Dubious Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Er visst mye enklere å ha en pose liggende eller kjøpe ved behov Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Jeg synes det vanskeligste med pannekaker er selve stekingen. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 (endret) Vanesak, man må lære seg å lage basic mat. Saus, dressing, brød, koke poteter, lage pannekaker, steke kjøtt,suppe osv bør alle lære seg. Posemat er sef ok innimellom feks potetmos. Men det er ikke sundt, inneholder alt for mye salt og fett feks palmeolje.... Endret 9. juli 2017 av Gouldfan Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Jeg lager mye mat ellers. Amerikanske pannekaker er ikke noe problem, men de store typisk norske fleskepannekakene fra barndommen får jeg ikke til slik jeg vil. Går ut i fra at det er en kombinasjon av oppskrift, temperatur og stekepanne. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Jeg lager mye mat ellers. Amerikanske pannekaker er ikke noe problem, men de store typisk norske fleskepannekakene fra barndommen får jeg ikke til slik jeg vil. Går ut i fra at det er en kombinasjon av oppskrift, temperatur og stekepanne. Temperatur og litt smør er nok det viktigste, panna steker langsomt først, så går det fortere i svingene. Prøv å få en jevn temperatur først, vent litt før du steker etter du har skrudd på plata. Da er det ofte enklere... Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 (endret) Jeg irriterer meg over at jeg kjeder meg... Skal jeg se en konsert på bluray og ta en øl, eller høre på Spotify, eller se en film, eller høre på CD eller SACD... Jeg har fritid, og er så mye jeg kunne ha gjort. Men klarer ikke bestemme meg, gå en tur kanskje??? Endret 9. juli 2017 av Gouldfan Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 At enkelte ikke tåler andres meninger så de tyr til skitne taktikker for å tvinge andre til å mene akkurat det de mener. Patetisk, egentlig, og veldig barnslig. Lol endret du mening? Tvinge andre til å mene akkurat det de mener.. Hjernevask med effekt... Ironien er deilig, slurp 1 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Opplegget i kakekrigen: Dommer: "Denne her smakte dritt! Burde heller ha gjort sånn og sånn!" Baker: "De kan si hva de vil, men det er sånn jeg liker kaken min og det er synd for dem at de ikke liker den!" *Baker ryker ut* Dommere: "Baker #2 du hadde best kake og vinner! Du får hjelp av programleder neste runde!" *Programleder hjelper til med å skrelle et eple* Jeg burde bytte kanal, men fjernkontrollen er 4m unna. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Kakekrigen, brudekrigen, pantekrigen ... hjelpes. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 YESS to the dress som kona var avhengig av når hun var sykmeldt..... YESS.. Lenke til kommentar
Doktorlegen Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Bare møkk på tv i 2017. Eneste med litt underholdsningsverdi er det som går på TV Norge fra kl 17 og utover Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 https://www.bt.no/100Sport/fotball/Var-aktuell-for-flere-klubber---takket-umiddelbart-ja-til-toppserielag-uten-a-snakke-med-treneren-eller-spillerne-238545b.html Er ikke norsk obligatorisk for journalister? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 YESS to the dress som kona var avhengig av når hun var sykmeldt..... YESS.. Det ser dama på og... Lenke til kommentar
m20k Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 TLC. Finnes det en mer uinteressant kanal? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 TLC. Finnes det en mer uinteressant kanal? NRK 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Nja. TLC har/hadde Farlig fedme noe som er et svært interessant program synes jeg. Artig å følge med. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Er på ferie på fatterns hytte. Har kun TV2 og Zebra her. Savner NRK! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. juli 2017 Del Skrevet 10. juli 2017 Jeg synes det vanskeligste med pannekaker er selve stekingen. https://www.power.no/kjoekkenutstyr/gryter-og-panner/tefal-tefc9330612-stekepanne-28cm/p-555121/ Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 10. juli 2017 Del Skrevet 10. juli 2017 Folk som er så humanitær i katastrofer i film. Virkeligheten er at de sparker deg av en trapp og sier "fuck you". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Bare møkk på tv i 2017. Eneste med litt underholdsningsverdi er det som går på TV Norge fra kl 17 og utover Ja , hvis man sitter å glor på gørrkjedelig sport så....... Er jo gode tegnefilmer , Mr Bean , Pusur f.eks......så er det gode prog om dyr eller WW2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå