CaZpeR Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Ikke ifølge IKEA. Det er navnet på serien deres da. Hvis du går inn på en vare i TRÅDFRI serien deres så beskrives de som trådløse smartpærer. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Folk som ikke ser det vakre i vulgærsymboler i naturen. 2 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Trådløs er når man ikke har klær på seg. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Ikke ifølge IKEA. Det er navnet på serien deres da. Hvis du går inn på en vare i TRÅDFRI serien deres så beskrives de som trådløse smartpærer. Der ser du. Burde hett Wireless SmartPears Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Ikke ifølge IKEA.Det er navnet på serien deres da. Hvis du går inn på en vare i TRÅDFRI serien deres så beskrives de som trådløse smartpærer. Der ser du. Burde hett Wireless SmartPears Står vel ikke helt i stil med alle de andre svenske ordene de bruker som navn på de andre varekategoriene. Syns TRÅDFRI fungerer helt greit som navn på en serie. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 IKEA forandrer på noe hele tiden, så det er stort sett umulig å utvide noe man har kjøpt der Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Dritt Amundsen Hobby har ikke fått inn CENTRAL STATION CS3plus + de har sommer stengt fra 3 JULI TIL 9 JULI 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Når du ikke får gratulasjoner fra bestekompisene dine. Er vel ikke direkte irriterende, mer kjipt/trist. Lenke til kommentar
Doktorlegen Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Når du ikke får gratulasjoner fra bestekompisene dine. Er vel ikke direkte irriterende, mer kjipt/trist. Gratulerer med overstått kompis Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 26. juni 2017 Del Skrevet 26. juni 2017 Skyrim-kommentarer hver gang noen poster Norge på Imgur. Ta det som et kompliment Lenke til kommentar
Glitter Skrevet 27. juni 2017 Del Skrevet 27. juni 2017 Når du ikke får gratulasjoner fra bestekompisene dine. Er vel ikke direkte irriterende, mer kjipt/trist.Gratulerer på etterskudd ? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 27. juni 2017 Del Skrevet 27. juni 2017 Når du ikke får gratulasjoner fra bestekompisene dine. Er vel ikke direkte irriterende, mer kjipt/trist. Gratulerer, Lami. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. juni 2017 Del Skrevet 27. juni 2017 Gratulasjoner irriterer meg 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 27. juni 2017 Del Skrevet 27. juni 2017 Gratulasjoner irriterer meg Gratulerer med et av trådens mest taktløse innlegg. 3 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. juni 2017 Del Skrevet 27. juni 2017 Gratulasjoner irriterer meg Gratulere med irritasjonen din, Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. juni 2017 Del Skrevet 27. juni 2017 (endret) Edit Endret 27. juni 2017 av Delvis Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. juni 2017 Del Skrevet 27. juni 2017 Edit Gratulerer med edit Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 27. juni 2017 Del Skrevet 27. juni 2017 Gratulasjoner irriterer meg Ja, å forvente å bli gratulert er teit. Nå har vi massevis av folk som går på Facebook og lager en kalender over folks bursdager og logger seg inn, kun slik at de kan gratulere folk de kjenner og folk de ikke kjenner med bursdagen. En slags jobb. "Ånei, jeg glemte å gratulere X med bursdagen igår" "Idag skal jeg gratulere Y med bursdagen" "Imorgen har Z bursdag, jeg må huske å gratulere" Å skulle gratulere folk med dagen annenhver dag er bare tåpelig. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 27. juni 2017 Del Skrevet 27. juni 2017 At pakke jeg venter på sitter å blomstrer på utleveringssted i over 4t uten å bli scanna slik at jeg kan få den utlevert. Herregud... er det mulig å være så forpult treig på jobb. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 27. juni 2017 Del Skrevet 27. juni 2017 Når du ikke får gratulasjoner fra bestekompisene dine. Er vel ikke direkte irriterende, mer kjipt/trist.Gratulerer med overstått kompis Når du ikke får gratulasjoner fra bestekompisene dine. Er vel ikke direkte irriterende, mer kjipt/trist.Gratulerer på etterskudd ? Når du ikke får gratulasjoner fra bestekompisene dine. Er vel ikke direkte irriterende, mer kjipt/trist.Gratulerer, Lami. Tusen takk dere 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå