Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke snakk om å like gamle filmer. Star Wars er et univers og ikke alt som er skrevet eller filmatisert er noe å skrive hjem om.

Disse folka prater ustanselig om Star Wars 365 dager i året, år inn og ut og hvis noen feis på settet så må de fortelle deg om det. At det skal bygges to Star Wars-land tar de som bevis på at Star Wars er bedre enn alt annet og nåde deg hvis du noen gang har nevnt at du likte en film som de kan arrestere deg for å ha likt. I tillegg så kommer de til å stille deg i en posisjon hvor du er like sykelig opptatt av denne filmen du likte for 25 år siden, men som du ikke bryr deg nevneverdig om i dag, som de er av Star Wars, selv om du ikke er det.

"Der er han ja, på andre siden av veien og opptatt med seg og sitt. Da må jeg skynde meg over og prate om Star Wars."

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Det er ikke snakk om å like gamle filmer. Star Wars er et univers og ikke alt som er skrevet eller filmatisert er noe å skrive hjem om.

Disse folka prater ustanselig om Star Wars 365 dager i året, år inn og ut og hvis noen feis på settet så må de fortelle deg om det. At det skal bygges to Star Wars-land tar de som bevis på at Star Wars er bedre enn alt annet og nåde deg hvis du noen gang har nevnt at du likte en film som de kan arrestere deg for å ha likt. I tillegg så kommer de til å stille deg i en posisjon hvor du er like sykelig opptatt av denne filmen du likte for 25 år siden, men som du ikke bryr deg nevneverdig om i dag, som de er av Star Wars, selv om du ikke er det.

"Der var har ja, på andre siden av veien og opptatt med seg og sitt. Da må jeg skynde meg over og prate om Star Wars."

Det er vell ingen som faktisk er sånn?

Lenke til kommentar

Jeg har en på jobb som er sånn. Bare at temaet er danmarksferjer. Han kan fint sitte ved siden av en i lunsjen og legge ut om hvor mye ølen koster i baren på dekk x og hvor mange han drakk for så å snu seg til sidemannen og prate om akkurat det samme selv om han og resten av kantina allerede har hørt historien tre ganger fordi han prater jævlig høyt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

"Der var har ja, på andre siden av veien og opptatt med seg og sitt. Da må jeg skynde meg over og prate om Star Wars."

Det er vell ingen som faktisk er sånn?

Jeg er glad i Star Wars. Men jeg prater kun om Star Wars med de jeg veit er interessert selv. Eller så spør jeg bare om de har sett den nyeste filmen, hvis de ikke har sett den: "case closed." Men hvis de spør meg om jeg likte filmen, så er jeg ærlig, men jeg legger ikke ute på en lang "tale" for å fortelle om filmen, de gamle filmene, hvilken av filmene jeg har likt best, hvilke Star Wars spill jeg liker best osv.

Mamma fikk faktisk den nyeste Star Wars tskjorta mi, da hun så i helga at den var i "dame størrelse" (eller noe sånt), og det passa ikke meg i det hele tatt. På den så var den en tekst: "May the force be with us", og hun spurte hva det betydde, så da forklarte jeg litt.

On Topic:

Det som irriterer meg nå for tida er at det er så himla varmt i leiligheten min, at min kjære GTX 970 throttler ned ved 79c (har satt opp temp limit med MSI afterburner nå). Og cpu'n og harddisken går også litt tregt pga varmen. Var veldig greit den uka det var grått og regn for å si det sånn.

Veit ikke hvem som sliter mest i varmen, av meg eller pcn. :D

Lenke til kommentar

Joda, de finnes. Det verste er at de ikke sjekker fakta før de prater.

Eksempel:

Hvorfor finnes ikke?

Rart at ingen har laget det.

For en skam at det ikke fins.

Alle de er et mesterverk og så er det ingen som har laget...

De må lage det til minne om...

Han fortjener det.

Han er en legende og den beste.

-Jo det er laget, se her.

Det ser ikke noe bra ut, de må lage nytt.

De skulle ha tatt med...

Skiten der, de må lage nytt.

I tillegg kommer lange monologer med utsagn som:

Sier du noe dritt om X nå så blir jeg skuffet.

Hør musikken, mesterlig!

Se dette klippet, og dette, dette, dette, dette og dette og disse 30 andre her.

Hvorfor ser du ikke på klippene?

Du har sikkert aldri sett den.

Det er det beste som er laget.

Hadde X spilt i den filmen hadde den ikke blitt like bra.

X vil bli husket som den beste, for meg.

Han var unik, jeg vokste opp med de, Y så dem, de betyr alt for meg, nesten like mye som Star Wars omtrent.

Det var de regissørene som laget de gamle som var de flinkeste. X er over.

Jeg venter nå på at du skal slenge dritt om X.

Nå kommer vel alt det negative. (Har ikke fått med seg at ingen er verken interessert i å høre eller kommentere.)

Hva skal du finne å klage om nå?

Sier du noe dritt om "film X" er du en skam for filmverden.

Du har sikkert ikke sett alle Y-filmene du?

Sant?

Se hvor mesterlig denne scenen er. (Ingen ser og ingen er interessert.)

Han som laget musikken der er dessverre død. Samme som laget musikken til Z.

Hør!

Får alltid frysninger av denne scenen!

Se hvor mesterlig det er.

Hør stemningen og musikken!

Se hvor mesterlig det er. (Ja, du sa det.)

Dette er også den beste X-filmen som er laget. (Vi synes at alle X-filmene er kjedelige. Hold kjeft.)

Lurer stadig på om noen har knekt dame-koden. (Ja, ikke være som deg.)

Endret av BadCat
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Personer som stemmer på et parti for å så klage/true fordi de gjør noe annet enn hva de står for eller har sagt. Taper.

Kommer jo an på det. Hvis de gjør noe annet uten grunn, er vel det forståelig nok.

Men oftest er årsaken til det, kompromisser med samarbeidspartier eller støttepartier.  

Hvis et parti skal iverksette sine egne programposter 100%, må man naturligvis ha flertall for det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Når de har skuespillere til å spille en karakter som er 20-30 år yngre enn skuespilleren. Nei, du er ikke noen og tyve, du er noen og femti. :p

At de ikke har med at folk går på WC i Star Wars, med mindre jeg har oversett noe.
Filmene hadde vært mye bedre hvis de tok med at folk måtte på WC.

"Hvor var du? Måtte en liten tur på WC."

21f52925b8ce28c9eab435c9c6fbe78f--lego-s

Endret av BadCat
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Oppdatering på windows. Oppdatering på steam. Oppdatering til et spill på steam. Oppdatering på origin. Oppdatering til BF1. Oppdatering på chromecast.

Bare slutt. Jeg driter i om dere har lagd noe nytt. Vil ha alt som det er.

Oppdatering til windows kan jo være greit da nå i disse kryptovirus-som-kommer-via-feil-i-windows-dager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...