvorfor du har en biff med din fader 5 Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 Han lurer på hvorfor du har en biff med din fader Joda men hva søren mener dere biff!!! Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 Din delfin Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 Sånn, og nå tilbake til OT. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 Får bare 5 i terminkarakter i matte BARE? BARE? Sa du motherfuckings BARE? Ligger ann til å få 2'er. Kanskje en 3'er, kommer ann på hvordan prøven i dag gikk. Jeg får og kanskje bare 5.. Fikk bare 4 på tentamen.. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 Har en venn som hver dag, alltid poster "leiseg" fjes og triste sitater også videre i statusen. Begynner å bli drittlei av det! Faen så irriterende det er med emo statuser hele tiden.. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 Så ufattelig kjedelig at jeg ikke kom inn i forsvaret. Dårlig syn. Pfft. Satt en evighet på sesjon, kun for å bli avsist som om jeg var en dysfunksjonell ape. Jeg hadde virkelig lyst til å tjenestegjøre i marinen Lenke til kommentar
CFM Skrevet 11. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Så ufattelig kjedelig at jeg ikke kom inn i forsvaret. Dårlig syn. Pfft. Satt en evighet på sesjon, kun for å bli avsist som om jeg var en dysfunksjonell ape. Jeg hadde virkelig lyst til å tjenestegjøre i marinen Du kan ta min plass... Endret 11. januar 2011 av Audi TDI Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå