Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

For å ikke fortsette å være en negativ bedrevitende dust, så forlater jeg denne tråden for godt.

Trodde jeg bare skulle få utløp her, for å ikke være en negativ dust IRL. Men det smitter over.

Vi snakkes. Angrip meg dersom jeg poster mer her.

Endret av DJ FROSK
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At Discover Weekly på Spotify kun spiller sanger jeg ikke liker. 80% av sangene består av dårlig russemusikk og svenskemusikk, mens 20% består av dårlige remixer.

Det samme skjer med Release Radar. Jeg hører på metallmusikk 99% av tiden, men den skal allikevel gi meg 8-9 sanger som er EDM, hip-hop og rap...

Lenke til kommentar

For å ikke fortsette å være en negativ bedrevitende dust, så forlater jeg denne tråden for godt.

Trodde jeg bare skulle få utløp her, for å ikke være en negativ dust IRL. Men det smitter over.

Det er greit å mene sånt her :) Sånt som man irriterer seg over, det er ikke negativt å mene at det skjer mye fordumming

og sau mentalitet gjennom tv og sånt. Er enig i det, og ser ikke hva som var så kritikkverdig med det du skrev.

Må ikke bry deg om slengere fra skinnhellige moderator-kyr, som er mest opptatt av å forsvare det etablerte for å speile seg i en glans av allmenn uklanderlighet.

Bare stå på :)

• Liker 4
Lenke til kommentar

Det er lite som irriterer meg så mye som elektronikk som ikke funker som det skal..

Leverte inn laptop for å få hjelp til et problem den hadde. Fikk den tilbake i dag, men har problemet blitt fikset? Åneida. Så jeg har fått "hjelp" av ubrukelige PC-folk, for å få en ubrukelig laptop tilbake. Argh.

Lenke til kommentar

Det er greit å mene sånt her :) Sånt som man irriterer seg over, det er ikke negativt å mene at det skjer mye fordumming

og sau mentalitet gjennom tv og sånt. Er enig i det, og ser ikke hva som var så kritikkverdig med det du skrev.

Må ikke bry deg om slengere fra skinnhellige moderator-kyr, som er mest opptatt av å forsvare det etablerte for å speile seg i en glans av allmenn uklanderlighet.

Bare stå på :)

Det var vel heller måten ting ble skrevet på som jeg ble irritert over, og litt det som ble sagt også.

Hilsen skinnhellig ku.

Endret av Larzen_91
Lenke til kommentar

Når personalet på turistsenter ikke gidder å fikse Wi-fi problemet, og jeg er nødt til å bruke egen mobil som hotspot. De har visst åpent gjestenett men både laptopen og mobilen krever passord for å koble til. Det forstår de ikke noe av og aner ikke hva passordet er. Sa de skulle sjekke det i morgen, så får inderlig håpe det.

Lenke til kommentar

Klimafornektende og klimabekjempere er som å se venstre, sentrum og høyere folk whine mot og med hverandre. Tragiske sjeler.

Verste er når dem som har vært fornektende/bekjemper for klima skifter side når en av deres nærende dauer pga situasjonen. Akkurat som dem som ikke tror/tror på gjenferd. "Jeg trodde på spøkelser før, men etter å ha blitt forklart av en som er utdannet innenfor vitenskap så tror jeg ikke på det lengre"

"Jeg har alltid vært skeptisk til det å tro på noe mer en himmel og jord. Men etter å ha flyttet til det nye huset så tror jeg faktisk på gjenferd"

Hahaha

Endret av Laffe
Lenke til kommentar

Superheltfilmer. Fyfaen gleder meg til Avengers 7, der en ny by blir trasha igjen av enda flere vesener som ikke gir mening, fy faen sykt bra greier! Sleng inn noen flere helter. Rundt 30 stykk blir bra tror jeg. Legg til generisk musikk som ingen husker, som ingen kan nynne på i ettertid.

Så gjennomtenkt. Bland det hele inn med Norrøn mytologi (forøvrig en verden som ser ut som billige, kunstige kulisser).

Hvor går alle pengene egentlig? Waste.

Denne karakteren er så dørgende kjedelig at de må gå for øyelapp.

2535136c3f4aca38b563e249416b5382--samuel

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tok ikke lang tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...