Quote Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Enig, svært irriterende. Forsøker å jobbe med saken. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. juli 2017 Del Skrevet 8. juli 2017 Svært så irriterende å få utsatt nattesøvnen med 2 ekstra timer fordi ett botnett tydeligvis har hatt det gøy med å registrere over 3 500 kontoer og sendt over 16 000 meldinger siste 12 timene. 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 8. juli 2017 Del Skrevet 8. juli 2017 Gjennomsnittsmålere i tunneler... Folk ligger i 60-70kmt når det er 80kmt som er tillatt... Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 8. juli 2017 Del Skrevet 8. juli 2017 At enkelte ikke tåler andres meninger så de tyr til skitne taktikker for å tvinge andre til å mene akkurat det de mener. Patetisk, egentlig, og veldig barnslig. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 8. juli 2017 Del Skrevet 8. juli 2017 Gjennomsnittsmålere i tunneler... Folk ligger i 60-70kmt når det er 80kmt som er tillatt... Eller disse fartstavlene som kun viser farten din, og folk slipper gassen fordi de ... Ja vettafaen. 1 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 8. juli 2017 Del Skrevet 8. juli 2017 Psykologi. Om man blir gjort bevisst over egne handlinger eller på et vis observert så oppfører man seg bedre. Derfor blir jeg blant annet flau om jeg blir tatt i å pille meg i nesa f.eks. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 8. juli 2017 Del Skrevet 8. juli 2017 Tror de fleste slipper opp til fartsgrensa på speedometeret for å sjekke misvisningen. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 8. juli 2017 Del Skrevet 8. juli 2017 At enkelte ikke tåler andres meninger så de tyr til skitne taktikker for å tvinge andre til å mene akkurat det de mener. Patetisk, egentlig, og veldig barnslig. Lol endret du mening? Tvinge andre til å mene akkurat det de mener.. Hjernevask med effekt... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. juli 2017 Del Skrevet 8. juli 2017 Nå vil man ha Tour de France til norge. Koko .. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. juli 2017 Del Skrevet 8. juli 2017 Nå vil man ha Tour de France til norge. Koko .. Det har jo blitt forsøkt lenge. Og det er ikke koko. TdF starter nesten alltid et annet sted enn Frankrike. Nå har Norge over tid fått frem en del gode ryttere og Norge har vel tre etapperitt på nivå to. Og det skal være VM her i høst. Så det er ikke som om Norge er et helt usannsynlig sted å kjøre noen etapper. Både England og Corsica har hatt starten på Det største problemet er logistikk. Det vil koste mye penger. Skal lagene droppe å ta med bussene sine? Skal en ha to busser? Skal det være en tidlig pausedag? Fra Oslo-området vil en kanskje kunne kjøre bussene over natta til Nord-Frankrike? Et mindre problem som har blitt tatt opp er et forslag fra norsk side om å kjøre nattritt I Nord-Norge for å vise frem midnattssol på TV. Er ikke sikkert toppidrettsutøvere setter pris på å snu døgnet slik. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 8. juli 2017 Del Skrevet 8. juli 2017 Lage pose pannekaker, for mye vann, smakløs Neste gang blir det nok fra bunnen av, så kan jeg lage grovere pannekaker, som jeg laget før Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 8. juli 2017 Del Skrevet 8. juli 2017 Det skal vel litt til for å bomme på mengde vann på posepannekaker når vann er den eneste ingrediensen som skal tilsettes... 2 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. juli 2017 Del Skrevet 8. juli 2017 Ikke vær så sikker på det. Knorr sitt lasagnekitt (ikke familiepk) skal ha 0.5dl mindre vann enn det som står på pakningen for å ikke lage gryterett. Posetomatsuppe er best med 1dl mindre vann enn det som står på pakningen. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Har funnet ut at alt av poseprodukter skal ha mindre vann enn det som står på pakningen Men so sagt, pannekaker blir mye bedre og sunnere når en lager røra selv, og ikke så mye mer arbeid heller Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Hva i all verden er vitsen med å ikke mikse pannekaker selv? Det er jo så lett, samme med vafler. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Lenge siden jeg har spist vafler som ikke er fra Toro og jeg lager aldri selv Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Dersom dama er borte lager jeg pannekaker rett som det er, nettopp fordi det er så lettvint. Det tar 3-4 minutter å lage røren. Og stekingen tar jo like lang tid, uansett. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 9. juli 2017 Del Skrevet 9. juli 2017 Lenge siden jeg har spist vafler som ikke er fra Toro og jeg lager aldri selv Why? Egg melk, smør, sukker, mel... Visp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå