Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Det blir nok snart for lite av mye. Det hadde vært en stor fordel om antallet gikk drastisk ned.

Halveres minst. Se hva dette gjør for dyreverden feks. For klimaet. Mennsker er for mange og ødelegger.

http://www.worldometers.info/world-population/

Uenig. Det er måten vi lever på som er problemet vårt, ikke overbefolkning.

Det å si at vi hadde løst klimaproblemet ved å halvere populasjonen stemmer selvsagt, men det er en veldig dårlig løsning på et problem som helt fint kan løses på andre måter. Urealistisk, og useriøst.

Vi klarer helt fint å forsyne alle menneskene på jorda med alt de trenger for å leve, og fremdeles ha nok til overs til et par milliarder ekstra mennesker. Og det er med dagens produksjonsnivå. Problemet vårt er at mange av oss lever i overdådig luksus.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et ytterligere og forsterkende problem er at de som lever i denne overdådige luksusen ikke lett vil gi slipp på den, noe som er forståelig i seg selv. Ekstra kvalmende (og irriterende, sånn for å holde til topic) blir det når de som lever i luksusen raljerer om massemord av de som ikke lever i luksusen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

At det nå skal brukes masse penger, på å gjenreise den såkalte "trollxxxxx". Det er tydeligvis

veldig viktig å ta vare på vulgærsymboler i naturen. Det irriterer.

For å si det som det er, appluderte jeg de som hadde fjernet den. Bra gjort.

Herregud skal de gjenreise den nå, er det mulig? Lurer på om folk er 3 år i hodet eller noe?

Lenke til kommentar

Et ytterligere og forsterkende problem er at de som lever i denne overdådige luksusen ikke lett vil gi slipp på den, noe som er forståelig i seg selv. Ekstra kvalmende (og irriterende, sånn for å holde til topic) blir det når de som lever i luksusen raljerer om massemord av de som ikke lever i luksusen.

Mennesker er stort sett egoister. Du får ikke slutt på at de grafser til seg de som kan. Da må det innføres unntakstilstand.

Og hva når robotene kommer for fullt og tar fra menneskene jobber? pluss, at nå er genmanipulering/økt livslengde

i ferd med å bli et stadig mer aktuelt tema.

Det er farlig utvikling som skjer, og jeg har sagt før at politikerne snakker altfor lite om det.

Man må fokusere på hvordan yngleprosessen kan stanses opp. Barnefødsler bør ned på et minimum.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Hvorfor er det ikke en myte? Hva er problemet med dagens nivå på befolkningen?

Har vi for lite mat? Har vi for lite vann? Har vi for liten plass? Har vi for lite energi? Nei. I tillegg synker befolkningsvekstens hastigheten dramatisk.

Så hva er egentlig problemet?

Mye kø i trafikken. Fulle busser. Mye venting overalt.

Det er ekstremt irriterende. Om verden ikke er overbefolket, er hvertfall Trondheim overbefolket.

:D

Lenke til kommentar

Feil referansenummer/OCR til Nordea Qliro regning...

Pengene er sendt til Qliro men med feil referanse....

Skjønner ikke hvordan det er mulig, har snakket med de og sendt mail, og skjermdump.

Får være mer nøye neste gang da. Aldri skjedd før...

Lenke til kommentar

På en måte mener jeg det er riktig. For det første gjør de noe ulovlig
For det andre vil en "aksept" være med å dyrke fram ukulturen som narkotikka drar med seg.

Det er greit å gå hardt ut mot de som driver med dette. Det skal gjøres mest mulig upolulært
å være hasjrøyker.

• Liker 2
Lenke til kommentar

På en måte mener jeg det er riktig. For det første gjør de noe ulovlig

For det andre vil en "aksept" være med å dyrke fram ukulturen som narkotikka drar med seg.

Det er greit å gå hardt ut mot de som driver med dette. Det skal gjøres mest mulig upolulært

å være hasjrøyker.

Feil, feil, feil.

Jeg er ikke fornøyd før jeg får kjøpt hasj på Rema 1000.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...